Direct Connection: Xbox Live Not Found Error Message To view error message details, select Help on the Connect Status screen when you receive the error message. Details: Server error The Xbox Live service is not responding. Please try again later. Xbox Live servers may be down or not responding. You can check the status of the Xbox Live servers on the Xbox Live Support page. If the service is up and running and you receive this error message, make sure that your Xbox is connected directly to your modem. Next, power your modem down for 2–3 minutes and then power it back up again. This power-cycling of the modem is sometimes necessary when changing from one device to another (in this case, disconnecting your PC and connecting your Xbox). ok, als dit niet werkt weet ik het ook niet meer
Heb je geprobeerd om alles (behalve PPoblabla) in te vullen wat in te vullen is? Bij mij werkte het pas nadat ik alles had ingevuld. Zie de thread over chello en xbox live met mijn posts. - Locke
nou ik heb gedaan wat op de site va nM$ staat en het werkt gewoon niet ben ik de einige in heel NL dat dit error krijgt?
Nee hoor, ik kan ook nog steeds niet online, en daar baal ik ontzettend van. En er zulen nog genoeg mensen met foutmeldingen komen dus tot die tijd wordt het afwachten of jezelf continue ergeren aan het probleem.
als je een router gebruikt moet je je ip die je aan je xbox geeft of die je xbox krijgt in dmz (demilitarized zone) zetten zodat je xbox rechtstreeks op internet zit. als ik zo je schermpjes lees ou ik eens met de helpdesk van xbox bellen maar wel NA 14 maart aangezien ze anders misschien niks kunnen zeggen
Op mijn vraag of je alles hebt ingevuld bij settings, antwoordde je dat je hebt ingevuld wat je volgens 'de MS site' moest invullen. Dat is niet echt een precies antwoord. Kan je wat meer in detail vertellen wat je hebt gedaan en ingevuld bij settings. Alleen dan kan ik beoordelen of het bij jou niet werkt, terwijl het bij mij wel werkt. - Locke
Ik had precies hetzelfde probleem als jij (ook chello), maar toen ik het vijf minuten geleden nog eens probeerde update hij in ene wel. Alle instellingen staan op automatic behalve mijn mac adres en account name. Ik zou je aanraden het zo vaak mogelijk te proberen. Volgens mij ligt het niet aan de verbinding. Succes.
Ik heb ook die update gedaan. Daarvoor werkte alles gesmeerd maar na de update ging het fout. Hij zegt dat er iets met de getaway is.
Nou heb ik ook Chello en de update werkt niet. Kun je me vertellen wat je bij account name heb staan en waar je de MAC adres kan vinden???
in windows 98tart>>>uitvoeren>>>>winipcfg>>>kies jouw netwerkkaart(toch?)>>>adapteradres. dat is het waarom moet je je MAC adres intippen als ik geen netwerk of verbinding met mijn computer heb? wat is de mac adres die in xboxlive staat? als ik die invult werkt het ook
MAC adres staat meestal (volgens mij altijd) achter de modem . Soms in erg kleine letters, het bestaat uit allemaal getallen en letters.
heeft iemand nog wat tips? ik ben nl ten einde raad ik weet niet meer wat ik kan doen om die kloteupdate nou eens binnen te halen