1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Help, ik begin te twijfelen !

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door emile1987, 14 sep 2001.

  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3

    Ik wil even illustreren dat je over Halo constant hoort, en over rogue leader nooit. letterlijk en figuurlijk nooit.

    Enne daarnaast, jij vind nintendo leuk en gamecube dat is uitstekend, maar laat dan de xbox forums met rust want niemand gaat hier denken omdat jij zegt dat hij zo goed is en dan mario morpht (whatever that may be it still looks like crap to me) dat de gamecube meer dan 2 spellen heeft die de moeite waard zijn.

    Althans ik niet...

    Moet toegeven het is een erg lange tijd stil, ik zie zelfs de grotere spellen sites die eerst pro gamecube waren nu een beetje twijfelend features beginnen met het onderwerp "Where is the Gamecube?" klagens over het feit dat er bijna niks de moeite is en dat er zo weinig is.

    Maar het maakt mij niet uit, ik vind de gamecube een krachtige machine, en mooi klein en alles, hoewel ik de Xbox een mooier design vind. Maar ik vind dat de gamwecubes kracht misplaatst word. (voor mario en pokemon)

    want dat soort spelletjes kunnen mij nou eenmaal niks schelen.

    Dit betekend niet dat ik jouw persoonlijk aanval dus je hoeft niks te verdedigen want jouw mening is jouw mening en de mijne mijne, maar boven in die post illustreer je zelf al dat meningen verschillen en vervolgens g aje iemand uitlachen die zijn mening geeft?

    vind ik erg raar, en ik denk dat je niet op een forum hoort te zijn om alleen maar te stoken.
    (mag wel :D)
     
  2. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ik reageer niet serieus op op zo'n posten, ik dacht dat je dat wel doorhad...

    Metroid Prime, Perfect Dark 0. Jullie genre, 2 games. Het feit dat Mario morphende werelden heeft is waarom de graphics erzo uitzien, de meeste processorkracht gaat daarnaartoe.



    Mag ik dan even de url van die sites hebben (buiten xbox.com)? Sinds gisteren zijn er juist overal juichkreten door de Square-affaire. Ook Metroid Prime, SFA: DP en Eternall Darkness hebben vele open monden veroorzaakt dus ik heb geen idee waar je het over hebt.

    Dat is je goed recht...Waar zei ik dat dat niet zo is?

    Ik lach hem niet uit. Hij doet niet serieus, dan reageer ik er neit serieus op. Als hij zijn mening geeft dat hij geen Gamecube koopt omdat ie ouder is dan 8 jaar, dan neem ik dat niet serieus, nee en dan moet jij ook niet serieus op mij reageren.

    Wat stook ik nu?

    Jahoor, ik ben degene die stookt...
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    is een beetje eye for an eye.

    iemand iemand anders zo doet betekend niet dat jij ook zo hoeft te doen.

    uit artistiek oogpunt zijn nintendo spellen wel mooi, ze hebben natuurlijk goed geevolueerde developers die met de hele console wereld al volle tijd meedraaien.
    dat voordeel heeft xbox niet altijd.

    im plaats van iemand niet serieus nemen, do eje er beter aan om niet op diegene te reageren.

    ik neem jou wel serieus omdat je volwassener overkwam dan andere mesnen op dit forum.

    Als iemand zegt "dit en dat op de gamecube sucked"

    dan hoef je helemaal niet te reageren, het boeit totaal niet wat een ongeinformeerd iemand denk. Datgene wat hij of zij denkt is niet gebaseerd op feiten maar op fantasie.

    een mening however is altijd gebaseerd op voor die persoon een feit.

    niet voor JOUW een feit, maar voor de persoon met de mening wel.

    "Gamecube is kiddie" in jouw wereld niet, jij vind mario het einde bijvoorbeeld, dat kan niks mis mee.

    maar die persoon die het kinderlijkt vind die heeft gelijk voor zichzelf.
    net zoals jij gelijk hebt voor jezelf dat mario niet kiddie is.

    kortom het maakt allemaal niet uit.

    reageren op iemands mening door te zeggen "dat is niet zo" is zo nuttleloos.

    dit is niet specifiek op iemand gericht verder, meer in het algemeen even.

    even over nintendo fan, dat jij nintendo leuk vind is uitstekend, en je hoeft je niet te verdedigen.

    (kortom boeit mij en vele andere niet dan mario morpht ook al is het zo technologisch geavanceerd dat de xbox het niet kan (als dat zo zal zijn) :D

    verder zien metroid prime en rogue leader eer leuk uit, maar voor twee games waar ik maar minder dan gemiddeld geintreseerd in ben ga ik geen gamecube kopen.
    de toekomst houd ook nog eens niks in qua interresante games voor mij.

    dat jij het allemaal geweldig vind begrijp ik goed. :D

    je zit op een xbox forum :D
     
  4. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, die post is al wat meer Kobold's :)

    Nou ja, ik ga al niet meer zoveel reageren over die kwestie, blij?

    Ik heb trouwens al 2 maand een Gamecube :), hoe gaat het eigenlijk met je Xbox, welke spellen heb je al zoal?
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Cool!

    Mijn is ook in de 4/5 maanden oud nou geloof ik :eek:

    Ik heb nu Halo, Project gotham, Munch en DOA3 :)
    Gotham heb ik pas net, is erg cool, maar onwijs moeilijk!

    en jij?? (rogue leader neem ik aan?) :p
     
  6. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb spijtig genoeg nog maar 1 game: Super Smash Bros Melee waar ik nu al 47. 51u (zie ik aan m'n stat's) plezier aan heb beleefd...Topgame is het zeker. Zoveel meer dan de originele SSB op de N64 en draait op een heerlijk stabiele 60 fps. Adembenemende graphics en facial animation, prachtige achtergronden enz. Morgen upload ik wel wat pics ofzo.
    Rogue Leader koop ik wel bij de PAL-launch als m'n cube gemod is.
     
  7. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Smash brothers, is dat een vechtspel met al die nintendo mannetjes?

    Istie makkelijk te modden?
     
  8. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is dat spel :)

    JAP-USA is erg makkelijk te modden, kheb zelfs een schakelaartje op m'n cube om van JAP naar USA te gaan :)

    van JAP-USA naar PAL weet ik niet maar ik hoop van wel...

    edit: ben ik het of had ik gisteren echt nog maar 133 posts en nu in de 200? :eek:
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Is er nog geen PAL mod bekend?

    Enne die snamshbrother, ja laat eens zien, die screens op cube.ign.com zien er beetje lomp uit, beetje ongeinspireerd... laat zien als jer er een paar hebt!

    Over die posts, als je er persee 133 wilt kan ik ze wel terug laten zetten? :D
     
  10. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    nopez, nog geen pal mod bekend, voor de Xbox wel dan?

    [​IMG]
    [​IMG]
    zijn 2 levels.
    SSB:M heeft 25 characters en 29 levels. Morgen upload ik wat pics rechtstreeks van m'n tv...
     
  11. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja doe dat, deze mini pics maken nie zoveel indruk!

    Nee Xbox is erg moeilijk te modden :'-(

    Maar trouwens, NTSC games zijn veel goedkoper dusik wil helemaal geen PAL mod :D
     
  12. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    wow, geen importkosten moeten betalen ofzow?
     
  13. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    heb geen zin om al deze shit te lezen, maarre....mijn redenen om een xbox te nemen!

    1. vind de games van gamecube kont en van xbox goed
    2. heb geen zin om tot 3 mei ofzo te w88
    3. gamecube ziet er niet uit van buitenkant, xbox is mooi
     
  14. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    zeer mooie post van je, je had misschien toch beter alles gelezen?
     
  15. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Negeer hem, dat is onze lieve Cyberlauwe, die kan niet lezen, alleen schrijven! :D

    Anyways over import, nee ik heb mijn xbox meegenomen in het vliegtuig, en als je bij dvdboxoffice je games haalt, dan betaal je helemaal geen import kosten en geen shipping.

    :)

    Het zou wel leuk zijn om de regio's van de DVD speler te kunnen modden enzo, en bijvoorbeeld pal69 hertz aan te kunnne zetten op NTCS games, toch groter/mooier beeld.

    Maar we zien wel, het is een aardig beveiligde doos!
     
  16. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    als je nu een PS2 echt NU koopt ben je dom.
    je kan beter een xbox/ngc kopen.
    waarom? oimdat de PS2 over 2-3 jaar alweer weg iz en dan komen er nog wel spellen uit maar natuurlijk niet zoveel.
    de xbox/ngc gaan nog wel enkele jaartjes mee dus ik zou zelf voor de xbox/ngc gaan!
     
  17. Munch & Abe

    Munch & Abe InsideGamer.nl

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de tip man !

    (I needed that .....) :D

    mzzl Munch and Abe
     
  18. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Na deze wijze woorden ga ik mijn xdoosje cancelen en een ps2 aanschaffen denk.....
    ;)
     
  19. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    DVDboxoffice duurt lang om te leveren en is alleen met VISA :mad:
     
  20. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina