Eisen dat ie hem via tpg of zo via rembours doet of anders in de winkel kopen voor 180 euro met een game of zo, op zich ook goedkoop en garantie.
En als Pimmy diegene is op XBW, hoe kan hij dan niet posten in dit forum. Alleen de Green-mile is niet meteen bruikbaar.
Ik zou hem ook gewoon in de winkel kopen of kijken of ik hem ergens in de buurt 2de hands kan krijgen, zodat je hem zelf kan halen.
Hij heeft nog niet gereageerd op mail en het kan goed dat hij op xbw zit en dit ziet. Kan ook omdat hij misschien via google naar zijn eigen naam o.i.d. zoekt om te kijken oftie ergens wordt gemeld ofzo EDIT: Die PM is niet van mij Maar je hebt wel gelijk, hij zou gewoon moeten kunnen posten, vaag verhaal.
Tja, de prijs voor zekerheid is nu 35 euro Toch is 100 euro een aantrekkelijk prijsje, dus succes met je keuze Genassix.
Ik zou het zeker weten NIET doen. Kijk naar de beste man zijn taalgebruik, niet onder rembours willen verzenden enz.... Het is gewoon vaag, te vaag. Het is het risico niet waard, gewoon niet doen. Er is vast wel een andere deal te maken met iemand die bijv. dichter in de buurt woont of wel onder remours wil verzenden...
Het is iig geen intelect "en dan zult u"... Moet zal zijn uiteraard. Bij twijfel moet je nooit kopen...
Als je z'n telefoonnummer hebt moet je hem bellen, dan hoor je meteen of het een klein opdondertje is of een volwassen kerel met potentieel een schildersbedrijf.
Jah opbellen zou ook kunnen. Maar als ik die mail zo zie denk ik dat ie niet echt te vetrouwen is niet onder rembours van TPG.... je moet gewoon zeggen onder rembours van TPG of helemaal niet.
Mag allebei hoor Einstein. Dat is fouter. En daarnaast zijn z'n zinnen gewoon een beetje krom. Heet hij echt echt kingsteven? Zie hem namelijk niet bij de ledenlijst staan.
Hij noemt zichzelf wel zeker. Maarehm.. vraag waar hij woont en bel hem es. btw, meer gegevens vragen bijv naam en adres. Dan zoek je het op in Google en straks zie je een resultaat dat ze zeggen dat hij een oplichter is. Ik had dat ook gedaan en dus werd ik niet opgelicht.
Als je met zulke hoge bedragen te maken hebt moet je er zoiezo eerst langsgaan en hem zelf testen (vooral met hardware) en dan pas kopen. Onder de 50 euro neem ik een risico om niet langs te gaan maar in jouw geval zou ik dit zeker doen.
Hij beantwoord mn mails niet meer. Plus ik weet wel zeker dat ik dit niet doe, het klopt van geen kante. Ik heb het inmiddels ook gemeld bij marktplaats, dat ik denk/weet dat hij een oplichter is. Kdenk alleen niet dat zij er veel tegen kunnen doen maarjah...
Ow dit krijg ik net binnen van hem: Vooral dat met die voormalige woonplaats is weer zo'n raar geval. Hij denkt zeker wel dat ik erg dom ben.. Maar ik vrees dat er nog zat mensen in zullen zijn die hier in trappen. Edit: Naam en gironummer heb ik even weggehaald in de quote.
Ga lekker al zijn gegevens hier posten, slimmerik. En volgens mij zegt dat helemaal niks, wat moet die anders vragen, hoe het weer is?