1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Heb jij je 360 op 2 december gekregen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 29 nov 2005.

?

Heb jij je 360 op 2 december gekregen?

1. Ja, ik had een pre-order kit

52,6%
  2. Ja, ik had hem gereserveerd

11,5%
  3. Ja, ik heb het premium pack op 2 december te pakken gekregen zonder reservering

5,1%
  4. Ja, maar ik heb wel een core system moeten kopen

3,5%
  5. Nee, er was wel nog een core pakket beschikbaar maar die wil ik niet

11,9%
  6. Nee, er was geen enkele xbox meer beschikbaar

15,4%
  1. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    en dan heb je ook nog mensen zonder pre-kit die er 2 weten te scoren... ;)

2. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jajajajaja.......weliswaar niet gister gekregen maaar heb em net van 2(!) postbodes mogen ontvangen. whaha de 1 belde aan en de ander gaf em. Waren cker bang voor een roofoverval.

3. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gisteren ontvangen per post. ja ik had een pre-order kit.

4. Tjop21

Tjop21 Forza Waalwijk

Leuk Bevonden:
    0
    Schandalig dit nog steeds niet binnen en dat terwijl hij donderdagmiddag al verstuurd is, IK ben echt anti Tpg post aan het worden. Bah Bah

5. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem vandaag weten te krijgen. Heerlijk!

6. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem gisteren, in oktober gereserveerd

7. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb heeeeeeeeeeem wieeeeeeeeeeee !

8. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Pff sommige mensen beginnen echt gewoon te flippen omdat ze er nog geen hebben.
    Ik heb er ook geen terwijl ik het gereserveerd heb en het geld ligt hier ook ...
    Natuurlijk zal het fijn zijn ma ik weet zeker dat het hongergevoel van nu na paar weken verdwenen zal zijn.

9. SupahMaster

SupahMaster Guest

Kon niet meer pre-orderen toen ik genoeg geld had.

Ik sta gelukkig 6e op de lijst voor de nieuwe lading (premiums) en ik heb al PGR3

10. mad94

mad94 MP

Leuk Bevonden:
    0
    Had hem 2 weken geleden besteld via de preorder op deze website!! Gister werd hij afgeleverd. Heren en dames van de XBW pre-ordershop heel hartelijk bedankt voor de superservice en snelle levering.

Ga weer snel gamen.

Mad94

11. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had pre order, mijn moeder had mijn xbox 360 gehaald, dus toen ik thuis kwam stond mijn xbox 360 klaar, mr nu heb ik vraag... aansluiting van live, gegevens invoegen was allemaal perfect, nu stond er zo een balkje van dat die xbox live account aan het creeren is, en stopt die ineens omdat die zegt dat er een fout met mijn email is ofzo, en ik heb alles goed ingevuld, datum alles net zoals mijn email, en ook verschillende mails geprobeerd maar steeds krijg ik t zelfde probleem... weet iemand hoe dit zit ????

12. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Voor iemand die nog snel een Xbox 360 wilt:

Ik was zojuist in Venray, en daar hadden ze bij de Free Record Shop nog 1 Premium pakket liggen. Die hadden ze nog binnengekregen en is dus de laatste.

Dus wie niet kan wachten... ga erheen of bel ze zodat ze 'm voor je vasthouden.

13. Hagele

Hagele H^4G³L³

Leuk Bevonden:
    0
    Maal 2, alleen heb ik nog steeds geen spel ontvangen :'-(

14. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Gisteren alles opgehaald, eerst hier in Den Haag games opgepikt bij Zuiderpark, daarna naar Alphen, bij mijn ouders thuis de Xbox 360 opgehaald, die had mijn broertje met 20% korting bij de Media Markt waar hij werkt gekocht. Had een pre-order kit van de MM en mijn broertje ook, dus geen problemen.

Wel lachen, bij de MM in Alphen hadden ze nog 2 Premium Packs, hadden ze donderdagavond dranghekken geplaatst, omdat ze drukte verwachtten 8)

15. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien email van je msn passport?

16. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    damn, heb de 360 al sinds gister, maar nog steeds geen spel ontvangen...:mad::mad::mad:
    gister voor 5 uur zeiden ze dat ze de spellen op de post hadden gedaan maar heb vandaag ze nog steeds niet:mad::mad:
    weet iemand toevallig tot hoelaat de tpg op zaterdag bezorgd???

17. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is juist het probleem, die heb ik gebruikt, en nog steeds zeurt die over die sjit dat als die xbox live aan het creeren is over foute email ofzo terwijl alles precies is ingevuld

18. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand toevallig tot hoelaat de tpg op zaterdag bezorgd???

19. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    het gaat om je net paspoort waarmee je aanlogged op xbox.nl

20. Strigoi

Strigoi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem via pre-orderkit bij e-plaza. En voor de zekerheid in september al besteld bij Dynabyte. Bij e-plaza ging dat niet vanzelf. Donderdagavond gebeld, zeiden ze dat ze genoeg premiums hadden voor de preorderkit-houders en dat ze die vrijdag en zaterdag vast hielden, zoals het hoort. Kom ik vrijdagmiddag mijn 360 halen hadden ze er nog maar twee, terwijl er nog 3 mensen op de afhaal lijst stonden. Ik kwam met een vriend samen ieder een systeem halen, toen wilden ze er maar 1 meegeven omdat wij samen kwamen. (logica ? beets me!) Pas na behoorlijk aandringen kregen we ze mee.
    Dat was dus de laatste keer dat ik daar binnenstapte.
    Dynabyte hield zich keurig aan de preorder-/bestellijst en kreeg ik netjes zaterdag mijn 360 mee terwijl ze er maar 6 gekregen hadden (ik was nr.5 van de lijst van 14). Kijk, dat is afspraken nakomen. Perfecte service.

Deel Deze Pagina