1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

help bij halo, level the maw, (laatste volgens mij)

Discussie in 'Algemeen' gestart door stefmagic, 11 nov 2002.

  1. xboxwhopper

    xboxwhopper xb0x freAk

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    verstandig om dit level met 2 players te doen.. of eerst op easy uitspelen..
     
  2. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, :'-( in legendary is het elke keer bij die "maar" 50 meer dat ik faal:p
     
  3. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt zekers cooperative gespeeld:confused:
    of ist waar?:)
    er zijn nl. veel mensen die hem in legendary al hebben uitgespeeld dussss..
     
  4. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar int begin vond ik: "KLOTE SPRONG";)
    maar na enkele keren proberen rekende ik ermee af}:]

    en nog een tip voor de halo-noobs (zijn er nie veel meer):
    in het laatste level moet je dus nie wachten op die brug daarbuiten hè,
    cortana vraagt je denk ik daar te stoppen en te wachten op foehammer (maar die word toch neergeknalt door die banshee)
    gewoon doorrijden dus!
     
  5. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    heb ook alles alleen gedaan,behalve library,niet eens alleen geprobeert die heb ik gewoon gelijk met zen 2 gedaan,zal later wel is kijken of ik hem in men eentje kan halen,en nog mischiee en klein tipje voor de halo,newbie's

    in dat laaste level(the maw) bij het racen met de warthog(naar de brug waar cortana zegt je te stoppen)net zoals iemand hiervoor zei door te rijden,dan kom je om en duur bij een enorme grote sprong,je kan gewoon naar beneden vallen,zoland je maar in die tunnel komt,ik stuur net voor dat ik ga vallen naar links en kom dan atltijd goed te recht(zodat je zijdelings valt)
     
  6. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem ookal eens bijna op Legendary uitgespeeld maar toen ging ik naar een Lan en daar heeft een klasgenoot van mij perongeluk mijn ventje gewist... :'-(
    Dus toen kon ik overnieuw beginnen, maar khad er niet zoveel zin meer in.
     
  7. Elite Style

    Elite Style N*E*R*D

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Kapotslaan die hap! 8)
     
  8. aghshar

    aghshar Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit dus echt wel een van de beste eindes van een spel ooit, bij het begin van het level en wanneer je die granaten in die dingen moet gooien dacht ik "konden ze niet iets speciaals doen in het laatste level?", maar dan die race. Met al die ontploffingen en die muziek en alle rassen die allemaal in paniek naar de uitgang onderweg zijn, waarbij ze mekaar ook aanvallen. Prachtig.
     
  9. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja je moet stoppen op dat platform zogezegd, maar rijdt maar gewoon door dan is het echt een makkie!!!
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2003
  10. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja je moet stoppen op dat platform zogezegd, maar rijdt maar gewoon door dan is het echt een makkie!!!
     
  11. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    ow ik zit ook vast in die level, maar op een andere plek.
    het is namelijk zow je moet dan van die gaten zegmaar kapot maken met een granaat, maar je moet dan springen op een blok maar ik val er steeds af !!!!! :mad::mad:
    is daar een techniek voor ???
    greetzz Robie
     
  12. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon goed springen.
     
  13. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5

    Je meent het :+

    Nee je moet niet op dat blok landen ik weet wat je bedoelt,je moet in een tunnel daaronder vallen,vlak voordat je valt moet je naar rechts/links sturen dan land je meestal goed,maar nogmaals je moet NIET op dat blok landen maar naar beneden vallen(als je ernaast valt val je in een ellelange put en ga je dood,suc6 ermee als je het 1 x goed doet is het daarna niet meer zo moeilijk.
     
  14. shootergod

    shootergod Guest

    mij lukt het eigenlijk altijd( tenmisnste ik kom altijd in die tunnel, maar sosm val ik daarin te pletter :D)
     
  15. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    in tbegin ergerde ik me vaak op dat stuk (in easy dan), ik viel telkens dat gat in... hupla, weer bij dat checkpoint starte8) |:-
    maar in legendary was het int begin wel héééél spannend:9
    nu heb ik hem over laatst 2xuitgespeeld in legendary (ik bedoel wel het laatste level, had het spel nl al een tijdje in legd. uitgespeeld:9 )
     
  16. stefander

    stefander Gamesjournalist

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, compleet in Campaign mode... ;)
     
  17. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Sorry maar ik kan het niet laten,ik heb je verslagen met 13-1 op je eigen host(wat ben ik zielig dat ik dat zeg maar ja) je was wel goed maar er zijn wel vele beteren.

    Anyway's,dat van die tijd kan ik je niet naoden jeez ik hield dan ok maar 40 secs over ach ja,zolang je het maar gehaalt hebt hey :+
     
  18. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Sorry maar ik kan het niet laten,ik heb je verslagen met 13-1 op je eigen host(wat ben ik zielig dat ik dat zeg maar ja) je was wel goed maar er zijn wel vele beteren.

    Anyway's,dat van die tijd kan ik je niet naoden jeez ik hield dan ook maar 40 secs over ach ja,zolang je het maar gehaalt hebt hey :+
     
  19. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Sorry maar ik kan het niet laten,ik heb je verslagen met 13-1 op je eigen host(wat ben ik zielig dat ik dat zeg maar ja) je was wel goed maar er zijn wel vele beteren.

    Anyway's,dat van die tijd kan ik je niet naoden jeez ik hield dan ook maar 40 secs over ach ja,zolang je het maar gehaalt hebt hey :+



    EDIT:!!!!!! 3 x hetzelfde gepost ik d8 al waarom duurde het laden zolang sorry maar dit was niet de bedoeling darn it....
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2003
  20. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Gas loslaten

    Een heel belangrijk ding:

    Als je in een afgrond moet rijden met je Warthog, dan moet je je gas loslaten. Doe je dat niet , dan ga je in de lucht over de kop.
    Dat heeft mij een aantal keren de kop gekost.
     

Deel Deze Pagina