grappig okey ik geef het toe ik heb het forum gehackt om deze thread bij jou ongelezen forumthreads neer te zetten
maakt voor mij nie uit ik heb em gemod om alles te kunnen spelen ( en NEE GEEN ILLEGALE KOPIEEN). het komt omdat men oom vaak im amerika zit en daar de games eerder uitzijn neemt. hij ze vaak voor em mee daarom heb ik em gemod heb er alleen wel spijt van kan nu nie meer op LIVE!!!!
'k weet niet wat ik heb. Ik kan PAL en Ntsc spelen. Maar zover ik weet, is er niets aan mijn Boxje gemod.
ff voor de duidelijkheid Breedbeeld TV heeft meer pixels in de breedte idd. Maar aangezien alle oude tv standaarden maar 720 breed zijn is dat wat je ziet. Het word uitgerekt over het scherm. PAL: 720x576 50 interlaced frames per seconde NTSC: 720x480 60 interlaced frames per seconde HDTV: tot 1920×1080 (1080p) 40 progressieve frames per seconde Aangezien HDTV een amerikaanse standaard is word er hier niets in HDTV uitgezonden. Ook zijn de TV's (bijna) niet te krijgen. Voordeel NTSC: 60 interlaced fps Voordeel PAL: 96 meer beeldlijnen.
Ja, nu wel. M$ : Sorry sir, but there's nothing we can do. I suggest you buy a new one, if you want to play on XBL. Dus dat heb ik maar gedaan, de ander aan mijn vriendin verkocht. Ze wil toch niet op internet met de Xbox.