1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Heb jij je 360 op 2 december gekregen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 29 nov 2005.

?

Heb jij je 360 op 2 december gekregen?

1. Ja, ik had een pre-order kit

52,6%
  2. Ja, ik had hem gereserveerd

11,5%
  3. Ja, ik heb het premium pack op 2 december te pakken gekregen zonder reservering

5,1%
  4. Ja, maar ik heb wel een core system moeten kopen

3,5%
  5. Nee, er was wel nog een core pakket beschikbaar maar die wil ik niet

11,9%
  6. Nee, er was geen enkele xbox meer beschikbaar

15,4%
  1. tupaclives_on

tupaclives_on Xboxer for life

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem ge'pre-orderd en toen ik gisteren alvast wat spellen ging halen werd me verteld dat ik hem alvast mee kon nemen dus had hem een dag eerder.

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    hehe, nou`ja de winkel waar ik hem besteld heb kreeg hem niet, dus`ja ik wil wel een core zolang ik maar een wireless controller heb,

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Heb hem vandaag bij Dixons kunnen halen, en meteen mee gekregen met mijn Pre-0rder kitje.
    Meteen de laatste draadloze controller mee gekregen :p, dus was wel lucky.

Nu nog even wachten op een kerel die bij mij altijd mijn draadloos internet installeerd.

4. Ferraghini

Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 3x de kans gekregen om een Core System te kopen en 3x NEE geantwoord.

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    €175 winst...

6. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Geen tijd gehad om s'ochtens vroeg rond te kijken dus net even den haag en leidschendam door geweest... er is echt niks meer... ook geen core systeem... tenminste... voor zover ik weet.

7. Souljah

Souljah New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Core system is nog wel te koop in diverse winkels

8. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    yep, toch al bijna de helft van de nieuwe box :)
    maar het doet toch pijn om die doos weg te geven, terwijl je eigen nog ergens bij TPG/Selekt Vracht ligt...

9. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Souljah: waar dan... ergens in zuid holland??? ergens waar er koopavond is??? Ik spring echt zo in de auto als hij echt nog te vinden is.

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    >< nou`ja core + wireless + HD ben ik wel tevreden, en als ze dat niet willen dan ehm geen xbox 360 moet ik maar wachten op het full pack dingens :)

11. Ferraghini

Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

Leuk Bevonden:
    0
    Oh daarom zou ik anders ook verkopen.

Maar als ik hem was had ik het zeker niet gedaan, dan wacht ik liever op de volgende lading ik ga niet zomaar 175 euro extra betalen!

12. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    had em via een werknemer van de winkel besteld en gewoon gekregen.

door een fout in de computer kreeg ik nog meer korting dan ik al kreeg.

was normaal 450 kwijt (dure 360 + wireless controler) nu kreeg ik dat mee voor 340 euro. De jongen die naast mij stond keek zijn ogen uit dat ik dat voor die prijs meekreeg. zelf werd hij teleurgesteld want ze waren op daar.

13. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem binnen:)

pre order kit bij dixons

met wireless controller en een Advanced scart cable

14. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag via de post gekregen.
    Maar vanavond werd ik door de dixons in Groningen op de Ebbingestraat gebeld! Die hadden nog een xbox360 premium voor me achter gehouden, maar die had ik al lang weer geannuleerd omdat ik hem via GCshop had besteld!
    Dus wie er nog een premium moet hebben, probeer Dixons Groningen op de Ebbingestraat even!!!

15. Roy-E

Roy-E Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was veel te laat met een pre order, dus was vanmorgen zeer verbaasd dat er nog een core systeem te koop was bij dixons. Had de hoop allang opgegeven er vandaag nog een te kunnen kopen. Goed het was een core systeem, maar toch is het genieten geblazen. Dit is mijn eerste console, eerst altijd op pc gespeeld. Ik moet zeggen: Petje af voor de xbox 360, call of duty 2 is prachtiger, sneller en via surround systeem een genot om te spelen, en dan praat ik nog niet over need for speed - most wanted. Ben nu aan het bijkomen van het racen.*)

16. Kaan

Kaan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier in tegelen bij de music store hebbe ze nog n paar pre packs ligge. maar k mag m nie kope van mn ouders:mad: :mad: :mad:

N vriend van mij heeft m net binne gekrege :p wat een prachtding. mooi werk M$

Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  17. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    wtf!! waarom niet man!, het is toch je eigen geld, daar hebben je ouders niets over te zegge.

gewoon kope dat ding!

18. Kaan

Kaan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat zij ik ook tege mijn ouders, maarjah. je weet hoe ouders zijn :mad:

19. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    damn das k*t voor je... eerst mocht ik ook geen console van mijn ouders. Totdat de computer van mijn broer en ik voor 11 weken reparatie naar taiwan ofzo ging... Vonden ze niet leuk dat we altijd op hun computer dus maar gingen zitten, toen stemden ze in met een xbox :D

20. Kaan

Kaan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha geluksvogel
    ik vraag m me voor mijn verjaardag ( 16 februari )

volgende keer als je computer stuk is pm je mij maar :p ( computer expert me :p)

Deel Deze Pagina