ik werk bij de TPG, een uur of 5 maximaal zou ik zeggen, maar bij de TPG zijn ze niet zo duidelijk in dat soort dingen, je werkt gewoon tot het af is.
nou lekker is dat dan, gistermiddag hadden ze het pakketje bij tpg afgeleverd en nog steeds niets ontvangen terwijl toch echt op de tpg website staat dat ze gegarandeerd binnen 24 uur afleveren...niet dus
hmm das wel heel verdacht, dat jij het ook niet heb gekregen, misschien is er bij tpg post wel gewoon een probleem ofzo met pakketjes etc...
Ik stond om 8 uur al bij de gameshop om mijn pre-order op te halen. Om omstreeks half 9 zat ik al CoD2 en te gamen. Echt super. Echt scherp beeld en ik gebruikte een normale tv. Was echt onder de indruk.
Ik ben vandaag ff in Utrecht geweest en nog steeds hadden ze nog een paar Core systems..die hoef ik niet he...
als je nog en premium pakket zoekt of core in leiden in een winkel liggen nog 4 premium paketten en 4 core paketten, ik zeg niet welke winkel want anders verklein ik me eigen kansen, maar ik was er daarnet en ik had geen geld bij me dus ik zei dan kom ik maandag ochtend als jullie weer opengaan, hij mocht ze ook niet vasthouden voor me, maar maandag heb ik er hopelijk wel 1 dan post ik wel meteen welke winkel het is
Waar ligt Leiden ongeveer?? want ik wil eerst weten welke winkel het is dan bel ik ff.. straks kom ik daar voor niks.. Duz zeg ajb welke winkel, want ik woon in Leusden
Lol, gisteren de hele dag gewacht op mijn pakketje van Bart Smit, en natuurlijk niks, totdat ik vanochtend in de brievenbus kijk, en een brief van TPG vindt, waarin staat dat ze langs zijn geweest, maar niemand thuis was :-((( Raar, want ik was er de hele dag...ze zullen wel op de verkeerde bel hebben gedrukt ;-)
Ik heb 'm sinds gistermorgen 9:20 bij de lokale gamesboer. Was er ontzettend rustig en zat om 10 uur lekker Quake 4 te spelen. En vandaag de hele dag CoD2 online gespeeld. Tjemig was dat verslavend. Blijf er gewoon een zaterdagavond voor thuis.
Ik word weer helemaal zenuwachtig als ik deze berichten lees! Ik heb hem op 2 december opgehaald uit Heerenveen. de Dixons had er 6 3 core en 3 premium. Er stonden 5 mensen voor de deur dus ik heb geluk gehad dat ik een premium heb gekregen. Zonder PRE_ORDER!!! HAAAAA,,, En ik heb PDZlimeted idition erbij gekocht. Waar ik ook van schrok is dat ik 1 maand gratis xbox life heb! De gold versie !! Ik hoef me geen zorgen meer te maken. Hij staat nu velig bij mij op de kamer.] O ja voor diegenen die moeten wachten? NOG EVEN VOLHOUDEN!!! O ja bij de dixons in H,veen komen er op 14 december nog een paar premium xboxen binnen! SUCSES!
Ja jij hebt nu lekker makkelijk praten... niks even volhouden, het gaat nog te lang duren! En uhmm..en was al allang bekend dat je 1 maand gratis gold had..
maandag gaat de winkel open en dan zet ik het hier wel op het forum neer, zeg ik het strak tegen jouw, neem jij starks de laaste mee kan ik zelf weer f*cking gaan wachten, dachet niett
1. Let even op interpunctie. Post met hoofdletters, punten etc. 2. Let even op de spelling, "dachet niett" wordt hier niet gewaardeerd. 3. Als je mensen toch niet wilt helpen, post dan ook deze informatie niet. Post de volledige info of hou het gewoon voor je.
Sinds waneer zijn jullie zo streng?? Ontopic. Dynabyte/Intertoys/FRS in venlo heeft bijna al hun xbox 360's nog ligge Premium en core packs.
Oke laat maar zitten dan. Ik wacht wel op de 2e lading.. geen zin/tijd om helemaal naar Leiden te gaan en misschien kom ik wel terug zonder 360.. Nee dus.
ook niks nog Ja zal voor mij ook wel morgen worden. Had online besteld bij Bart Smit,onder rembours wordt je teruggebeld ter verificatie en ja meneer u heeft hem zeker op 2 december,dus niet. Morgen of dinsdag Geduld is een schone zaak....