1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [Help] NDS, wordt ik opgelicht?

Discussie in 'Games' gestart door Genassix, 29 jun 2005.

1. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    wel knap dat hem het wel gelukt is dan :{

2. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Hij l*lt vast uit zijn nek.

Heb zelf ook bij DE bank (ABN AMRO) gewerkt en dat kan dus absoluut niet. Als je het naar een foute rekening boekt, dan is het PECH hebben voor jezelf. Diegene die het ontvangt dient het dan maar zelf terug te storten.

3. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    En toch lukte mij het... :confused:

Ik weet het nog wel hoor, ik had het geld naar een verkeerde rekening overgemaakt. Ik had de laatste 2 cijfers omgedraaid. Had toen een deal met WouteR toen dat gebeurde. En ik heb mijn geld kunnen terugtrekken en naar de goede rekening kunnen overmaken.

/edit: Geachte Cliënt(e),

U heeft ons verzoch een betalingsopdracht niet uit te voeren. Bijgaand sturen wij u een kopie van de opdracht. Bij deze bevestigen wij u dat deze opdracht niet wordt verwerkt.

Met vriendelijke groet,
    Postbank N.V.

Laatst bewerkt: 2 jul 2005
  4. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, omdat gegevens met rekening niet overkwamen. Dan komt het automatisch terug.

Ik bedoel als je het naar goede rekening overmaakt, en die gast licht je op, dan krijg je NIETS terug.

5. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Is er verschil dan tussen de DS'en? Zo ja, waar moet ik op letten dan?

(Kga of een gba sptje tweedehands kopen of een nieuwe ds)

Edit: En bij welke winkel is hij het goedkoopst? (afgezien van webshops) :)

Laatst bewerkt: 3 jul 2005
  6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    uuuh...volgens mij klopt hier iets niet. 2 verschillende DS'en?! Dat hadden ze wel iets harder bekendgemaakt als het zo zou zijn. En aangezien niemand het weet, lijkt het me sterk dat het zo is. Daarbij...een DS met mindere kwaliteit is helemáál onzin. :{

Edit: Sorry, ik dwaal af van het topic O-)

Laatst bewerkt: 3 jul 2005
  7. TheWalrus

TheWalrus Guest

Hij vraagt of je hem wilt komen ophalen. Dan kan het dus zeker wel een zuivere deal zijn. Denk even iets verder na, als je een NDS verkoopt, wil je zeker zijn dat jij jouw geld krijgt. Als je niet vooraf laat betalen kan je best eens niks krijgen. En dan naar de rechter gaan... dat kost je meer dan het bedrag dat je verdient met het spel.

Laatst bewerkt door een moderator: 3 jul 2005
  8. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wahahaha _O_ :9

9. bountygirl2004

bountygirl2004 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind dat ze bij die gast z'n vingertjes er een voor een af moete snijde
    kan ie niks meer frauderen
    ik vind dat dat soort straffen moeten ingevoerd worde :p

11. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zoiezo voor een DS gaan ipv een SP. Ik heb hem laatst bij de Dixons gekocht voor 149,99 erg vet ding! En anders doe je toch gewoon, bij die kerel helft vóór en de andere helft na?

12. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    maar dan nog
    50 euro is voor mij gewoon 10 weke zakgeld
    dus tjah ik zou dat tog niet doen

13. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb em ook nieuw gekocht. Het is idd een vet ding die nintendo Ds.

Deze thread mag wat mij betreft dan ook wel dicht.

14. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    En nog wat hè ...

Een paar paginas terug kregen een aantal members een reactie van hem via PM/email ... Hij vroeg in ALLE pm's/emails om geld over te maken ... Terwijl hij toch al een deal had met een ander ?? Dan zou je toch PM'en/emailen dat je de DS al hebt verkcht aan een ander ??

Dikke nepperij dus _0/

15. toiletboy

toiletboy Giggity, giggity!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kunnen we wel een knokploeg optrommelen als we weten waar hij woont. Hij heeft vast ook leuke spullen kunnen kopen van al dat geld, dus is er iemand met een grote bus om dat allemaal in te laden?

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik werk bij de deurwaarder, dat is nog handiger..... Ik heb ook weleens problemen gehad met een oplichter.... Daar heeft hij ontzettend veel spijt van gehad haha. Al met al kreeg ik mijn geld retour en niet alleen ik, maar ik geloof een stuk of 10 mensen. Alle mensen die gereageerd hadden op zijn item hadden geld overgemaakt. Het ging maar om € 30,00, maar ik ga tot het gaatje om ze te pakken. En aangezien ik hier alle mogelijkheden heb om iemand te vinden en een zaak tegen te beginnen is het voor mij vrij simpel om iemand lik op stuk te geven. En dat doe ik dan graag.......

17. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mja nogmaals, als ik alleen vraag of iemand een aangeboden product nog heeft dan verwacht ik niet gelijk een mail over van hoe ik wil gaan betalen. Dan zou ik toch echt een mail verwachten met erin dat hij hem nog heeft en of ik dus interesse heb etc.

18. P Gamer

P Gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie me net dat hier een topic loopt over mijn vriend Saddal!
    Jaja ben er ook door opgelicht! maar de gedupeerden trekken toch aan het korste eind!

Alle info kun je daarover vinden op: http://www.kopersbelangen.nl/viewtopic.php?t=905&start=60

Maar de oppaking die op Internetoplichting is vermeld is niet waar blijkt uit bronnen van de vertrouwde kring!
    Dus mensen worden met een dode mus blij gemaakt.
    Doe alle aangifte en meld je verhaal eventjes op Kopersbelangen!
    Daar kijken diverse instantie mee wordt vervolgt.

Mvg! _O_

19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Of je even op wilt lazeren met die klote link van je.
    Heb je al vaker geflikt.

20. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    ophalen en contant betalen, neem ook een honkbalknuppel mee, (gewoon voor de lol natuurlijk...) werkt bij mij altijd 100% goed! (soms kan je dan ook zelfs nog leuke kortingen afdwingen8)...)

Laatst bewerkt: 23 nov 2005

Deel Deze Pagina