1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Help! Update-probleem! (PES 2010)

Discussie in 'Games' gestart door Julien, 29 nov 2009.

  1. Duisternis

    Duisternis Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niks gehoord van Konami..

    :mad: Ik zal vanavond weer een e-mail naar die gasten sturen als reminder...

    Vraag me trouwens af of er niet een manier is om de content van xbox naar xbox te kopieren van iemand waarbij het wel werkt... Iemand ideeen?

    Groet,

    Calvin
     
  2. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze week nog wel even bij een maatje langs. Dan probeer ik daar de update te downloaden op zijn Xbox. Daarna probeer ik op zijn xbox met mijn harde schijf de update te downloaden. Als de update bij hem wel en bij mij nog steeds niet werkt, dan zou ik zeggen dat er problemen zijn met mijn harde schijf (alhoewel ik geen idee zou hebben om wat voor problemen het zou gaan).
     
  3. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik geloof dat ik hetzelfde probleem heb, ik ging naar de Online gedeelte en zag idd ook staan DLC 1.00 ipc DLC 1.02
     
  4. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds geen oplossing voor dit probleem. En dat terwijl tijdens de kerstdagen mijn familie uit Frankrijk aanwezig is, en mijn neefje en ik graag een potje online willen spelen.
    Het spel is inmiddels wel ge-update naar versie 1.03. Maar de dlc doet het bij mij nog steeds niet. Iemand anders nog nieuws?
     
  5. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot op de de dag van vandaag doet de DLC het bij mij nog steeds niet. Heb al op andere fora (pesgaming.com, winningelevenblog) een topic geopend, maar ook daar komt ook niets vruchtbaars uit. Wel las ik dat ook iemand anders op (volgens mij) het pesgaming forum precies hetzelfde probleem had. We zijn hier dus niet de enige.
    Inmiddels ook contact gehad met Konami, maar zij sturen zo'n standaard bericht (dat ik naar system settings in het PES-menu moet gaan, dan naar download, etc. etc.). Heb ze terug gemailed dat ik geavanceerde hulp wil hebben, omdat de meest standaard dingen al zijn geprobeerd.
    Ik vind het echt belachelijk dat de DLC het bij sommige accounts gewoon niet doet. We hebben ervoor betaald, dan mag je ook verwachten dat het spul werkt... |:-

    Heeft iemand hier al een oplossing? Calvin al iets gehoord van Konami?
     
  6. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de oplossing voor het probleem gevonden.

    Maak een nieuwe gamertag aan, en download de updates via deze gamertag. Dat hielp bij mij in ieder geval wel!

    Gezien niemand hier toch ooit reageert, kan er wat mij betreft een slotje op deze thread.
     

Deel Deze Pagina