1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Help] Forza Motorsport

Discussie in 'Algemeen' gestart door Feodor, 13 mei 2005.

1. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    maar wat is dat rode in het midden dan? En fuel moet je zeker gewoon op gevoel doen.

2. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fuel hoeft niet op gevoel. Er is gewoon fuel meter. Erstaat self zon benzine pomp lampje bij. Je kan dit vinden bij je kilometer teller als je op analoge km teler gebruikt.

3. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MoB, Dat 2de schermpje onder de witte-knop is NIET de bandenslijtage, het is de temperatuur van je banden en je kan er dus uit halen hoe ver je op de limiet kan. (koude banden minder grip)

De benzine kan je op het metertje zien. In dat metertje waar een bezinepompje bij staat zie je een rood pijltje. Ga pas de pits in totdat dat pijltje onder staat. (tenzij je banden al bijna kapot zijn, dat kan je zien in het eerste schermpje onder de witte-knop, dan worden de banden daar geel/oranje/rood))

4. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laat pitten is vaak helemaal niet zon goede strategie. Als ik kijk naar de dclass enduro. Merk ik dat ik vanaf ronde 15 wat 10de per ronde ga verliezen en dit wil dan nog wel op lopen tot 5 tot 8 tiende. De d class pit ik net over de helft +2 rondjes. Dan heb je weer lekkere banden met veel grip en verlies je minder tijd dan bv in ronde 30 te pitten want dan is mijn tank in mijn r32 leeg.

5. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Nooit aan gedacht dat de benzine-meter daar zat :+

Ik hou er persoonlijk ook van om vroeg te pitten, deed ik met 24 hr van Le Mans ook altijd. gewoon je tegenstander voor zijn. Mijn huidige strategie is: Nét iets over de helft je pitstop gaan houden, terwijl je in de meeste gevallen tot over 2/3e door kan gaan.

Ik had trouwens in de D-klasse op Tsukuba al in ronde 28 een lege tank. Dat zal wel per auto verschillen. Ik reed een Aerogear Integra D1, alleen ge-upgrade qua handling (transmission, drivetrain, etc.).

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Ik reed ook met Aerogear maar ik zou echt nooit 28 ronden met een stje banden rijden.Na ronde 21/22 beginnen mijn banden al behoorlijk fucked up te worden zodat mijn rondentijden met 2 seconden omhoog gaan.Ik stop dus meestal in ronde 19/20 :)

Ik rijd dan wel vrij agressief maar naar 21/22 ronden zijn mijn voorbanden geel op het schadescherm en lichtgeel op het "warmte"scherm

edit//benzinemeter is idd een beetje lastig om te zien.Bij de digitale meterjes kun je het wel goed zien maar dan is de toerenteller klote (en die is toch wat belangrijker :))

Laatst bewerkt: 22 jun 2005
  7. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb bij difficulty de damage op 0% bonus staan, dus limited. Misschien dat jij hem op +15% hebt staan (simulation) en dat het daar aan ligt.

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    in zekere zin wel, want ze worden steeds warmer, wanneer die rood wordt en blijft, dan gaat de grip al weer achteruit dacht ik, en slijten je banden

9. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Is opzich wel waar ja, maar in het eerste schermpje kan je denk ik toch écht het beste kijken of je banden al geel/oranje etc. beginnen te worden? :)

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    is dat zo? haha ik heb nog geen endurance races gedaan ;)

11. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Moet je doen, erg vet ;).

12. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    vinden jullie forza ook zo een langzaam spel, damn zeg, ik had dat spel binnen en ik vond het gelijk kut. maarja ik had net daarvoor burnout 3 uitgespeeld in 3 dagen non stop, en dat spel gaat echt snel, en forza is realistisch. moet er echt aan wennnen

13. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Maar even goed is het wel een leuk spel *) (en binnen kort komt Burnout Revenge dus dan kan je weer knallen :9 )

14. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    Boeyahhh :9

15. marco27

marco27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net wat auto's vrijgespeeld op de arcade mode, maar deze komen niet in m'n carreer mode garage terecht....hoort dat zo ??

16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    in je garage staan je gekochte auto's. De auto's die je hebt vrijgespeeld zijn nu te koop

17. Jest3r-NL

Jest3r-NL Firefart

Leuk Bevonden:
    0

euhm ff 1 ding, dat is wel bandenslijtage, des de meer je je banden verslijt des te geler of roder ze worden

18. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm nee, dat 2de schermpje is je bandentemperatuur. ;)

19. Jest3r-NL

Jest3r-NL Firefart

Leuk Bevonden:
    0
    ja debiel, die bedoel ik ook

20. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Je spreekt jezelf tegen, vindt je het 2de schermpje nou wél of niet de bandenslijtage??? :confused:

Deel Deze Pagina