1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Help, PayPal

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Xam, 23 dec 2004.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zal morgen even kijken of het dan wel gaat.
     
  2. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Sorry dat ik een verouderde thread omhoog schop O-) Maar ik heb ff een vraagje m.b.t. Paypal. Als ik me bij Paypal aanmeld, krijg ik daar dan ook post van thuis??? Want wil eigenlijk gewoon ff kijken hoe het werkt, maar heb geen zin om post thuis te krijgen want dan zegt mn moeder weer van wat doe je allemaal op dat Internet :9
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb iig geen post gekregen...
     
  4. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je krijgt geen post, alleen in je digitale postbus ;)
     
  5. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik geld gewoon via mij raborekening op paypal wilt zetten komen er toch wel extra kosten bij?

    Nog 1 vraagje dat hier eigenlijk niet thuis hoort, kan ik een multiple regio dvd vanuit Canada hier gewoon op mijn dvdspeler afspelen?
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2006
  6. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een paypal account geopend en geld overgeschreven maar nu wil ik betalen en krijg ik toch de melding dat ik hem moet koppelen aan een creditcard.
     
  7. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Het moet ook zonder koppelen kunnen. Ik heb ook geld overgemaakt van mijn Postbank-rekening naar mijn PP-account en daarmee betaald. Ik heb volgens mij dat onderdeel gewoon overgeslagen, maar dat weet ik niet 100% zeker.
     

Deel Deze Pagina