1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Heeft er nog iemand last van HALO's maffe wapens?

Discussie in 'Algemeen' gestart door the man, 29 mei 2003.

1. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook een keer gehad en ik speel echt bijna nooit CTF dus dat is het niet. Maar ik heb inderdaad ook wel eens gehad dat mijn raket ergens helemaal de verkeerde kant op ging.

2. Mad

Mad geregistreerde gek

Leuk Bevonden:
    0
    vooral als je draait tijdens een sprong, dan gaat die raket gewoon verder in de richting waarin je sprong, en niet de richting waarin je op dat moment kijkt. en dat is echt verdomt irritant

3. the man

the man Space ninja's 4 ever

Leuk Bevonden:
    0
    IK heb bewijs!!!!!

WIL JE FOTO's????

ee vriend van me heeft beelden opgenomen.

4. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    misschien is het een Easter Egg..de Guardians waren de dinosaurussen die eerder gepland waren voor Halo. Ik heb het ook wel es gezien..maar het is niet altijd zo bij een-killt-de-ander-tegelijk- moment. vaag...

5. the man

Leuk Bevonden:
    0
    cool dus eigenlijk is het dan een bug die uit de eerste versies van het spel komt die ze vergeten zijn weg te halen.

De eerste versie van HALO was overigens wel ruiger, stel je voor dat er overal dino's rondliepen tussen de aliens lijkt me geweldig :D

6. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ik denk niet dat dino's in hal wel zo leuk zouden zijn...ze waren bedoeld als neutrale 'schietschijven' :D

7. Godsend

Godsend Guest

The man ik wil wel fotos!!!!!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D

8. Godsend

Godsend Guest

oh ja HALO IS ECHT HET BESTE SPEL WAT ER BESTAAT.
    heheheeheheheheheheheheh
    (morrowind en burnout 2 komen ook dicht in de buurt) :D

9. the man

Leuk Bevonden:
    0
    zal wel wat sturen kan ff duren foto's moeten ontwikkeld worden.

10. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    En dan nog een als je bij multiplayer wordt gekilled dan staat er press space to continue |:-

hmm een spatie op een controller moet toch niet gekker worden

11. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Guardians zijn toch de gasten die Halo gemaakt hadden, je ziet ze niet in het spel(ze zijn uitgestorven ofzo) maar er wordt geloof ik wel over gepraat door dat robotdingetje.

12. GiN_AND_JUiCE

GiN_AND_JUiCE 0_o

Leuk Bevonden:
    0
    [OFF-TOPIC]
    Nee, de gasten die Halo gemaakt hebben heten de Forerunners... Guilty Spark 343 (dat robotje) bedoelt jou (Master Chief), als hij het over "the guardian" heeft. Hij ziet jou namelijk als een beschermer die hem zal helpen om de flood tegen te houden (oftewel: hun voedsel uitroeien:D )
    [/OFF-TOPIC]

Om maar even on-topic te reageren:
    Ik hoopdat de foto's lukken, want ik ben wel benieuwd.

Weet iemand toevallig een manier om deze 'hidden feature' (m.a.w. BUG ;) ) in te schakelen? Ben wel benieuwd hoe dat speelt, zo'n vol-automatische sniper-rifle :D

13. the man

Leuk Bevonden:
    0
    is niet met sniper kogels, is gewoon een assault rifle met een sniper omhulsel.

ziet evengoed wel ruig uit.

14. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14

343 GS heeft het over Reclaimer en niet over Guardian..guardians zijn, zoals ik al eerder heb gezegd, dinoachtigen die niet in de game zijn gekomen.

343 GS: oppasser/bewaker/verantwoordelijke voor Halo 004
    Sentinels: Robots die volgens protocollen van de Forerunner handelen
    Guardians: Dino's! niet in de game..staan wel op oude screenshots....
    Reclaimer: Diegene die voor 343 GS de index terughaalt uit de library, nu dus de MC. De eerste keer was dat iemand anders...

15. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je misschien ook waar ik deze screenies kan vinden? lijkt me wel cool om eens te zien:D

16. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    daar vraag je me wat
    zoek es op Halo+preview..in veel previews ben ik ze tegenkomen...ze zijn ook te zien in een oud(antiek) E3 filmpje voor Halo op de PC...zoek daar ook maar op...

17. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Macworld 99, daar kwamen ze in voor. Ik heb even geen plaatjes voor je gevonden. Ze lijken op Stegosaurussen maar dan zonder die platen en hebben dezelfde kleur als Floods.

18. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    In het boek the flood zie je ook een marine die dood ligt in de library en daarvan dacht 343 GS ook dat het de reclaimer was.
    Dus misschien zagen de forerunner er uit als mensen, en daar zijn de covenant misschien achter gekomen en door dat zakt hun geloof in de forerunner in elkaar en dat moeten ze niet hebben.
    dus zijn ze misschien daarom tegen de humans.

19. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    jahjah! IK , de geweldige Elite, heb het plaatje gevonden op nota bene onze eigen XboxWorld Halo Preview. Kijk maar eens bij previews>Halo>screenshots.
    of gewoon hier:

Laatst bewerkt: 24 jun 2003
  20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    En wat zou nou precies het nut van die beesten zijn geweest als ze in het spel zouden hebben gezeten.
    Lijkt me trouwens wel vet als je die beesten ook als flood-infected zou tegenkomen.
    Misschien zitten ze wel in Halo 2?

Deel Deze Pagina