Ik had hem ge'pre-orderd en toen ik gisteren alvast wat spellen ging halen werd me verteld dat ik hem alvast mee kon nemen dus had hem een dag eerder.
hehe, nou`ja de winkel waar ik hem besteld heb kreeg hem niet, dus`ja ik wil wel een core zolang ik maar een wireless controller heb,
Heb hem vandaag bij Dixons kunnen halen, en meteen mee gekregen met mijn Pre-0rder kitje. Meteen de laatste draadloze controller mee gekregen , dus was wel lucky. Nu nog even wachten op een kerel die bij mij altijd mijn draadloos internet installeerd.
Geen tijd gehad om s'ochtens vroeg rond te kijken dus net even den haag en leidschendam door geweest... er is echt niks meer... ook geen core systeem... tenminste... voor zover ik weet.
yep, toch al bijna de helft van de nieuwe box maar het doet toch pijn om die doos weg te geven, terwijl je eigen nog ergens bij TPG/Selekt Vracht ligt...
Souljah: waar dan... ergens in zuid holland??? ergens waar er koopavond is??? Ik spring echt zo in de auto als hij echt nog te vinden is.
>< nou`ja core + wireless + HD ben ik wel tevreden, en als ze dat niet willen dan ehm geen xbox 360 moet ik maar wachten op het full pack dingens
Oh daarom zou ik anders ook verkopen. Maar als ik hem was had ik het zeker niet gedaan, dan wacht ik liever op de volgende lading ik ga niet zomaar 175 euro extra betalen!
had em via een werknemer van de winkel besteld en gewoon gekregen. door een fout in de computer kreeg ik nog meer korting dan ik al kreeg. was normaal 450 kwijt (dure 360 + wireless controler) nu kreeg ik dat mee voor 340 euro. De jongen die naast mij stond keek zijn ogen uit dat ik dat voor die prijs meekreeg. zelf werd hij teleurgesteld want ze waren op daar.
Ik heb hem vandaag via de post gekregen. Maar vanavond werd ik door de dixons in Groningen op de Ebbingestraat gebeld! Die hadden nog een xbox360 premium voor me achter gehouden, maar die had ik al lang weer geannuleerd omdat ik hem via GCshop had besteld! Dus wie er nog een premium moet hebben, probeer Dixons Groningen op de Ebbingestraat even!!!
Ik was veel te laat met een pre order, dus was vanmorgen zeer verbaasd dat er nog een core systeem te koop was bij dixons. Had de hoop allang opgegeven er vandaag nog een te kunnen kopen. Goed het was een core systeem, maar toch is het genieten geblazen. Dit is mijn eerste console, eerst altijd op pc gespeeld. Ik moet zeggen: Petje af voor de xbox 360, call of duty 2 is prachtiger, sneller en via surround systeem een genot om te spelen, en dan praat ik nog niet over need for speed - most wanted. Ben nu aan het bijkomen van het racen.*)
hier in tegelen bij de music store hebbe ze nog n paar pre packs ligge. maar k mag m nie kope van mn ouders N vriend van mij heeft m net binne gekrege wat een prachtding. mooi werk M$
wtf!! waarom niet man!, het is toch je eigen geld, daar hebben je ouders niets over te zegge. gewoon kope dat ding!
damn das k*t voor je... eerst mocht ik ook geen console van mijn ouders. Totdat de computer van mijn broer en ik voor 11 weken reparatie naar taiwan ofzo ging... Vonden ze niet leuk dat we altijd op hun computer dus maar gingen zitten, toen stemden ze in met een xbox
hahaha geluksvogel ik vraag m me voor mijn verjaardag ( 16 februari ) volgende keer als je computer stuk is pm je mij maar ( computer expert me )