1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Help! Turtle beach X41 headset. Geen geluid.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Smok3y, 18 aug 2013.

  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Beste XBW,ers

    Ik ben in het bezit van een X41 headset van Turtlebeach,maar wat ik ook probeer ik krijg geen geluid door de koptelefoon.

    Ik zal mijn best doen zo goed mogelijk uit te leggen hoe ik alles aangesloten heb.
    Heb trouwens een xbox360 elite 120GB.

    Mijn xbox heb ik dus gewoon aangesloten d.m.v een HDMI kabel die naar mijn receiver gaat (Marantz SR5005)

    Ik heb zo een "AV dongel" aangesloten achterop mijn xbox (boven de hdmi ingang)
    En op de dongel heb ik een optical kabel aangesloten waarvan het andere uiteinde naar de "optical in" van m,n turtle beach hub gaat.

    Alle lampjes branden gewoon opde hub zoals het hoort.
    Zitten nieuwe batterijen in de koptelefoon,heb zelfs de hub en de koptelefoon met elkaar "ge paired" maar wederom geen geluid.

    Wel hoor ik het bleepje als ik de bass boost knop indruk op de koptelefoon,maar het geluid van de xbox blijft over de speakers gaan i.p.v de headset.

    Wat doe ik verkeerd?
     
  2. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al geprobeerd in de instellingen van de xbox wat te veranderen? Probeer ook de optical kabel op een ander apparaat, misschien is je av converter stuk? Anders kan je hem toch ook ff analoog testen (rode en witte kabel). Veel succes met het oplossen van je probleem!
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hoi EXCEDO,

    Heb inderdaad al de nodige instellingen verandert,maar nog steeds niks=(

    Kan misschien dat de xbox audio adapter inderdaad defect is,gekke is echter wel dat je dat rode licht ziet waar je de toslink kabel instopt.
    Dus dan zou je denken dat die het gewoon zou moeten doen.

    Als ik hem analoog test precies hetzelfde helaas...

    Op 1 of andere stomme manier wil het geluid uit m,n speakers (surround set)
    Niet dempen en het geluid verder via de koptelefoon afspelen.

    Maar verder doen alle lichtjes het van de turtle beach,hoor ik ook gewoon gesuis uit de koptelefoon komen,en hoor ik zelf die herkenbare bleeptoon als ik die bass boost in/uitschakel knop indruk.

    :'-( weet het niet meer

    Misschien toch maar even een nieuwe xbox audio adapter kopen.
    Mocht dat niet lukken dan geef ik het echt op.
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2013
  4. remy13

    remy13 Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je nog garantie?
     

Deel Deze Pagina