als ik race, slipt de auto heel vaak weg.. dan kom ik bij een bocht, draait die gewoon 360 graden rond.. en dan zijn de rest van de racers al weer weg.. Maar ik ben nog maar in het begin van de spel.. Gaat dit later veranderen, door bijv, betere auto;s? OF moet je zelf gewoon veel oefenen?
Oefenen is het sleutelwoord. Probeer niet altijd je gas-trigger helemaal in te drukken. Dosseer het gas geven, rem ook niet altijd heel hard (tenzij je ABS aan hebt) en stuur geleidelijk en met beleid een bocht in (rijdt goede lijnen). Als je je aan dit alles houdt moet het lukken.
heb ik ook problemen mee, ik kan dus gewoon niet zonder ABS... en ik heb ook geen zin om het te proberen, daar ben ik te lui voor. Ik heb toch liever een simpeler spelletje zoals PGR (2)
ja dus, dat is juist het leuke, je wagen onder controle te houden, vooral bij rwd wagens, oefenen voor de P1 klasse
dragraces/ een zon gast heeft een tijd van 6 sec. geloof ik op xbox live scoreboard. mijn tijd is iets van 9.17 heb van alles geprobeerd om er meer uit te persen. Maar welke auto is het snelst om te nemen bij dragraces.die al redelijk snel optrekt. Groeten Michel
@ michel de skyline v-spec nür is daar een goeie voor, gewoon vol gas geven bij de start, wel nog flink wat afstellen, maar die tijd van 6 seconden... is dat serieus?
Bug online, als je start voor de finish gaat je racetijd wel lopen, maar je Lap-tome nog niet, dus kan je eerst achteruit rijden, en dan met 100 km/h over de finish gaan.
ja zo heb ik t ook een keer gedaan, gewoon offline, dan een beetje met mn evo scheuren, en dan is het ook zo leuk dat je je eigen ghost car niet bij kan houden
ik heb het op gegeven.. ik blijf liever maar bij Midnight Club 3.. auto draait hier teveel rond.. Ik ga wel verder oefenen, als ik verder geen spel meer heb om te spelen.. Maarja iig bedankt voor je tip..
Alstu . Forza heeft veel te beiden als je het onder de knie hebt! @User15; Jup, ik rijd ook met alles uit, en op Hard. Vind dit toch echt het leukst. Ook ben ik sneller en je moet constant je kop bij de race houden. Rijd je automatisch en met alle hulp aan dan hoef je eigenlijk alleen gas te geven en te sturen, zonder dat echt heel goed te hoeven doseren.
Weet iemand waar je je brandstofpijl kan af lezen? en met Timetrail baan 21 word mijn top time niet gesaved , hebben andere mensen hier ook last van ? greetz
Waarom loop je overal te spammen, ik heb je al antwoord gegeven voordat je deze post plaatste..... Klikje