1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] help met xbconnect versie 1.2

Discussie in 'Games' gestart door Tom, 19 mei 2002.

  1. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    elke keer als ik me wil registreren komt er op error registration try again later.ik heb alles al geprobeerd geuninstalled enzo.. en het werkt nog niet.ik heb windows xp.heeft er iemand die dit probleem ook heeft of weet iemand hoe dit komt?
    alvast bedankt
     
  2. MasterJ

    MasterJ Active Member

    Berichten:
    921
    Leuk Bevonden:
    0
    neem gamespy
     
  3. Scirocco

    Scirocco GaDziLLo

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope geen gamespy, je moet blijven proberen bij xbconnect ik Xgame daar ook al vet lang en ik vind het veel beter dan gamespy ..:p
     
  4. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    ik weet hte wel da xbconnect beste is.ik had ne mail gestuurd naar die kerel van xbconnect en zei da men dns ofzo nie goe was.ik heb telenet heeft iemand oook telenet en waarbij versie 1.2 wel werkt want hij zei da ik de netwerkinstellingen moets vergelijken me iemand waar hte wel bij werkt want hij wist het zelf nie hoe het kwma dat het nie werkte.
    alvast bedankt
     
  5. Scirocco

    Scirocco GaDziLLo

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk dat veel last hebben van die nieuwe versie:mad: Damn .. Ze moeten gewoon die eerst er weer inflikkeren ..
     
  6. CAP1

    CAP1 Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    he tom stel je niet zo aan en schrijf even normaal, tenksmen
     
  7. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    sja XbConnect schijnt wel het beste te zijn qua lag enzo maar de support is echt mini-mini-minimaal. Als het werkt heb je geluk, als het niet werkt (zoals bij mij) dan zal het ook niet werken. Op de site zijn nauwelijks goede instructies te vinden, en op het forum is al helemaal niemand die er verstand van heeft.

    Tom ik kreeg trouwens precies dezelfde error als jij. Dat gaat niet zomaar weg, hoe vaak je ook probeert. Ik zou gamespy nemen als ik jou was, das hardstikke makkelijk.
     

Deel Deze Pagina