1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Heb jij je 360 op 2 december gekregen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 29 nov 2005.

?

Heb jij je 360 op 2 december gekregen?

1. Ja, ik had een pre-order kit

52,6%
  2. Ja, ik had hem gereserveerd

11,5%
  3. Ja, ik heb het premium pack op 2 december te pakken gekregen zonder reservering

5,1%
  4. Ja, maar ik heb wel een core system moeten kopen

3,5%
  5. Nee, er was wel nog een core pakket beschikbaar maar die wil ik niet

11,9%
  6. Nee, er was geen enkele xbox meer beschikbaar

15,4%
  1. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    TIP

Hola folks...

Net een xbox 360 premium pakket gevonden... ze zijn er dus nog wel!!!

Het lijkt er op alsof de freerecordshop de meeste heeft binnengekregen. Zo had de winkel waar ik naar belde gisteren nog 2 premium paketten binnen gehad (nu zijn ze daar op). Als ik er nu nog een zou zoeken zou ik al de winkels bellen die niet direct in een winkelcentrum zitten (dus buiten het centrum of bijvoorbeeld op het station (op stations kopen niet veel mensen consoles)).

En voor de mensen die nog een core pakket zoeken. Ik belde gisteren net na sluitingstijd met de freerecordshop in Den Haag: Frederick Hendricklaan ( deze: http://www.freerecordshop.nl/shop/content/filialen/filiaal193.asp )
    En daar hadden ze in ieder geval nog een paar core systemen. Morgen zijn zij pas weer open, dus als je daar rond openingstijd zou zijn, maak je grote kans!

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    lekker op 2 dec gekregen aangesloten en teon 12uur lang non-stop gespeeld:confused:

3. michielxboxer

michielxboxer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eplaza heeft 2 vrienden van mij die al begin oktober op de lijst stonden belazerd.... ze kregen hem niet en moeten waarsschijnlijk nog 1/2/3 weken wachten!!! daar ga ik echt nooit meer heen, naar eplaza

4. Ferraghini

Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

Leuk Bevonden:
    0
    E-plaza in A'foort is wel goed.. ze hadden daar nog dozen premium packs en ik heb alles geprobeerd maar ik kreeg er geen 1 mee..

5. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Weet er iemand of er in A'dam nog een Premium is te scoren? In de stad helaas niet meer, maar misschien daarbuiten...stuur maar een PM als je het weet. tnx

6. Ferraghini

Leuk Bevonden:
    0
    Ach geef het toch op.. Ik heb ook overal gekeken, als je geluk hebt kon je nog een Core krijgen..

In het begin heb ik me ook kapot gezocht, maar nog ffentjes wachten kan nog.. en misschien heeft jouw Xbox 360 nog een kinderziekte en dan zit je daar met een kapot ding, dat is nog erger dan zonder Xbox 360.

En ruilen kan dan niet meer... je moet het zo zien..

7. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik heb me ook kapot gezocht. Had ik eindelijk een winkel gevonden met nog premiums, stond in een rij, was het voor mijn neus uitverkocht :{

8. Ferraghini

Leuk Bevonden:
    0
    Ahhh dat is het ergste wat je kunt meemaken!

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    zou toch zweren dat het ergste is dat die kapot gaat voor je neus -.- en dan moet je nog 2 weken/1 maand wachten totdat die gerepareerd :mad:

10. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Even de sticky weggehaald. Ik zal em nog even openlaten, want misschien moeten er nog een paar mensen stemmen die tot nu toe alleen maar aan gamen toe zijn gekomen :+

11. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik :+ ben het hele weekend alleen maar wezen gamen :p heb nu ook best veel achievements gehaald met PGR :)

Mijn dag 2 dec: School.........PAUZE!! op mijn fiets gesprongen en naar het winkelcentrum geracet.. kwam daar aan in een hele lege winkel ( onpopulaire winkel in een ander winkelcentrum... kapot geconcurreerd door allerlei retailers in het centrum.... van zo'n winkel houd ik :)) ... zeg tegen mevrouw:'' ik kom mijn schatj..uhh xbox halen''
    -Oh jah... nou hier bla bla afrekenen... naar huis gegaan xbox aangesloten... en toennn.... terug naar school fietsen:+
    Om 13.15 uit en met een boel vrienden naar huis gegaan ( ik was opeens zoooo populair met dat ding :cool: :p)
    2 kratjes bier gehaald en pizza en de hele dag vollop gegamed :D
    Echt een geweldig ding die xbox 360.... het voelt al helemaal goed om je spel op stop te zetten... en met de controller in je hand naar de koelkast te lopen om wat te drinken te pakken*)

12. Naiul

Naiul Naiul

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem binnen de 360

Bij Dixons gereserveerd, en kon hem om 10.00u ophalen.
    Naar huis, binnen 15 minuten online.
    Alles werkt uitstekend.
    Wat een fantastisch e machine

13. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Donderdag 1 december 14:00 uur:
    De deurbel gaat. Ik doe nietsvermoedend open en wordt begroet door een koerier met een pakketje van Micromedia. Snel getekend bij die meneer, doos geopend en jawel hoor; het is mijn gratis 360 met Perfect Dark! Snel aangesloten op mijn 5.1 installatie en de eerder die week bezorgde HDtv.

Geen van de geboden opties heb ik dus kunnen aanvinken :+

Deel Deze Pagina