1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Help! Update-probleem! (PES 2010)

Discussie in 'Games' gestart door Julien, 29 nov 2009.

  1. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste forumleden,

    Degenen die ook wel eens in de PES2010-thread kijken, hebben vast wel door gehad dat ik met een probleem zit. Onlangs is er een nieuwe update (downloadable content) uitgekomen voor ProEvolutionSoccer 2010. Deze kan ik op mijn console echter niet implementeren (aan de praat krijgen). Suggesties waren al dat het misschien lag aan het feit dat ik een Silver-account heb op live. Gisteren heb ik echter een Gold-abonnement afgesloten, en het probleem blijft zich voor doen: ik kan de dlc niet in het spel laden. Wanneer ik online ga spelen, zie ik dat patch versie 1.02 heb, en DLC-versie 1.00, terwijl de nieuwste DLC-versie dus ook 1.02 moet zijn.
    Ik weet wel 100% zeker dat ik de DLC heb geload. Op mijn harde schijf staat ie namelijk wel gewoon. Apart is wel dat deze DLC zich in een aparte 'map' bevindt, en niet in de gewone 'Pes-map' (daar waar je spellen en systeemgegevens worden opgeslagen).
    Ik weet me er geen raad mee. Ik zou graag PES willen spelen met de meest recente transfer-update. Kan iemand mij helpen? Zou het misschien kunnen liggen aan het feit dat ik een Engelse versie van het spel speel? (Ik heb PES gekocht via Amazon.co.uk) Of zou het kunnen liggen aan bepaalde, meer algemene, xboxlive-instellingen?

    Bij voorbaat dank voor de reacties!
     
  2. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Als jij de update van jouw xbox verwijdert en opnieuw download dan zou die het gewoon moeten doen, of je schoont de cache van jouw xbox op.
     
  3. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de nuttige informatie! Ik zal vanmiddag kijken of jouw suggestie werkt. Ik hoop het! :)
     
  4. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de update inmiddels verwijderd en de cache opgeschoond. Heeft helaas geen effect...
     
  5. Duisternis

    Duisternis Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    PES 2010 update xbox 360 probleem

    Ik zit met exact hetzelfde probleem en snap echt niet waar het aan ligt.

    De update wordt apart opgelsagen op mijn schijf dus naast de originele opgeslagen info van pes 2010.

    Middels systeeminstellingen in het spel en dan download zou je hem binnen moeten krijgen maar t werkt niet.

    Wie of wie kan mij (of beter gezegd ons) hiermee helpen. Wil gewoon met die f*ck*ing update spelen!
     
  6. Duisternis

    Duisternis Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    XBOX SOFTWARE / UPDATE EXPERT GEZOCHT!

    Help!

    Mijn PES 2010 update (transfers/aanpassing spelers) werkt niet!

    De eerste update (ik meen 1.02) die nodig was voor de echte update heb ik 100% zeker goed gedownload. De echte update heb ik ook gedownload maar deze komt op mijn harde schijf als bestand NAAST het originele PES 2010 bestand. Dus het blijven 2 losse bestanden. Via het memorymenu van de xbox 360 kan ik daar verder niets aan doen. Maar via de instellingen van het PES2010 kan ik de gegevens ook niet ophalen.

    Dus de update staat wel op mijn XBOX360 maar werkt niet!

    Wie weet waar dit aan kan liggen? Blijkbaar is er nog 1 iemand die hier last van heeft maar op internet kan ik hier niks over vinden...

    Als die-hard PES speler is dit echt zeer frustrerend:mad:

    Konami support a 0,80 euro per minuut wordt ik ook niks wijzer van.

    VEEL LOF VOOR DE PERSOON DIE MIJ VERDER KAN HELPEN!
     
  7. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij hebt Konami-support al gebeld? Zou ik ook nog moeten doen namelijk. Maar als jij al gebeld hebt en er niets wijzer van bent geworden, dan is het vrij nutteloos dat ik ook nog eens ga bellen (zeker niet voor dat tarief).
     
  8. Ruya-

    Ruya- Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde probleem bij mij en Konami support zei dat ze er niks aan konden doen omdat een dergelijke probleem niet bekend is bij ze.

    Ben nu echt lang het internet aan het afspitten in de hoop om iets te vinden maar dat gebeurt dus ook niet.

    Maar jullie hebben dus ook twee verschillende bestanden. 1tje met PES 2010 en 1tje met pro evolutions soccer 2010 ?

    en is het dan nu de bedoeling dat de gegevens die in het mapje pro evolution soccer 2010 staan naar het mapje met PES 2010 gekopieerd moeten worden?

    zucht, echt heel irritant dit.. ik wil ook mijn updatesss :mad:
     
  9. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf 2 aparte bestanden inderdaad: 1 PES 2010 waarin de herhalingen/systeemgegevens, etc. worden opgeslagen en 1 waarin de update staat.

    Volgens mij is het niet de bedoeling dat de update naar de PES 2010 map wordt gekopieerd. In de PES2010 thread is me dat al duidelijk geworden.

    Op internet zoeken heeft voor mij ook weinig nut gehad. En nu jij zegt dat je al gebeld hebt en dat Konami er ook niets aan kan doen, weet ik het zelf ook niet meer.
     
  10. Duisternis

    Duisternis Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    2de contact Konami support (0900-204 04 04)

    Mede-gamers,

    Zojuist weer contact gehad met de helpdesk (0,80 euro per minuut maar met een maximum van 40,- euro :lol:).

    Zij geven aan dat het via de e-mail naar het hoofdkantoor verzonden moet worden. Aangezien jullie hetzelfde probleem hebben als ik wil ik namens ons de e-mail wel sturen. Hiervoor moet ik de volgende gegevens hebben:

    Xbox live gamertag:
    Serienummer(s) Xbox 360:

    Ik wacht tot woensdagmiddag dan stuur ik de e-mail met de gegevens. Ook als jullie geen info doorgeven dan laat ik jullie weten of ze iets voor mij hebben kunnen doen.

    Groet,

    Calvin
     
  11. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Super dat je dit zo regelt! Ik pm je bij deze mijn gegevens.

    Julien
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Tip van iemand op PESFan:
    ...en inderdaad, daar staat-ie onder new arrivals. :)
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2009
  13. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, maar dat wist ik al! Ik heb de transferpatch reeds via Marketplace gedownload...
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Wat is dan het probleem :confused: Je hebt de 1.02-patch èn je hebt de transfer-update... dan ben je er toch?
     
  15. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is dat de transfer-update niet aan de praat kan krijgen in het spel. Ik heb de update wel op de harde schijf, maar in het spel verandert er niets aan de transfers. Bij Champions League zouden teams moeten zijn toegevoegd, maar dat is ook niet het geval.
    Wanneer ik online ga, staat er bij mijn patch versie 1.02 en bij de dlc-versie 1.00.

    Dat is het probleem ;)
     
  16. Ruya-

    Ruya- Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    toppe shit indd!! ze hebben jou iig beter geholpen dan bij mij :mad: bij mij zeiden ze: "ja het probleem is hier niet bekend dus hij moet het gewoon doen PUNT"

    ik pm het ook ff door..

    ps. even een domme vraag: live gamer tag is toch hoe je heet online? bij xbox live ? :x ik schaam me diep |:-
     
  17. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Live gamer tag is inderdaad hoe je online heet. Maar waarschijnlijk was je daar al achter gekomen ;)
     
  18. spaanse aaak

    spaanse aaak Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    dlc 1.02

    Ok ook ik heb hetzelfde probleem. Ik ben al aan het zoeken sinds het moment dat de update is uitgebracht. Overigens ben ik op de hoogte van de slechte service van Konami dus heel veel vertrouwen in een goede oplossing heb ik niet.

    Misschien is het goed om nog wat meer informatie over mijn verbinding te plaatsen.

    Ik gebruik een statisch ip-adres, poorten op de router staan open. De 'additional settings' heb ik niet ingevuld. Dit zijn de PPPoE settings e.d.

    Verbinding maken met Media Center lukt me niet.

    Xbox Live doet het wel. Hierbij is me opgevallen dat het aantal spelers op Xbox Live sinds de update is afgenomen. Dit zijn de spelers die de update ook nog niet hebben.

    De update zou beschikbaar moeten zijn via System settings > Download in het spel zelf. Voor mij is dit niet zo. Ik heb hem geprobeerd via Market Place te downloaden. Dit lukt wel, maar blijkbaar kan die vervolgens niet geinstalleerd of toegepast worden.

    Patch versie is wel ge-update. Die is wel gewoon 1.02, alleen de DLC is nog steeds 1.00.

    Wellicht wat dubbelop om sommige dingen nog een keer te posten, aangezien de mensen met hetzelfde probleem al aardig wat duidelijkheid hebben geschept.

    Laten we hopen dat Konami ons voor de verandering een keer niet in de steek laat. :x
     
  19. Ruya-

    Ruya- Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Watskebeurt verder? NOg iets gehoord, of iemand opgelost?

    updatessss? tell meee plss ! :)

    grts \o/
     
  20. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog niets gehoord. Net even een pm verstuurd naar Duisternis...Hopen dat hij inmiddels meer weet :)
     

Deel Deze Pagina