Ha, dat is idd wel een 'slimme' zet ja, typisch Novalogic om een demo uit te brengen waar de framerate wel goed is :{. Tja ik heb er vorig jaar ook 475,- voor gedokt. Maar ik vermoed dat Joint Ops een uitzondering is, want het schijnt dat Doom3 en HL2 wel goed draaien met een 9800Pro. Battlefield: Vietnam is overigens ook zo'n spel, op m'n 9800Pro draaide ie bagger, maar op een FX 5700 liep ie prima . Maarja in zo'n game zitten ook de nodige nVidia dollars....
Dan heb ik er overheen gelezen, maar dan nog, jij zegt dat de 9800 Pro achterloopt en dat je dan beter op de x300 & x600 kan wachten. Die twee presteren geen van beiden beter als een 9800 Pro, dus wat schiet je daar dan mee op?! Dat is in mijn ogen dan geld vebrassing. Sterker nog, zowel de x300 als de x600 serie zijn alleen maar beschikbaar in de PCI-E uitvoering, en dus niet in de AGP uitvoering. Aangezien alleen Intel chipset's momenteel ondersteuning bieden voor PCI-E, kan je daar een nieuw mainboard voor kopen van circa 160 euro, plus een nieuwe Intel P4 processor vanwege het nieuwe socket. De goedkoopste is dan de P4 520 (2.8GHz) voor 210 euro. Daar komt bij, DDR2 geheugen, en 1x 512MB kost al 239 euro. De x600 XT is al te koop, en kost 249 euro. Dan kost zo'n 'budgetkaart' je bijelkaar al 858 euro!! Misschien leuk als je toch aan een nieuw systeem toe bent, maar wil je alleen je videokaart vervangen, is de 9800 Pro helemaal zo'n slechte kaart nog niet.
Laatst bewerkt: 19 jul 2004