Heb net Uc gekocht

Discussie in 'Algemeen' gestart door undertaker_fm, 6 dec 2002.

1. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

van mij mogen ze heel die translocator uit het spel halen...

2. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo dat?? ja, ik snap het eigenlijk wel, best wel kut als je iemand schiet en hij verdwijnt op eens

3. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

ja precies....fucked de gameplay een beetje op vind ik..als je achter iemand aanzit en hij gaat translocaten...moet je ook translocaten
    wat ik een beetje fucked up vind aangezien je met je controller door heel je weapon inventory moet scrollen...met keyboard heb je daar geen last van

4. undertaker_fm

undertaker_fm Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Kijk bij counterstrike is het echt zo van Kijken of er iemand aan komt verbergen zie je hem goed mikke BAM Headshot.

Maar bij Uc is het allemaal flits daar loopt er 1 flits loopt ie weer daar het gaat allemaal veel te snel..
    Je kan ook nauwlijks goed mikke vind ik ik vind het gewoon verrot en trouwens wat maakt mij die godlike nu uit ik vind het gewoon geen leuk spel en dat is mijn mening..

5. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm ook net in huis en ik moet zeggen dat het echt een lekkere frag game is.
    In het begin had ik erg veel moeite met de controls (snelheid rechter thumbstick). Maar na een halfuur spelen ofzo gaat het steeds beter.
    Geluid is ook super gewoon. Vooral op (mijn) een DD5.1 setje met subwoofer klinkt het gewoon bruut.

Deel Deze Pagina