Je fokt er alleen maar jezelf mee op, als iedereeen bij DVDCrave gaat bestellen verkopen de Nederlandse winkeliers niks waardoor de Xbox dus in feite en flop lijkt te worden in NL. Xbox wordt niet meer gesupport in NL en dan ook niet in Europa als iedereen DVDCrave ontdekt.
Dus je hoort het. Iedereen naar XBW stand op de Gam3xpo!! Hoezo een flop? Zolang het originele spellen zijn en naar Nederland verstuurd worden, dan wordt niks een flop he. Zo jah .. dan moeten ze die prijzen maar eens laten dalen!
Het is in principe helemaal geen probleem. Gewoon games kopen waar je lang mee bezig bent, die kan je dan weer ruilen voor andere games hier op X-Bazar, als je het slim aanpakt heb je voor heel weinig geld heel veel games gespeeld.
In hoevere zijn de mensen die bij Xboxworld komen representatief voor de komplete Xbox gemeenschap in Nederland, ik denk dat het wel meevalt ...
Je geloofd jezelf toch zeker niet? Alsof de markt verkloot wordt omdat een aantal mensen hier games bij DVDcrave besteld. Als de mensen goedkoper aan games kunnen kopen zullen er juist meer Xboxen worden verkocht waardoor NL als 1 van de beste Xbox sales zal hebben Anne
Het gaat niet om een 'aantal' mensen maar als websites als DVDCrave deze markt ontdekken kan je de gehele Europese Xbox retailers wel vertellen dat ze naar huis kunnen gaan. En ja ik weet dat ik vandaag wat absurd en extreem bezig ben
Boeiuh. Ze kunnen het zelf altijd aantrekkelijker maken. Prijzen gaan omlaag dus waarom zou je dan naar een site moeten gaan. Trouwens ... als iedereen maar aan zijn spellen kan komen op de legale manier zit alles goed.
GCShop wordt gerunt door 2 a 3 man, studenten die hier niet van leven (ze zijn er iig niet 24/7 mee bezig) en kunnen dus lage prijzen aanbieden aangezien ze geen salarissen moeten betalen (echte winkels moeten dat bv wel).
@ Elitian: als puntje bij paaltje komt zijn onze aankopen bij DVDcrave niet zuiver legaal, want die spellen worden ingevoerd zonder er btw op te betalen bij de douane... @ Anne: een Europese bankrekening is allemaal goe en wel, maar zover kom je er niet mee, een overschrijving tussen internationale rekeningen kost een pak geld, zodat het voor diegenen die in Nederland wonen voordeliger is bij de GCshop te kopen, waar de prijzen tot ook erg relaxt zijn...
yep en ik krijg alle nieuwe games gratis Nee niet echt. Het kwam eigenlijk door die eerste thread waarin ik vroeg of iemand al ervaring had met het bestellen bij DVDcrave. Toen bleek dat er grote belangstelling voor die site was. En dat probeer ik gewoon warm te houden, omdat ik de games hier gewoon veel ste duur vind ( trekt gelukkig wel wat bij). Anne