1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Heb jij je 360 op 2 december gekregen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 29 nov 2005.

?

Heb jij je 360 op 2 december gekregen?

1. Ja, ik had een pre-order kit

52,6%
  2. Ja, ik had hem gereserveerd

11,5%
  3. Ja, ik heb het premium pack op 2 december te pakken gekregen zonder reservering

5,1%
  4. Ja, maar ik heb wel een core system moeten kopen

3,5%
  5. Nee, er was wel nog een core pakket beschikbaar maar die wil ik niet

11,9%
  6. Nee, er was geen enkele xbox meer beschikbaar

15,4%
  1. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    ik had netjes mijn preorder litje dus ik kon er zo 1 halemn bij de MM in Amsterdam.

*)

Wat ik gewoon walchelijk vindt is dat er mensen zijn die dat ding hebben gekocht alleen mmaar om winst te maken.

Het is echt triest dat die mensen de echte gamers niks gunnen en maar die dingen kopen om winst te maken, ik zou zeggen koop het niet wacht op de zending.

Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  2. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    ik voel me dan maar even aangesproken...

ik heb er 2 gekocht, een voor mijzelf en een om van de winst (wat de gek er voor geeft) wat games te kunnen kopen.

soms moet je creatief zijn om je hobby te bekostigen.

ik heb die tweede gewoon in de losse verkoop gekocht, en vervolgens op marktplaats verkocht. de koper had hem ook in de losse verkoop kunnen kopen...

ik gun iedereen alles, juist daarom is een vrije markt zo waardevol.
    als jij iemand dan ook een slimme winst gunt is er niks aan de hand.

ok, jij doet het niet, ik wel, ben ik daarom triest?

3. ymmv

ymmv Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Je maakt misbruik van een situatie. Je doet precies hetzelfde als die lui die op grote schaal kaarten opkopen voor populaire concerten en die dan voor woekerprijzen verkopen aan echte fans die door dit soort praktijken achter het net moeten vissen. Dat is niet gewoon de vrije marktwerking maar geld verdienen over de rug van een ander.

4. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    Hou toch op. Dat is toch geen vergelijking. Op grote schaal zeg je zelf...
    Men hoeft hem toch niet te kopen? Als iemand het wil betalen, dan heeft hij hem.

Er komen de komende weken nog genoeg leveringen, dan moet je even wachten. Wanneer je niet wil wachten, dan kost dat wat extra.

De man die hem kwam halen vond dat ook geen enkel probleem.
    Zo werkt de markt toch gewoon? Kwestie van vraag en aanbod, dat is niet iets wat ik bedacht heb hoor...

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Vanmorgen om 9.45 de Xbox360 opgehaald bij de MM.
    1e indruk, wat is die doos zwaar.

6. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Ghehe, dat dacht ik ook. Kreeg die pack in mijn hand gedrukt van die MM-kerel en viel bekand voorover:9 Had niet verwacht dat hij zwaar zou zijn

7. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan de poll veranderd worden?

Er staat niet bij: "Nee, ik heb wél een préorderpakket maar hier lossen de hele dag mensen elkaar af om thuis te zijn als ze dat ding bezorgen want TPG post laat op zich wachten"

Echt zo shit. Ik krijg hem waarschijnlijk morgen want op de site van TPG is de 360 al op weg hierheen.

8. didio

didio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht ook nog steeds op de TPG, nee meneer hij komt echt vandaag maar dat kan wel 21:30 worden maximaal.. Nou, ik heb nog niets..

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik wacht op morghe misschien een corse system, koop er een HD bij ene moet ff smeken om i.p.v een wired een wireless controller.

Zo niet wacht ik voor de full pack. :D

10. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    makro breda...waren er maar 5 !!! 1 voor mij dus....

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    ik had hem vanmorgen al!(mijn pa haalde hem op! had skool :mad:!) dus ik kom thuis YUPIE ik pak uit ik d8 TERING wat is die voeding GIGANTISCH! en zwaarder dan de console zelf :confused: dus ik sluit aan doe kameo erin (lijp spel!) ik speel met kameraad van me co-op was wel super! 2 uur daarna doe i khem uit! doe ik hem weer aan ERROR 74! ik denk boeie ff restarten doe ik het weer weer error! ik bel xbox zeggen ze jah breng maar hie repareren die zooi! -.- toen d8 ik van meenden ze het nou? jah hoor mijn xbox360 gecrast! dus nu zit ik thuis -.- met een kapoote 360 KUT ZOOI! ik 6maand w8 4 weken hard werken -.- en nu heb ik hem is die kapot GVD

12. anto NL nius

anto NL nius Kondition: Macht.

Leuk Bevonden:
    1
    8) Tegelen rules the world, nou echt niet, lijkt me ook logisch dat ze die packs nog hebben.
    Niemand hier haalt het in zijn hoeft om daar een Console te kopen, ze hebben misschien in totaal net 10 spellen voor elk soort console.
    En dan ook nog de super slechte kut games, zullen de winkel wel vol hebben met 50cent: bulletproof.
    Kom er zelf alleen als ik naar de tpg moet, is zelfde adres|:-

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb em ook.. upload morgen wel fotos. Heb like 50+ pictures gemaakt:p

14. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, met preorder of course :)

15. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Of het gewoon heel druk hebben met een Interne opleiding etc.. bek houwe man als je niet precies weet wat iemands situatie is..:mad:

Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  16. downsize

downsize Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pre-order kit en geen XBOX360 :mad:

Reden : nog onbekend, winkel wijst naar Microsoft maar voor hetzelfde geld hebben ze zelf een fout gemaakt... en dat gaan we uitzoeken, hiervoor laat ik me niet afschepen met een vage smoes - tot op de bodem ! - heb toch tijd over nu ;)

Met enige jalouzie lees ik verder ...

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De winkel heeft de fout gemaakt ... per pre-order kit krijgen ze een Xbox 360 ... niet per reservering ... de winkel heeft een contract getekend met ms dat ze een premium vast houden per pre-order kit .. je moet vandaag dus gewoon naar de winkel gaan en dit zeggen... kijk ook even op de zijkant van de doos. Je wilt in iedergeval 2 gratis games ...

18. Bj0rNL

Bj0rNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb er een gekregen door mijn pre-order kit.

19. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ben wel benieuwd of, en hoeveel mensen die wel een pre-order kit hadden geen premium hebben weten te scoren.

20. downsize

downsize Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Anders ik wel - ik kan er nu over meepraten, en zoals gezegd in een ander topic laat ik het er niet bij zitten.

Deel Deze Pagina