Ik weet niet wanneer er de volgende lading binnen komt, zou wel erg chill zijn dat ze er morghe weer zouden zijn... Maar die kans is wel ergug klein Iemand nog tips op hem bv, morghe nog te krijgen? Of is er geen hoop meer?
Dynabyte in hilversum heeft al hun 360's nog, ook hebben ze geen xboxen verkocht tot nu toe, dus als je nog een zoekt moet je daar wezen
Nee, er was wel nog een core pakket beschikbaar maar die wil ik niet. Ik heb maar een premium pakketje gereserveerd, de 2e lading schijnt volgende week binnen te zijn.
Is via, nedgame bestellen ook niet goed? Ook enige pre-order tips? Waar je het best pre-orderen kunt...
Pfff: mijn verhaal: Vanmorgen 4 uur: wakker geworden van de zenuwen. Nog een beetje kunnen slapen. 6:45: naar beneden, ontbijten etc 8:10: naar school voor 1 uurtje 9:25: snel naar huis gesprint, ondertussen ff kijken of de gamezaak al open was (nee) 9:55: met preoderkit geariveerd bij gamezaak: deur gaat nét open. 10:00: YES, ze hebben 8 premiums staan en 3 cores. Er waren 30(!) xboxen gereserveerd en er waren er dus maar 11. Ben ik ff blij dat ik vroeg op de dag kwam 10:05: xbox 360 premium + extra wireless controller + PGR3 in mijn bezit 10:10: Netjes uitpakken en aansluiten 11:00: al vele opties bekeken en ff PGR3 gespeeld: moet nu weer naar school 11:20: iedereen op school jaloers gemaakt 14:00: weer thuis, gexboxed met me broertje 14:20: vrienden benanderd () om te xboxen 16:28: HD eruit gehaald en erin gezet 16:30: Xbox rechtop gezet 17:17: een beetje hoofdpijn van het gamen 17:18: en hij leve nog lang en gelukkig
Nog even een vraag tussen door ik heb toevallig nog een adres voor een core system. Als ik er een harddisck dinges bij koop kan ik dan wel oude xbox games spele? Nogal belangrijke info XD
Helemaal nix!!!! Bart Smit in Hoorn had nix binnen gekregen Free record shop had er 5 of zo maar die waren uiteraard al weg verder had geen winkel ze.... klote zooi
Ok, weet iemand uit Rotterdam en omstreken waar dit k*tding nog te krijgen is..Belde daarnet een FRS filiaal waar ze er maar 2 hebben binnegekregen..
Die bel ik net en die hebben er maar 1 gehad en die is al weg!! * er slechte launch van Microsoft btw zijn er gewoon veel te weinig!!!
Alleen die core dingen zijn er nog, en >< das juist het probleem ik wil een full pack, een core zou goed zijn als ik maar een wireless controller in plaats van die wired controller krijg.
dat jullie nou zo dom zijn geweest geen preorder pakketje te kopen, tja daar kan ik ook niks aan doen...