huh? nou ik heb eigenlijk helemaal geen problemen gehad met die race. alleen die grote val/sprong was 2 keer mislukt, maar je moet een beetje met de camera spelen en dan kom je wel goed terecht.
ik had soms ook dat de wagen op zn kop landde waardoor ik ook geplet werd. Nu ik wat met de camera speel lukt het me pas
Ja, inderdaad... Maar dat je me verslagen had, kwam alleen doordat mijn vader bezig was met de badkamer. Maar goed, ik heb verder nog niet verloren...
Heb ik ook altijd last van: dat ik niet goed kan gamen als mijn vader bezig is in de badkamer. game jij in de badkamer ofzo?
Zijn vader was de badkamer aan het verbouwen En mijn ma zat over men kamer bezig maar ja als je voor de rest nog niet verloren heb moet je is tegen bbe:Theone of bberel spelen die zijn vreselijk goed.
oeps volgens mij heb ik een x tegen the one 1 potje gespeeld daarnaa werd ik gekickd 3x raaien waaarom!!
wow, volgens mij ben ik de enige die die race in 1x ! heeft uitgespeeld op normal. ik ging gewoon race en stopte netjes op de aangegeven plek en reed later weer verder. op hard issie al een stuk moelijker maar me neefje ontdekte ineens dat je die laatste meters ook een zijpaadje kan nemen terwijk ik verrot werd geknald