1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] HELP,GAMERSCORE OP GERESET

Discussie in 'Games' gestart door DarkJeridi, 13 mrt 2012.

1. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Werkt :).

Kan je nu gewoon weer Achievements halen?

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik nu dus met Sonic, 4 achievements die ik wel had geunlock zijn nu niet geunlockt. Iemand tips wat ik hieraan kan doen?

3. H8crimz

H8crimz Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan zijn dat ze niet geregistreerd zijn als online verkregen achievements. Hetzelfde heb ik met Limbo gehad, gespeeld en door een glitch niet geregistreerd als online, maar offline verkregen. Kan het spel niet meer spelen omdat xboxlive me niet herkent om het volledige spel te spelen, enkel de trial nu nog.. Dus die achievements haal ik ook niet meer terug!

Wordt vast nog wel teruggedraaid door een update, of in het spel uitloggen en dan inloggen.

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Al een paar keer ingelogd/ uitgelogd, spel net ook weer opgestart. In het spel heb ik alle rode ringen verzameld, echter de achievements die hiermee te maken hadden, die kreeg ik tijdens de sores...

Volgensmij krijg ik de 120 gamerscore alleen terug door het spel te verwijderen en helemaal opnieuw te spelen en alles weer te unlocken, maar daar heb ik niet echt zin in :{

5. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    :lol:

Waarom hechten we zoveel belang een gamerscore?

Het lijkt me dat mensen die alle achievements halen /100% complete hebben de huilebalken zijn omdat ze weten dat ze er teveel tijd in hebben gestoken. :xO-)

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    En wie ben jij om te bepalen voor anderen of iets 'te veel' tijd is?

Leuk voor je dat je achievements niet leuk vindt, maar wat dacht je ervan de mensen die het om wat voor reden dan ook wel leuk vinden in hun waarde te laten?

Ik word zo moe van dat gezeur op achievements/mensen die achievements leuk vinden.

7. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Kijk waarom hap je zo makkelijk, omdat ik namelijk gelijk heb?

Ik vind het leuk om achievements te unlocken maar meer niet, ik kick er niet op om ze allemaal te halen. Ik weet dat mijn broer alles in La Noire heeft unlocked en dat is gewoon tijdverspilling. En dat moet je gewoon toegeven, alle film reels halen/zoeken is tijdsverspilling want daar ben je uren mee en dan wat?

Ik laat iedereen in zijn waarde en iedereen doet wat hij wilt met zijn vrije tijd. Maar als mijn gamerscore gereset zou zijn zou ik het niet erg vinden. *)

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik hap gemakkelijk omdat ik me dood erger aan dat soort posts. Als je gelijk had zou ik dat ook wel gezegd hebben.

Met het spelen van een game ben je sowieso uren bezig, en dan wat? Niks. Nooit is er iets geweest. Maar een achievement willen halen is blijkbaar nuttelozer dan gewoon spelen waar je even veel (weinig) voor krijgt? Daar klopt iets niet aan..

Het is niet aan jou om te bepalen wat tijdverspilling is voor een ander. Als iemand er plezier aan heeft om achievements te halen is dat geen tijdverspilling. Hoe ging dat gezegde ook alweer...

9. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Mooie uitspraak maar ik blijf bij mijn standpunt dat het nutteloos is om alles te halen. Achievements zijn er enkel om er voor te zorgen dat een bepaalde percentage van gamers het spel blijft spelen omdat ze zo gefixeerd zijn op 100% completion.

Stel dat de gamerscore verborgen informatie was en enkel zichtbaar voor de speler zelf, zou je dan nog altijd zoveel tijd er in stoppen om meer dan 107 000 punten te halen? Uiteindelijk is het uiterlijk vertoon voor een gamer om te laten zien aan vrienden en vreemden dat je alle achievements hebt behaald.

Het is eerder iets om mee op te scheppen/pochen, daarom laat je het ook zien op dit forum.

10. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zie het meer als een uitdaging, net als games op de hoogste moeilijkheid uitspelen. Je kan nu vaak nog verder met games om achievements te halen, terwijl je ze al uit hebt gespeeld. Dus een langere replay waarde.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ook als geen hond het zou zien zou ik het doen. Ik doe het omdat ik het leuk vind, en om geen enkele andere reden. Is de game kut, of heb ik er genoeg van? Dan kunnen de achievements me gestolen worden.

Je mag imo pas zeggen dat het tijdverspilling is zodra je mensen kutgames ziet spelen alleen om de achievements (en dan nog kan het zo zijn dat wat jij kut vindt de ander geweldig vindt :+), maar als iemand het doet bij games die leuk zijn, en die persoon er plezier bij heeft is het geen tijdverspilling. Het verlengt de speelduur, geeft je extra doelen, maakt de game extra uitdagend, en, ja, soms zijn ze ook om trots op te zijn. Opscheppen is overdreven, maar natuurlijk ben ik (en genoeg anderen) soms trots op een achievement. Waarom niet? Ze zijn niet allemaal een piece of cake. ;)

Vroeger had je ook mensen die trots kwamen vertellen dat ze bv Halo op Legendary hadden uitgespeeld met handen en voeten aan hun oren gebonden, het enige verschil is dat men nu een shiny achievement plaatje bij de post kan zetten om het te bewijzen. Zo veel verschil is er dus niet eens.

Voor sommigen is het misschien 'uiterlijk vertoon', maar voor de meesten is het gewoon een verlengde van de game. Een extra manier om plezier te hebben.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2012
  12. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Het is inderdaad tijd verspilling om alle achievements te halen, maar als men dat leuk vinden dan moeten men dat gewoon doen. Achievements zijn wel leuk om te zien of iemand het spel echt heeft uitgespeeld! Ik denk ook dat merendeel het daar mee heeft te maken. En wil je alles compleet hebben met achievements ben je genoodzaakt om alle dlc te kopen, wat pure onzin is!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Laatst bewerkt: 13 mrt 2012
  13. H8crimz

H8crimz Member

Leuk Bevonden:
    0
    |:-

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Had ik ook net, kreeg opeens een achievement die ik al had. Account van mijn HDD gehaald en opnieuw er op gezet, niks aan de hand. :+

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind het wel een handige manier om te zien of ik veel gemist heb in een eerste playthrough. Kijk als ik een spel uit heb altijd even naar de achievements, soms zie ik dan hele questlines die ik straal voorbij gelopen ben (zoals in Fallout 3 bijvoorbeeld) en soms zie ik niks boeiends en ga ik door met het volgende spel..

Ook online geeft het je soms weer even een reden om een bepaalde gametype te gaan ontdekken of bepaalde acties te gaan doen (BF3 heeft hier een paar leuke voorbeelden van)

Ondanks dat ik absoluut geen 100% completionist ben vind ik het wel een leuke toevoeging. Het creeert toch ook een soort meta-game over al je games heen

16. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Mijn god |:- Leg mij nou eens uit wat precies het verschil in 'tijdverspilling' is tussen een game uitspelen en alle achievements halen?

Wat is een game 'uitspelen'? De mainstoryline completen? Dus jij koopt Skyrim, speelt de main quest uit en laat de overige 80% van de game links liggen want het is zonde van je tijd? Gamen is leuk, (alle) achievements halen is leuk. Wie the fuck ben jij om te bepalen wat zonde is van andere mensen hun tijd?

Er zijn mensen die dingen doen die ik ook voor geen goud zou willen doen, bijvoorbeeld naar een voetbalwedstrijd gaan of naar hiphop luisteren. Maar ik hou er m'n bek over want ik weet dat die mensen er zelf waarde aan hechten.

Zou jij ook eens moeten doen :thumbs:

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    De één verzamelt dit, de ander verzamelt gamerscore weer een ander verzamelt zeldzame weet ik veel wat. Maar dat pochen valt best mee, gebeurd nauwelijks dat mensen op een forum zeggen "wow wat een score, jij bent cool" het tegeovergestelde gebeurd eerder " ohhhhhh jij hebt geen leven"...

Uiteindelijk speel je achievements vrij voor jezelf, het is uitdagend en maakt je games doelgerichter :)

18. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Misschien heb ik het verkeerd verwoord en had ik meer de nadruk moeten leggen op dit: sommige achievements zijn echt onzinnig en nutteloos (zoals heel La noire rondrijden en die film reels zoeken) en sommige andere zijn veel moeilijker om ze te behalen (NBA 2K12 4 point play).

Dat zijn tenminste achievements om "u" tegen te zeggen en dan imho wel deels de moeite om ze te behalen.

19. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24

Ik koop één al geen skyrim omdat zulke games mijn genre niet zijn. En twee sommige achievements zijn gewoon belachelijk en pure tijdverspilling, geef het gewoon toe. Stel er is een spel en je krijgt een achievement van 100 punten als je 100 000 uur in een auto hebt rondgereden dan ben jij zo iemand die de hele tijd gaat rondrijden om hem toch maar te halen.

Als ik een spel speel zoals GTA speel ik gewoon alle missies (ook side missies) maar ik ga nooit op zoek naar de 100% en heb ook geen nood om alle achievements te halen.

Je argumenten van hip hop luisteren en voetbal kijken stellen trouwens niets voor.

Je probeert het misschien mooi te verwoorden maar je zegt dus letterlijk dat ik mijn bek moet houden, misschien kun jij dat beter doen.

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Sommige wel ja, dat geeft iedereen wel toe, maar jij zegt dat het "nutteloos is om alles te halen".....algemeen dus, en das gewoon een domme uitspraak._0/

Jij denkt (of reageert in ieder geval zo) dat iedereen die het leuk vind om in 1 spel alle Achievements te halen, dat in elk spel doet.....

De meeste echt niet hoor. Ja, er zijn achievement hoeren.....maar niet meteen iedereen ervan beschuldigen.|:-

Ik probeer alleen alle Achievements te halen van games die ik leuk vind, en die ook leuk/een uitdaging zijn om te doen. Insanity in ME2 bijvoorbeeld.
    Moeilijk, maar nog wel leuk om te doen.

Alle Achievements in Batman? Nee, sommigen zijn voor de arena-modus (of hoe die ook mag heten) en daar vind ik geen ruk aan.

Ik speel games voor fun, en Achievements zijn leuk om te halen, maar geen reden om iets te gaan doen.

Deel Deze Pagina