Help Ninja Gaiden!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark DoDo, 27 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark DoDo

Dark DoDo xD

Leuk Bevonden:
    0
    moet je hem niet aan die blacksmith ofzo geven??
    en hoe kom je aan geld krijg je dat na elke chapter?? :confused:

ik zit nu ook al vast in lvl. 3 ik heb net in een soort ruimte met allemaal dozen een golden carb gevonden wat mot ik daar mee?
    en ik kom niet door een deur want er staat dat de lamp rood is en dat de deur dicht is plz. help :confused:
    edit: ik ben er al _0/

Laatst bewerkt: 29 mei 2004
  2. Dark DoDo

Dark DoDo xD

Leuk Bevonden:
    0
    Jaja mensen Lvl 4 _O_ _O_ _0/

3. Hyate2000

Hyate2000 wht a day to say now

Leuk Bevonden:
    0

ja ok proberen maar dat heb k al 1000000000 x gedaan maar het lukt niet....
    trial and error? en laat NG steken vallen wtf bedoel je daarmee?

Laatst bewerkt: 30 mei 2004
  4. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Trial and error: letterlijk vertaald: proberen en mislukken, oftewel het eindeloos proberen mom een klein deel te halen van een spel. Zoals dit deel bijvoorbeeld.

En dat steken laten vallen slaat op de puzzels en platformelementen van NG. Ik vind persoonlijk alleen de combat van NG echt goed, de platform elementen vind ik echt irritant. Als je walljumpt gebeurd het echt te vaak dat je doorblijft rennen naar een punt waar je helemaal niet heen wilt, en bijvoorbeeld dat gekut met die rollende steen was zwaar frustrerend.

5. Hyate2000

Leuk Bevonden:
    0
    o ok ik snap et.... ja dat geneuk met die steen was idd irritant

6. Dark DoDo

Dark DoDo xD

Leuk Bevonden:
    0
    oke mensen nu zit ik weer vast in lvl 4 gewoon het begin ik weet niet waar ik heen mot en ik word steeds afgemaakt door die ninjas die dan van die toren op je afspringen en dan een soort explosie steeds maken wtf is dat :confused: _0/

7. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Shurikens, een soort werpsterren met explosie

8. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Inderdaad, irritant stukje, door het gebrek aan overzicht. Houdt niet te veel afstand met de ninja's, en kijk uit als ze naar achter springen, de kans is groot dat ze dan een explosive shuriken gooien. Je kunt die dingen overigens afweren, dan ketsen ze op je zwaard af, en landen ze iets verder weg.

Laatst bewerkt: 30 mei 2004
  9. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    No offence, maar ik denk dat dit meer eraan ligt dat jij nog niet helemaal goed overweg kan met Ninja Gaiden. De dingen die jij noemt gaan bij mij ( en vrienden van me ) nooit fout. Ik zou zelfs de platformelementen erg goed willen noemen.

10. Dark DoDo

Dark DoDo xD

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom je aan geld?

11. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, ik vind de platvorm elementen ook heel goed. Ik vind het goed uitgewerkt met vechten en puzzels oplossen. Maar dat is mijn mening.

En Dark_DoDo: je moet heel veel blokken, blijf dicht bij ze, laat hun aanvallen, als je klaar zijn opeens een counter of gelijk doormeppen, niet te vaak, want de anderen gooien dan die incendairy shurikens.

12. Hyate2000

Leuk Bevonden:
    0
    hallo mensen zit nou in chapter7 in die kerk, dan komt r zo'n grote roze fiend door het raam... heo d neuk meot je die verslaan??????????????

13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vond haar ook heel moeilijk. Ik had gewoon veel Ninpo gebruikt, veel aanvallen ontweken, en dan vaak naar haar toe springen met Y, dan valt ze op de grond en kun je haar een paar keer meppen. Maar ze is een van de moeilijkste eindbazen in het spel volgens de meesten.

14. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb het spel nu 2 keer op hard uitgespeeld, met alle gold scarabs. I rest my case. Deze game wordt gewoon te veel opghemeld. Niemand gaat mij wijsmaken dat ze de debiele 'pak een sleutel, en stop hem in een slot' puzzels leuk vinden. Of dat ze niet gefrustreerd raken doordat je soms 5 minuten moet lopen voordat je bij een boss bent (vanaf een savepoint) en dat dan iedere keer als je dood gaat. Of dat de camera je soms zo erg in de steek laat dat je het liefste je controller door de tv heen gooit. Anders bekijk je de game door een ontzettend roze bril.

15. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    knappe prestatie maar niet echt een bewijs dat je wel overweg kan met de rollende steen voorblijven of muurlopen. :)
    Ach, dat ligt er helemaal aan wat je moet doen om aan die sleutels te komen, als je simpelweg op en neer moet lopen is het stront vervelend, als je onderweg uitdagende actie tegenkomt heb ik er niet zo'n probleem mee. Misschien niet helemaal origineel, maar ik vond het zeker niet hinderlijk.
    Ik geef je volledig gelijk, in sommige levels staan de savepoints gewoon erg slecht.
    Zelden last van gehad, kwestie van de rechter trigger gebruiken.

Heej het spel is niet perfect, maar geloven dat er ooit een perfect spel zal zijn is naief.

16. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Op een of andere manier heb ik regelmatig moeite om "normaal" met mijn Ninja mee te kijken. Dan bekijk ik hem van achteren en dan weer van boven, maar het is soms best k*t als je in gevecht bent en je geen normaal (van voren) beeld hebt.

Nu ben ik ook een ei in dit soort spelletjes, dus daar kan het ook gewoon aan liggen ! O-)

17. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Chapter 16 .... vanaf het zwaard .... war moet je dan in Godesnaam heen? Waar ik ook heenspring, ik eindig in de lava.

18. m-dogg

m-dogg no religion

Leuk Bevonden:
    0
    je moet helemaal omhoog over die rotsen, je moet goed rondkijken, maar na het 1e filmpje dat een stuk naar beneden valt, moet je opschieten

19. ZerafeX

ZerafeX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok k zit alweer vast.na da gij die skelet door zijt moete op de 2 knoppen drukken blauw en rood.de rooie weet ik oe ik erop moe drukken maar dienne blauwe wa moete er doen er zijn er stuk of 5 paalkes en die grote ballen die heen en weer slingeren.Ik oe moet ik daar doorgaan

20. m-dogg

m-dogg no religion

Leuk Bevonden:
    0
    aan het begin zit een knop, je moet erop schieten met een pijl, dan verschijnt een pad

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina