Ik en een vriend van me willen bij elkaar in een party. We krijgen dan de melding dat er network problems zijn. We kunnen wel bij andere mensen joinen. We wonen bij elkaar in de straat en hebben dezelfde provider. Ik heb al de xbox klantenservice gebeld maar die kunnen me niet verder helpen omdat ik een netwerk heb. Ze hebben me wel verteld dat ik in een speciale menu in de dashboard moet checken of MT, IC en NT alledrie op 1 staan, dit is bij ons allebei het geval. Het zou dan moeten werken zei hij. Na dit gechecked te hebben bleek het gewoon goed te zitten, we hadden allebei 1-en bij alledrie de waarden. Vervolgens belde ik weer en zei hij dat hij me niet verder kon helpen omdat we allebei een netwerk gebruiken. Hij zei toen dat ik het beste mijn vraag hier kon stellen, wat ik nu doe. Hopelijk kunnen jullie me helpen. Extra info: Ik verbind mijn xbox met mijn pc via een crosscable, die weer verbonden is aan een router. De ander heeft hetzelfde, maar dan wireless van z'n router naar z'n pc. Bij voorbaat dank!