1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Help] Forza Motorsport

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 13 mei 2005.

1. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Welke races komen voor in de endurance mode en beter nog, welke autos? Zijn dat de GTR Le Mans bakken zoals in Les5 van de driviator ?

2. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hoe spiegel je decals op de bumper. Op de zijkant weet ik;)???

3. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand ook hoe je zelf tekst op de auto kunt zetten???

4. xbox-rookie

xbox-rookie Active Member

Leuk Bevonden:
    0

puzzelen met de figuren die je hebt

5. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu nog een probleempje; als ik mijn Drivatar wil laten rijden, dan moet ik een Dirvatar profiel kiezen, maar dan staat er bij Drivatar Profiles <NONE>...:confused: Weet iemand hier raad mee ?

6. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Je moet je Drivatar eerst trainen onder 'train drivatar'

7. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook gedaan. Ik heb alle 4 de lessen gedaan..:confused:

8. jazz

jazz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je wel alle keren op save gedrukt en niet per ongeluk op discard?

9. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Jongens ik heb het volgende probleem |:- Ik wil een Marlboro Renault Clio Maken. Hij is ferrari rood en ik heb een groot wit vlak op de motorkap gemaakt. Daarop heb ik een rood rechthoek gemaakt en nu wil ik 2 rode driehoeken aan die rode driehoek maken. Alleen kan ik die driehoeken niet roodmaken want ik kan alleen maar 2 in elkaar overgaande kleuren selecteren. :'-( Heeft iemand hier een oplossing voor :confused: :confused: :confused: O-)

10. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Moet je alles persé halen op difficulty Hard om Level 50 te bereiken? De eerste levels zijn nog wel te doen op hard, helemaal als je met een Vellside Supra de Asian Open doet :D, maar ik zit nu in level 20 en kan merken dat het moeilijker word op Easy en op medium zit ik al in de problemen in de level 20-races, met name in de Profesional en Championship.

Met welke auto's racen jullie op Profesional en Championship (en Endurance, maar dat komt nog :)) in de klasses D, C en Classics? In D race ik met de D1 Honda Aerogear stock, Class C met de C1 2003 Pontiac GTO stock en de Classics de B1 Corvette Stingray stock(stock is vereist bij classics).

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik weet wel dat ik bij D in een Lancia Delta rij. Die zit ook in PGR 2 in de eerste serie (bij de mini cooper ;)). Bij C...weet ook zo niet meer, ik kies bijna altijd een andere, ik win teveel :p

12. Frenzy

Frenzy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spoilers en ander plastic

Hoi Forza fans.

Ik zit inmiddels op level 15, maar ik kan helemaal geen upgrades kopen. Dan bedoel ik de spoilers, bumpers enz. Wel kan ik velgen en ramen veranderen, maar alles erna (motorkap, spoilers enz enz...) zit een rood kruis doorheen.
    Waarschijnlijk heb ik iets gemist of zoiets...??? Ik speel in Career mode.
    Ben ik de enige die dit probleem heeft?

13. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk heb je niet genoeg geld. ;)

14. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Aan het geld kan het niet liggen, want dan staat er toch geen kruis door. Het ligt waarschijnlijk aan je auto. Wat rijd je nu?

15. Frenzy

Frenzy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ... dat is het vreemde: het is met elke auto die ik selecteer.

16. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    probeer het eens met een honda crx of nissan skyline dan zou het toch moeten lukken. waarschijnlijk heb je alleen maar auto's waar geen spoilers op kunnen

17. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,level 48

18. Frenzy

Frenzy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ...inderdaad, van de 20 auto's die ik heb, zitten er slechts 3 of 4 tussen die wel een spoilertje of een bumpertje kunnen kopen :{
    tnx Westlander.

19. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb steeds maar weer stuurproblemen in de americaanse events. De American Muscle-events in Point-to-point heb ik weten te halen, omdat die nog in een laag niveau waren, maar in de Amateur-series zit ik vast in de volgende series:

- Mustang series
    - Corvette series
    - All American Face Off (Corvette vs. Viper)

Ik heb dan steeds problemen met het sturen in sommige bochten. Neem nou de mustang-series, ik heb daar zowel met een opgevoerde Mustang Boss, een Mustang GT en een Mustang Cobra op Laguna Seca gereden, maar die eerste bocht lukt het gewoon niet om te sturen en ligt niet aan mn controller, want andere auto's doen het vaak wel daar.

Hoe hebben jullie deze events gehaald? Welke auto's zijn aan te bevelen, voeren jullie ze nog op en kun je met het tunen nog wat veranderen om beter te kunnen sturen, want dat tunen snap ik helemaal niks van.

BTW. Op Corvettes kun je geen spoiler en bumpers opzetten met adjustable downforce. Aangezien ik in Azië zit als home region, heb ik geen enkele dodge viper waarmee ik kan racen.

20. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tip:

Kies bij Free Run de auto's waar je niet tussen kunt kiezen en ga ermee rijden en kijk welke sowieso het snelste is.

Vervolgens kies je die bak in je career en tune je 'em helemaal vol bij Chassis/Drivetrain. Je wint er geen vermogen mee, maar je auto wordt lichter, remt beter, schakelt sneller etc.

Vervolgens kun je als je wilt bij Engine een klein Turbo-tje erop gooien, maar zeker niet meer, Amerikaanse bakken driften al zoveel en dat moet niet veel meer worden. Dat turbo-tje is ervoor om gewoon net ff de sterkste auto te hebben zodat je bij de start iig eerste ligt. ;)

Deel Deze Pagina