1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Help! muis beweegt en klikt vanzelf!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door carlito, 4 sep 2005.

  1. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog een keer alles na gekeken op virussen/ spy-war, weer niks gevonden.. dus daar ligt het zeer waarschijnlijk toch niet aan.

    ik ga mijn drivers maar eens opnieuw installeren misschien dat dat helpt.

    aan de muismat ligt het ook niet want die heb ik ook 2 jaar of zo met dezelfde muis..nooit een probleem mee gehad.
     
  2. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zit iemand wel gewoon op je pc via remote acces/vnc, daar al aangedacht?
     
  3. FabianNL

    FabianNL Guest

    hij zegt dat ie er ook last van heeft, als ie niet op het internet zit.. dus dat zal het ook niet zijn...
    of hij moet in een netwerk zitten met meerdere pc's erop? Maar lijkt me niet dat dat het probleem is...
     
  4. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    graag gedaan :p
     
  5. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zit er stof in je usb port/usb kabeltje. Blaas daar is een beetje in, hoewel ik scrollen enzo dan wel raar vind...
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2005
  6. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nou gewoon de verbinding van het internet/netwerk loshaalt en dan kijkt of het probleem zich voort blijft doen. Als het probleem blijft dan zal het niet aan al die shit van trojans enzovoorts liggen maar toch echt aan jou muis, ik denk dan in dat geval een fout besturingssysteem. Probeer van het product van de site de nieuwste drivers te downloaden.
     
  7. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    @Sander. Lees aub, hij had er ook last van als Internet uit was.

    Maareh, laat hem aub niet Hitman pro installeren, na die installatie denkt ie straks dat ook zn toetsenbord zomaar op enter/next drukt! 8)
     
  8. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom roept iedereen altijd bij elk probleem dat de topicstarter even op spyware of virussen moet scannen? Dit wordt echt te pas en te onpas gedaan. De kans dat het daar aan ligt is echt heel klein. Zeg dan gewoon niks.
     
  9. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je computer met spyware geinfecteerd is werkt het meestal net zo goed online als offline, dus dat heeft totaal geen nut. Zoals Drone idd zegt, er is echt geen enkele connectie tussen het scrollen en klikken van een muis en spyware. En ben het ook met Drone eens betreft. Er wordt te vaak geroepen, ja spyware download hitmanpro even terwijl het er vaak nauwelijks mee te maken heeft.
     
  10. Odyss NL

    Odyss NL New Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    1
    * Herrinert zich een flauw grapje die hij bij z'n broertje flikte...

    Dat arme joch zit rustig op de computer, en ik kom naast 'em zitten.
    Nu is er gewoon weer een muis met snoer aangesloten, maar we hebben ook 2 draadloze muizen.
    Een daarvan werkte nog gewoon. We hadden dus 2 werkende muizen.
    Me broertje wist dat niet, dus ik elke keer: 'Ja, klik daar is op.'

    Hij: 'Jaaahaaaaa, maar die kut muis gaat vanzelf, kijk dan!!!'
    'Ja hoor, nu gaat ie ook vanzelf klikken.'

    Ik: 'Meld je dan is aan op een andere account.'

    Hij: 'Ok, wacht ff.'

    Ik: 'Hé... hij doet weer gewoon...'
    'Of toch niet... nee, kijk, hij begint weer. Wat raar hè?!'

    Heel flauw, maar lol had ik wel :D :'-( :D.
     
  11. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik weet wat het probleem is! ik heb een draadloostoetsenbord en daar zat ook zo'n muis bij maar die gebruik ik niet... maar de ontvanger van de muis is dezelfde als van het toetsenbord, dus misscien ontvangt hij wel signalen van mijn buurman? zou kunnen toch?

    maar ik heb er sinds gisteren ook geen last meer van gehad, dus hopelijk blijft dat zo.

    allemaal bedankt voor de reacties!
     

Deel Deze Pagina