Help ons even voor een jongen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door eTa.XcesZ, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eTa.XcesZ

eTa.XcesZ ETA

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Iemand uit mijn klas heeft een paar weken terug verteld dat hij darm ****** (kk) heeft en dat kwam wel als een klap in ut gezicht want hij is echt een vette gozer in de klas. :{

Altijd met zijn grapjes en altijd wel zin in een grapje. oftewel hij maakt school leuk.
    En toen hij zei dat ie ernstig ziek was, was het niet meer zo leuk in de klas.

Later bleek er nog iemand van onze school ook ****** (kk) te hebben.
    Nu heeft onze school een soort sponsor actie gezet en ik hoop dat jullie ff hieraan meedoen, want hoe meer geld er binnen komt hoe meer kans hun hebben.

ALs je op de link hieronder klikt krijg je allemaal adds te zien, sommige hoef je alleen te klikken en de instructies op te volgen. Al klik je maar op 1 add, alle beetjes helpen. Alvast bedankt voor diegen die het doen _O_

<link weggehaald>

Er staat dat alles naar school gaat en dat klopt ook want de het was moeilijk om over 3 verschillende rekeningen te laten zetten.

Laatst bewerkt door een moderator: 9 mei 2006
  2. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    hahaha.... :{
    Triest hoor om zo mensen te verleiden. Op die site staat helemaal niks over jongetjes met ******.

3. eTa.XcesZ

eTa.XcesZ ETA

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt het is een project van geheel HAVO 3.

Wij moeten zoveel mensne bereiklen voor een goed resultaat maar als jij dnekt...f**k it best...mooie medemens ben jij dan

4. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Zo :) ik heb er ff wat voor je aan geklikt, wens hem maar sterkte en hopelijk haal je nog een paar euro op.

Edit:/ lijkt me niet dat die gast die heeft verzonnen :) Anders heb je wel een zieke geest in je kop.

Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  5. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    ik wens je veel succes met de actie, ik weet niet of ik veel geld stort sinds ik erg krap zit laatste tijd.

tip: die site kan je er wel iets proffesioneler uitlaten zien, en misschien wat informate over de jongens of over de ziekte

edit: moet je klikken? dat was me niet helemaal duidelijk geworden:p die banners zie ik niet staan :confused:

edit: ik zie ze nogsteeds niet staan maar ik zie wel handje ipv muis als ik eroverheen ga, heb een paar keer geklikt op verschillende

6. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    "Steun de actie ook door mee te doen aan prijsvragen. Wie weet win je ook nog een leuke prijs!":{

7. ironx

ironx Jump in.

Leuk Bevonden:
    0
    meer

Kan NIKS over die jongens met [ka]-ziekte vinden, alleen leuke inkomsten voor de school en een goed doel dat de leerlingen zelf mogen kiezen. Maar goed doel in welk opzicht? Staat er ook niet bij. Mischien nieuwe PC's? voor de klas?

Ik persoonlijk zou het wel een erg zieke manier vinden om mensen te laten klikken op banners en er zo dus zelf (via je school) voordeel aan te krijgen.

8. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een levenloos eikeltje ben je dan, ziektes verzinnen om zo je "medemens" wat linkjes te laten klinken.

Hoe laag en achterbaks dit is zal je waarschijnlijk pas inzien als je zelf met de ziekte in contact komen binnen je naaste familie of vrienden.

Als je gewoon had gezegd dat er wat linkjes geklikt moesten worden had ik dat best even moeten doen. Maar nu kan je er in stikken. Ik neem aan dat de rest van de xbwers deze debiel ook lekker laten rotten met zn diep trieste praktijken.

9. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik ga de integriteit van eTa.XcesZ niet in twijfel trekken, daar mag ieder voor zich z'n mening over vormen.

Feit is dat xbw geen marktplaats is voor sponsor-acties, dus daarom gaat deze dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina