1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Help, ik begin te twijfelen !

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door emile1987, 14 sep 2001.

  1. emile1987

    emile1987 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst dacht ik dat de Xbox vele malen beter zou zijn dan de andere consoles, maar de laatste begin die gedachte kwijt te raken ! Want Playstation en Nintendo hebben al fans en vast game makers en Playstation 2 is om te bouwen.
    De Gamecube wordt goedkoper. Allemaal van die kleine dingetjes die je aan het twijfelen maken. Niet te vergeten dat verhaal van die Nintendo fan op het forum ! Dast was volgens mij niet allemaal BULLSHIT ! Wie kan mijn gedachte weer winnen om de Xbox te gaan kopen eind Maart !
    Want de Xbox lijkt me gewoon zón schitterend apparaat maar ja ! :'-( ;)
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ja de Xbox heeft ook 250+ Developers : http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=developers
    wat maakt het nou uit dat nintendo al fans heeft? dat gaat jouwkeuze toch niet aan?
    NintendoFan heeft goede argumenten geleverd, maar die had gewoon veel verstand van nintendo en had het vooral over hardware.. (volgens mij). Het gaat gewoon om de games he : bekijk de gameslijst, bekijk ook wel de functies van de consoles, en kies je console, ik ga je niet een xbox aanpraten, ik geef je gewoon informatie hoe je het beste een console kan kiezen..
     
  3. emile1987

    emile1987 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke het gaat omde games maar als je geen goede hardware heb kan je ook geen mooie en snelle games maken !

    Ps: wanneer komt Tony Hawk Pro Skater 2X uit ? (Europa)
    Check Test Drive is op Gamespott (errruuggg mooi) :cool:
     
  4. Bill Gates

    Bill Gates Now known as Vegeta

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, op deze vraag is maar een antwoord.

    Gamecube = 550 piek
    Xbox en PS2 = ruim 850 piek


    Nintendo Gamecube: E3-awards voor Best Of The Show, Beste Console, Beste Game. Games als Rogue Leader schokken de gamewereld. Het is een prachtige game die de Xbox waarschijnlijk niet helemaal aankan, tenzij je het aantal frames per seconde omlaag draait. Neem van mij aan, de Japanners die samen die 500.000 gamecubes hebben gekocht, hebben een goede zet gedaan.
    Ook is het leuk om je NGC te koppelen aan de NGC, voor een nog groter gamevermaak.

    Ga eens naar dit Forum: www.gameqube.nl/Forum voor wat meer Gamecube nieuws. Ach, uiteindelijk is het je eigen keuze, ik heb geprobeerd wat ik kon, verder is het aan jou.
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    THPS2X zal niet in europa uitkomen op de xbox, omdat tegen die tijd (dat de xbox in europa uit is) THPS 3 al zowat in de winkels ligt

    iedereen heeft het alleen maar over rogue leader, is wat eenzijdig he..

    ok het is algemeen bekend dat MS het niet al te goed deed op de E3, so what?
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    enne de ngc zal wel 600,- worden dan is het verschil $100 (omgerekend)
     
  7. emile1987

    emile1987 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    De Gamecube ga ik sowieso niet kopen want die speelt geen DVD's dus ik kan nog gaan twijfelen tussen de Xbox en de Playstation 2. En ehh Wouter, is het slim de Xbox alvast voor de release te gaan bestellen bij bv. Free Record Shop of zoiets !?!?! ;)
     
  8. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    En lekker antwoord hoor de prijs.
    Laat hem inderdaad naar de games kijken en dan beslissen.

    En xbox zal makkelijker gekopierd/omgebouwd kunnen worden dan gamecube, ik zou dus al nooit de cube halen.
     
  9. Bill Gates

    Bill Gates Now known as Vegeta

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een Gamecube die ook DVD kan afspelen. Deze kost zo'n 50 dollar minder dan de Xbox. Ach, bij Nintendo gaat het om de de games, niet om de DVD's.
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    wat nou, jij begint toch over die DVD's
     
  11. emile1987

    emile1987 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee Tijman dat is misschien wel waar dat de Xbox makkelijker om te bouwen is !
    Erg belangrijk natuurlijk ! :D
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ja ik denk het wel.. dan heb je gewoon zekerheid en hoef je volgens mij niet om 5 uur voor de stoep van de FRS te gaan zitten :D (de Nfans zullen vast zeggen dat de Xbox niet zo'n stormloop krijgt, boeie) ik zou eigenlijk geen PS2 kopen, die is denk ik eerder 'dood' dan de Xbox..
     
  13. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Foutje, kost +/-25 dollar meer dan de Xbox
    (serieus jij baseerd je slappe argumenten echt op verzinsels...doe er wat aan)

    "Matsushita Electric Industrial Co., has revealed through Nihon Keizai Shimbun that their own version of GameCube console will launch in November to compete against Playstation 2. The console will combine Nintendo's GameCube console and DVD playback with a new design and few other additional elements. According to Nihon Keizai Shimbun the new machine will carry a suggested retail price tag of 40,000 yen (~325 USD). Here are a few shots of the Matsushita's console."
    http://www.consolewire.com/news/item.asp?nid=1589

    en zo ziet ie eruit (klein heh maar niet heus):

    [​IMG]
     
  14. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    bill gates is een loser ik ben er nu over uit.
    ik dacht eerst hij doet het expres, maar nee ik ben officieel tot de conclusie gekomen dat hij gewoon dom is.
    ik wil weten hoe oud hij is, dat vraag ik me echt af.
    zelfs IK (xbox fan) is beter geinformeerd dan hem over de gamecube.
    gister ben ik bij een game studio geweest in mijn stadje en die gasten wisten er echt veel vanaf, hun spel (dat is geplaytest heb) gaat gebundeld met de geforce 3 ultra
    (coool) swel cool spelletje spaceracer heette het geloof ik een racing game.

    anyways waar was ik.......oja bill gates,
    jij bent echt een loser van de bovenste plank, je bent vast aardig begrijp me niet verkeerd, maar je bent een betweter die zijn weerga niet kent, en net zoals met de meeste betweters hebben ze altijd ongelijk en zakken ze 10 meter de grond in. (alleen zelf zien ze dat niet, zo betweterig zijn ze, koppige mensen betwters, die blijven nee zeggen terwijl het antwoord ja is)
    ik raak de draad van het verhaal helemaal kwijt, oja.
    de gamecube, heeft GEEN hardisk, GEEN online capabilities
    (wel als accesoire te krijgen voor extra geld )

    check deze pages maar, hier staan de specs.
    http://www.nintendo.com/gamecube/specs.html
    http://www.nintendo.com/gamecube/acc.html

    voor jouw informatie een harde schijf die in een notebook zit is een erg duur en groot element, dus een harde schijf in een console ook, geloof me, voor 299 dollar MET SCHIJF, MET ONLINE CAPABILITIES, is een xbox niet groot en niet duur.

    ik denk dat als je die twee accesoires bij de gamecube koopt dat hij duurder is en met twee grote kasten ernaast die hem onhandiger maken dan een JA compacte xbox.

    ok deze post zit vol met FEITELIJKE argumenten, en jij hebt er nog 0 laten zien

    het woord BAN komt in me op maar wie weet word je nog een interesante poster, moet iedereen een tweede.....uh derde inmiddels kans geven.
     
  15. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    even over de japanners: dit niews bericht al op verscvhillende sites gelezen:

    "Nintendo's next generation console GameCube has finally been released in Japan. Approximately 500,000 units were shipped to stores across Japan, but strangely enough people did not camp the stores overnight, and even the waiting lines were much smaller then anticipated. Nevertheless, a spokesman for Japanese supermarket chain Ito-Yokado Co Ltd said, "Around 80 percent of our 180 stores have sold out their first batch of GameCube." But according to GameSpot, the launch of the new system was not as "exciting" as many thought it would be. Some have speculated that the launch would have been much stronger if the software lineup has been better. As of now, there are only 3 GameCube titles are available: Wave Race: Blue Storm, Luigi's Mansion, and Super Monkey Ball. However, more titles, including third party software is expected to hit the stores in the upcoming weeks.
    Additionally, Nintendo's shares were slightly down today based on the presumption that U.S. sales could be down this holiday season after this week's terror attacks. "The attacks prompted the sell-off since investors are worried the incidents will chill consumers' Christmas shopping appetite for games," said Nobumasa Morimoto, senior analyst at Tokyo-Mitsubishi Securities Co."

    zonde
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ja ik had dat ding al gezien lelijk :r

    enne gamespot en zo zijn ook niet al te enthousiast over de japanese release..
     
  17. Bill Gates

    Bill Gates Now known as Vegeta

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, ik heb weinig met DVD, en de NGC-DVD is niet moeders mooiste vind ik persoonlijk ook, toch zijn er allerlij 'kunst-kenners' die het vrij kunstzinnig vinden... ach ja, voor ieder is er wat.
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ja nou boeiend wat die kunstkenners vinden.. wat zij mooi vinden vind ik vaak bagger :r
     
  19. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, tuurlijk gaat het om de games, maari kzie dat veel xboxfans zelf over de specs beginnen en dan vind het ik het zinnetje: het gaat allemaal over de games een beetje zwak. Dan begin je namelijk over smaak, en over smaak valt niet te twisten. En ja de xbox heeft 250+ developers, 200 daarvan maken bullshit. Heb je nog 50 developers die bekend zijn.
    Online capablilities heeft Gamecuben en blijkbaar nog sneller dan de xbox ook. Nou ja een modem kopen, als je geen inet wil, heb je die modem er ten minste niet voor niets bijgekocht...Geen hard disk, nee maar wel memory cards van 2 MB tot 5 GB, heb je weer keuze
    Maar wel te krijgen voor extra geld, zonder afstandsbediening ben je met je DVD speler in de xbox ook niets, maar daar wordt niets over gezegd.
    Panasonic cube lelijk? Je vergeet dat het er totaal anders uitziet dan in het echt, hijs klein en is gewoon multimedia zoals je het gewend bent, klein en niet zo opvallend hoog hoor.
    NIet doen alsof de prijs geen belang heeft, ik vind het mooi dat de Gamecube lekker goedkoop is en ik keuzes heb om inet, hdgelijkeopslagcapaciteit of dvd's wil.
    qua verkopen gaat het helemaal niet slecht met de cube, er stond niemand in de rij omdat gisteren iedereen al iedereen er een via het inet had kunnen ontvangen dankzij pre order, bij nintendo krijg je alles dan een dagje vroeger.
    Qua hardware, geloof me of niet, maar eigenlijk zijn de Gamecube en Xbox gewoon gelijk. Processor Cube is koperdraden= 50% sneller, speciale graphicschip, alles is precies op mekaar afgestemd, hierdoor zijn ze gewoon gelijk, en komt er geen betere uit de strijd. Het gaat over die de games maakt en hoe ze er gebruik van maken.
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    maar ik wil al die functies gaan gebruiken : internet, dvd speler, harddrive (alhoewel 10GB wel veel is)
     

Deel Deze Pagina