1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[HELP]prijsvraag gewonnen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Erik_, 18 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Das wel balen voor je.

2. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij duurde het ook iets van 2 maanden, en toen ik dacht dat ik niks meer kreeg kwam er opeens een pakketje uit Ierland :D

Laatst bewerkt: 23 jan 2005
  3. hessel88

hessel88 fabulously lazy

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar volgens mij was de thief 3 prijsvraag die ik heb gewonnen al wat langer geleden.

4. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Best wel een schandalige zaak voor deze site. Een bedrijf (in dit geval XBW) dient de klant (of in dit geval prijswinnaar) op de hoogte te houden als niet alles volgens planning verloopt. En dat er na bijna een maand nog geen reactie is geweest, laat dat laksheid zien.

XBW Redactie, verplaats je eens in hen. Hoe zouden jullie het vinden als je lange tijd niks hoort van iets waar je al een tijd op zit te wachten? Laat zien dat hoe het hoort en ga er eens achteraan!

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    mja, ik begrijp het wel.. Het is toch nutteloze tijd die je ergens aan besteed. niet altijd even leuk om te doen. Maarja, het is niet zo netjes.
    Nu zal je wel een reactie terug krijgen van: ja maar het is gratis balbabalbal..
    Maar toch, ik vind ook wel dat er iets 'meer' aan gedaan kan worden..
    Heb zelf (nog) niks gewonnen hier op xbw, maar als ik het soms zo lees...

6. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Als ik de persoon was die de betreffende games netjes direct zou binnenkrijgen, zou ik ze direct doorsturen. Mensen die mij mailen krijgen over het algemeen altijd een antwoord terug en doe mijn uiterste best. Helaas zijn de distribiteurs ons niet altijd eensgezind en wil het niet altijd op korte termijn in orde komen. Bovendien heeft er nog een kerstvakantie tussen gezeten waarin veel mensen niet bereikbaar waren.

Iedereen krijgt z'n prijs waar hij recht op heeft, het duurt gewoon even. Ik snap dat het kut is, ik leef met jullie mee, maar het is gewoon niet anders. Ik doe wat binnen mijn 'macht' ligt, maar er blijven factoren waar ik simpelweg geen invloed op heb. Sorry dat het gewoon wat langer duurt als verwacht in sommige gevallen.

7. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Iedereen zeikt altijd zo over de prijsvragen.. Mensen jullie moeten blij zijn dat jullie uberhaupt gewonnen hebben!
    *kijkt naar memberaantal..

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat is wel zo maar het minste wat de crew kan doen is de winnars op de hoogte houden dat het wat langer duurt en niet de members het initiatief laten nemen

9. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Onderhand moet iedereen dat wel weten.. Het is al vaak genoeg gezegd. Maar misschien kunnen ze het idd de volgende keer erbij zetten voor de newbies onder ons.

10. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    zucht, betaal jij ergens voor? ik niet hoor, verder hebben de redactieleden ook zo hun eigen zaken.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat de spellen soms niet eerder komen, daar kan Xbw ook niets voor maar ik vind het wel slecht dat sommige mensen naar een maand (ofzo) nog moeten vragen naar de stand van zaken. Als het langer dan gepland duurt is het weinig moeite om de 3 winnars even een pm/mail te sturen waarin wordt gezegt dat ze er achter aan gaan ezv.

12. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    een klein emailtje is geen probleem natuurlijk, maar logischerwijs kan je zel fook wel bedenken dat als ze die spellen zouden hebben ze de spellen gelijk op zouden sturen. Het gaat er mij meer om dat hij xbw als een bedrijf beschouwde waarin geld rondging.

13. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ken je de definitie van een bedrijf onvoldoende. Wat ik bedoel is dat je, ongeacht wat je doet, je de winnaars op de hoogte dient te houden van de stand van zaken. En XBW is wel een non-profit organisatie, en dus een vorm van een bedrijf...

14. Erik_

Erik_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle tijd hoor :D

15. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Hessel88, je Hitman 2 is onderweg met wat extra kleinigheidjes, omdat je zo extreem lang hebt moeten wachten. :)

Ook de Kingdom under Fire en Halo 2 Limited Edition exemplaren zijn vandaag verstuurd.

Dan blijft alleen Star Wars: Battlefront nog over en die game is helaas nog steeds niet op voorraad. Wij doen ons best!

16. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Stoken doe je maar ergens anders. Deze thread is voor mensen die vragen hebben over de prijsvragen en de daaraan verbonden prijzen.

Laatst bewerkt door een moderator: 24 jan 2005
  17. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mocht het voorkomen dat je ooit een game wint, zal ik je een paar velletjes
    toiletpapier toesturen.

Staat er nu niet meer had Mike gepost:confused: wel lol.

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dan nog, Dan moeten er geen prijsvragen zijn.
    Als iemand het niet kan regelen en het probleem afscheept als: tja, het is toch gratis, je betaald toch nergens voor'' dan is dat wel erg gemakkelijk.

Maar aan de reactie van Mike te lezen komt alles goed en doet hij zeker 120% z'n best!

19. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed Mike! Goed om te zien dat er alles aan gedaan wordt om de mensen tevreden te houden. Keep it up *)

20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Waarom zorgen jullie dan niet dat jullie eerst de game hebben voordat de prijsvraag de lucht in gaat? Voorstelletje... No offence!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina