1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Help Mijn TV word paars/groen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Schranseman, 21 mei 2003.

1. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    Hadden we met onze oude tv van beneden ook jah, er had een half uurtje een speaker naast gestaan, en idd, alles paars...
    Tv is dus gewoon naar de ***...
    Helaas..:'-(

2. Die TV van me Pa en ma had het ook dat alles paars werdt, maar als je hem uitzette en weer aan was het weer normaal. Tis volgens mij iets van een kleurenfilterkastje dat achterop je beelbuis zit.
    Zorg wel dat je hem snel uitzet als ie paars wordt. Ik had hem een keer de hele middag aan laten staan met paars beeld, en daarna was die tv naar de mallemoer}:]

3. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Mijn subwoofer (van de Creative 5500D ong. 20x20x20cm zit ongeveer 20cm (haha) van mijn beeldbuis af, is dit schadelijk? Of moet ik gewoon afwachten totdat mijn tv ook paars begint te worden :+ want eigenlijk kan die sub nergens anders staan!

4. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets heb ik ook ja.
    Heb zelf een contructie getimmerd op de stijlen van mijn bed!!!

Het ziet er wel gaaf uit (mooi zwart gelakt en zo), maar als mijn tv paars groen word moet de sub toch ergens anders staan.

Maar die boxen zijn volgens mij gemaakt om naast de tv te staan.

5. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Ik weet hoe het komt!
    niks ergs, ik had een keer 1 dag een Magneet op mijn tv gelegt en toen werd het een andere kleur op 1 plek paar groen idd na paar dagen was het weer normaal.

6. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    Idd, iik heb et ook 1 keer gehad op mijn eigen tv, meestal trekt het wel weg..

Deel Deze Pagina