1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Heel erg vaag!!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door simmertje, 31 mei 2002.

1. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet veel hebben hé jongen!!! :)
    Arme jongen, het wordt allemaal teveel voor hem op dit heftige forum!!!! 8)

2. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Lol nee hoor het gaat nog wel...
    Alleen nog wat frustraties over van een gesprek dat ik net had met iemand die niet toe wilde geven dattie off-topic aan het posten was...

En toen hij nix meer te zeggen had zei hij dat is "mr. wannabe crew" was... *zucht*

3. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    BWAHAHAHA!!! Ik las het net, droog!!!
    Off-topic, niet off-topic!!!
    Ach wat maakt het uit, als hij het eventueel op zijn Xbox zou willen aansluiten dan is het weer Back to Topic!!! 8)

Moet je niet teveel aandacht aan besteden, krijg je alleen maar koppijn van zoals nu!!! :)

4. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Hmmm ja ik dacht: ik doe ff me best, maarja als je geen "crew" onder je naam hebt zijn er blijkbaar weinig mensen die er naar je willen luisteren...
    Goed... ik heb m'n lesje geleed! ;)

5. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Okay!!!!
    Is Cool!!! :)

6. 100%Jean

100%Jean Guest

He als we het toch over off-topic hebben, waarom probeer jij dan hier je gelijk te halen bij anderen over een thread wat hier geen fuck mee te maken heeft?

Ik had net al geen commentaar meer gegeven op de laatste post van jou omdat het gewoon geen zin heeft, en toch probeer je hier in een andere topic weer het laatste woord te hebben, waardoor je jezelf wel erg aan het tegenwerken bent mr. crew-wannabee.

Laatst bewerkt door een moderator: 3 jun 2002
  7. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Hij gaf alleen maar als argument op dat hij gefrustreerd raakte daardoor, hij had zichzelf geen gelijk gegeven hier in deze thread althans!!
    En ik was degene die er dit keer op in ging!!
    Wat maakt het nou uit of hij of jij gelijk heeft, laat de Mods dat maar beslissen!! Keej!! :)

8. 100%Jean

100%Jean Guest

Ja Allright, hierbij mijn laatste post over dit onderwerp :cool:

9. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Okay, is cool!!! :)
    PS.. Coole avatar trouwens!!!!
    LOL!! 8)

10. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik zou op zich best kunnen gaan beargumenteren dat ik jou hier persoonlijk niet heb aangehaald, en ook niet de specifieke situatie waar in ik dan zogenaamd gelijk zou willen hebben. (Okee ik vind wel dat ik gelijk heb, maar volgens mij was dat in deze thread helemaal niet aan de orde.) Ik haalde alleen de situatie aan omdat die mooi in het plaatje paste.
    Ik kom hier om lol te maken. Deze thread was (daarnet nog) alleen maar grappig, en niet negatief gericht tegen wie dan ook.

*negeer negeer*

edit: Ho! Ik post niet zo snel! Had de laatste 3 posts nog niet gezien!

Laatst bewerkt: 3 jun 2002
  11. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Amped werkte bij mij inderdaad ook af en toe; heel schokkerig en langzaam ook. Vandaar dat ik hem omgeruild heb voor DOA. Daar heb ik achteraf trouwens wel spijt van.

12. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Nou het probleem bleef zich voordoen bij Azurik, heb het spel dan maar omgeruild met ISS2 en dit spel blijkt toch iets beter te zijn dan Azurik. EN VANAVOND NOG EEN GAME HALEN!!!!PGR!!!

Deel Deze Pagina