whahaaha ja dat denk ik ook wel.. ik ga het huis ook niet uit voordat ie er is !! (kan nergens heen gebroken poot maargoed!) Ging net de bel, ik rennen met die krukken is het me tante, bedankt denk je dan!! haha maar goed laat het meteen wel weten als ie er is
Mijn pa stond om 10 voor half 9 bij de makro in Best, 7e in de rij. Zegt een man dat ze er maar 5 krijgen... Om 9 uur iedereen naar binnen en dan zegt een andere vent opeens dat ze er maar 4 hebben Hij zal er wel voor zichzelf in achter hebben gehouden. :{ Bij de Media markt in Eindhoven was het ook 1 grote dolle boel. Ohja, bij de Makro zeiden ze dat ze pas over 3 maanden (!!!) weer nieuwe kregen...
Dixons nijmegen dukenburg preorder kits en 8 voor de losse verkoop gewoon relaxed naar binnen PGR3 gepakt play and charge kit wireless controller er extra bij en spelen maar
Ik snap echt niet hoe de boel verdeeld is hoor. De ene zaak krijgt een shitload aan die dingen en de andere zaak - waar mensen al ruim een uur voor het openen voor de deur stonden - heeft er nog niet eens genoeg om aan de pre-orders te voldoen. Raar geregeld. Als er mensen zijn die er meer dan 1 hebben meegenomen, laat het me ff weten Kom ik em vanmiddag ophalen (y)
Ik heb hem!!! Zo vanmorgen bij de MM Rotterdam gestaan, niet normaal wat voor rij daar stond. Toen de deuren opengingen stormden mensen naar binnen voor de paar losse x360 kits die ze hadden staan. Gelukkig had ik een preorder kit en kon ik rustig in de "pre order rij " gaan staan. Echter wilde ik nog een losse wireless controller maar die was bijna overal uitverkocht, gelukkig nog 1 kunnen kopen. Nu stop ik ermee en ga ik de boel aansluiten en gamen!!!!!!!!! Veel plezier iedereen die een x360 heeft kunnen bemachtingen!
Blegh, vanochtend toch maar besloten toch maar een 360 te halen, echter zoals verwacht overal uitverkocht op een core ba bij de frs. Enige hoop is nu nog de MM naar daar nemen ze de telefoon niet op.
HAHA eindelijk het is echt een gaaf ding COD2 is echt zoooo gaaf. Alleen moet ik nu van 1 tot 10 vanavond werken, maar daarna is het het weekend doorhalen
Net om 10 uur rustig naar de intertoys gefietst met mijn preorderkitje +bonnetje... Super rustig in de stad, ook in de Intertoys. Ik geef mijn bonnetje af, en ik krijg mijn premium xbox mee + pgr3 Moest wel even gniffelen toen een moeder aan kwam of de Intertoys nog voor de losse verkoop had, en toen nee voor antwoord kreeg, moest ze terug naar huilende kinderen zei ze...ach Heb nou paar pgr3 races gedaan, halo2 gechecket(ziet er echt mooier uit, ook op gewone tv), en heb nu net mijn kameo demo binnen... FF spelen Latr