1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Help] Avator uploaden in JPG

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door McRed, 27 feb 2004.

  1. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik wil een nieuwe avator uploaden voor XboxWorld maar helaas lukt dit niet, het is vereist dat de pic. wordt upgeload als een JPG bestand of GIF... Ik open de pic in Britmap (Paint) ik wil hem opslaan als JPG, die staat er niet bij.. Waarom niet GIF? Omdat er dan kleuren verloren gaan, heeft iemand een oplossing waardoor ik toch het bestand kan opslaan als JPG?

    En nee, ik kan hem niet openen in een JPG file?!

    (ik weet niet zeker of deze topic in het juist forum staat, zo niet mijn excuses daarvoor!)
     
  2. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    misschien is het handig om een programma als irfanview te downloaden bij www.download.com , hier kan je het heel makkelijk veranderen.
     
  3. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je de file opslaat als bladieblabla.jpg wordt het ook een jpg.
     
  4. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee, dat lukte helaas niet...

    Ik heb het als volgt opgelost eerst heb ik het Paint bestand geopend in CorelDRAW vervolgens heb ik hem geexporteerd na JPG.. Opgelost dus! Deze kan gesloten worden!
     
  5. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Als je het plaatje in Powerpoint invoegd en dan op de rechter muisknop drukt, dan moet je "figuur opslaan als" kiezen en dan kun je hem als gif of jpg opslaan;)

    edit: sorry ik heb de post hierboven niet goed gelezen:eek:
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2004

Deel Deze Pagina