op mijn gemakje naar de intertoy's gefiets kijken of ze toevallig nog 1 hadden maar nee dus toen maar schoenen en kleding gekocht.. geld te veel
Voor zover ik weet nergens. In de VS zijn ook giganstische tekorten kwa HD's.. Try nedgame, daar kost ie slechts 95 euro (nog niet uit.)
Heb hem dus ook De Media Markt ging om 09.00 uur open en ik was er ook precies 09.00 uur Maar goed.... Ik vond het maf toen ik dus naar de computer afdeling ging waren er een aantal mensen waren die geen xbox360 gereserveerd hadden hadden dus die hadden ALLEEN een core system(ze hadden er maar 7 van) als optie. De Full Loaded Sytem was dus alleen voor degene die een pre-order kitje hadden
Ik heb hem!! Wat een prachtige machine. Je bent wel de pisang als je hem nog niet hebt, komt dit jaar niets tot bijna niets meer bij LETS GAME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hem al sinds vanacht 0.40. Geweldig ding. Alleen heb het xbox live vergalt omdat niet lukte met account recover en toen nieuwe aangemaakt op zelfde email adres als de oude dus je blijft nu op het xbox.nl forum mijn oude Gamertaq zien..beetje jammer. Ook al xbox service gebeld maar die zijn druk bezig en ze zouden me terug bellen maar das ook al weer paar geleden geweest dat ze dat zeiden!
Tyfus Microsoft. Vind het echt een gigantische blunder dit. Belde net ook ff naar Mediamarkt maja natuurlijk geen exemplaar meer te krijgen. Iemand enig idee wanneer er ONGEVEER nieuwe ladingen gaan binnenkomen? :{
Ik heb hem net ontvangen. Helaas wordt PGR3 morgen pas erbij geleverd door vertraging Kan dus nog niet aan de gang ermee.
Ik zou hem vandaag krijgen, maar de winkel kreeg hem vandaag niet binnen >< nu komt hij volgend jaar pas.
Krijg misschien toch nog een Xbox 360 premium edition, net de lokale gamesboer gebelt en vrouwtje zou me bellen zodra ze de reserveringen eruit gooien. Ze hadden daar namelijk ook reserveringen zonder pre-order kitje uitgegeven dus er is nog wel een kans dat iemand zijn reservering niet na komt. Dat zou mij een heel gelukkig man maken.
Dag, Ik heb net mijn Xbox360 opgehaald bij de FRS in Eindhoven. Helaas ben ik een van de gelukkige 3% tot 5% waar Microsoft over spreekt die een defecte Xbox360 heeft. Bij het configureren van de machine loopt hij al verschillende malen vast en als ik dan eindelijk zover ben dat ik er een game in kan plaatsen dan loopt deze ook vast en krijg ik zo'n raar scherm met witte blokjes en niets reageert dan meer. Snel met Microsoft gebeld maar deze hebben het op het ogenblik zo druk dat ze mijn nummer genoteerd hebben en me terug gaan bellen... Wat zo'n mooie dag had kunnen zijn is zo'n domper geworden!
Nou weet niet niet of dit geen onwaarheid is. Heb vanmorgen bij verschillende winkeliers gehoord o.a. mediamarkt dat er nog geen enkele duidelijkheid is hoeveel xboxen er dit jaar nog gaan komen en of ze nog wel komen. Maar heb er gelukkig 1.