w00t !! Het zou eigenlijk zeer goed in de sfeer passen, want wat is een 'planeet' met water, gras, en alles, zonder dieren?? Van mij hadden ze het erin mogen laten zitten!
van wat ik heb gehoord dienden ze als kanonnenvoer..om wat te oefenen met rocketlaunchers...ze zijn niet slim ofzo, maar wel aggresief voor diegene die daar te dicht bijkomen...floodinfected vermoed ik dat het een carrier wordt...te weinig intelelct om een goede worker/soldier te worden...maar zou wel; grappig zijn idd.
In de missie assauklt on the control room heb ik in die lift wel eens die bug. Dan komen er plasma kogels uit mijn pistol of AR. Wel kool maar als ik mijn wapens wissel is het weer afgelopen.
Hey, bij mij met halo co-op als er een dood gaat en dan weer opnieuw in het spel komt heb je een Assault Rifle en zo'n alien plasme rifle, is dat een fout in het spel ofzo ? Het leek me veel beter als je met Assault Rifle en Pistool weer tot leven komt...
Is dat in alle levels of in een paar ? Als het in 1 of 2 levels is denk ik dat het zo hoort, maar als je het overal hebt klopt het toch niet.
Wie weet er een site waar plaatje van bugs opstaan van HALO??? Ik heb welleens gehad in 'The Maw' op het laats met die lift, dat de lift omhoog ging maar ik bleef staan
het ergste wat mij ooit is overkomen is dat ik niet dood kon gaan en dat ik in 2 tellen aan de andere kant van blood gultch was..