Help met aansluit core cooler v2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door vinay, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinay

vinay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal ik heb paar dagen geleden enkele spullen voor me xbox360 aangeschaft. Zoals een transparante ghost case waarbij je ledjes mee kreeg van nexilux. Nexilux smart led storm heten ze.

Plus extra fans van xcm core cooler v2, deze fans zijn blauw verlicht met ledjes erop en plus extra ledjes die je aan de zeikant van je xbox360 kan plakken.

Goed nu stuit ik op de volgende problemen.
    Ten eerste kan ik niet alles samen aansluiten omdat hier de mogelijk niet voor is.

Als ik enkel de xcm core cooler aansluit zoals de beschrijving op hun site ook zegt,dan werken de fans wel en de ledjes zijn mooi blauw aan,maar mijn dvd gaat dan niet meer open.

Nu snap ik niet wat ik fout doe,want ik doe alles volgens de beschrijving.
    Sluit ik alles weer origineel aan dan werkt mijn dvd drive dus wel.

Zelf denk ik gewoon dat het komt omdat de dvd drive aangesloten met extra fans en ledjes gewoon te weinig stroom krijgt,maar goed bij anderen werkt het dus wel.

Ik hoor van anderen dat je het eventueel op een andere manier kan aansluiten,dus de extra fans en ledjes direct op de moederbord solderen,zodat je de dvd drive toevoer niet extra belast,maar dan is de vraag hoe doe je dit?

Liefst zou ik gewoon alles werkend zien,dus de nexilux smart led en de xcm core cooler samen met zijn ledjes.

Ik heb tevens ook al aan mail gestuurd naar consolepro,zaak waar ik dit alles besteld had,maar nog geen antwoord op.

Ik hoop dat ze mij kunnen helpen en anders iemand hier.
    Andere optie is met xbox naar een ombouw winkel te gaan en daar dit alles te laten doen,maar goed als ik het zelf zou kunnen dan is het makkelijker.

Groetjes,
    Vinay

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Misschien kan iemand je alsnog helpen die deze kit effectief kent, kijk misschien ook even in het [Casemodding] Xbox360 - [Deel 2] topic.

Maar ik neem dat je het als doe-het-zelf pakket hebt gekocht dus ik zou me eerst even wenden tot de al dan niet bijgeleverde handleiding, en als dat blijkbaar niet lukt tot hun site. Heb je ze al even gemaild en je probleem uitgelegd? Bij zo'n standaard pakket neem ik toch aan dat de afmetingen normaal goed zouden moeten zitten anders zouden wel meer mensen hetzelfde voorhebben.

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Misschien helpt dit? Loop de stappen goed na en houd goed bij waar hij alles aansluit.

[yt]WbFlQg1jCXI[/yt]

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    vinay,

Dit topic is een beetje dubbelop. Je kunt beter verdergaan via onderstaande link:
    Daar vind je sowieso mensen die er ook mee bezig zijn en we houden de boel een beetje centraal. Succes met de verbouwing ;)

-Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina