1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Help videokaart voor redelijke pc!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door robberto, 7 okt 2003.

1. robberto

robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt jongens voor alle reacties , waren er een beetje veel na 2 dagen toen ik weer keek, maar maak nie uit(doe ook andere forums enz).

maar misschien kan ik die ene 3d card kopen van darkdesign, maar is die 2de ahandse videokaart nog wel goed dan?

anders ff kijken voor eentje rond de 50, waarschijnlijk dus een geforce 4 maar denk 2 van 64 m.

Zelf dacht ik trouwens ook al dat mijn pc niet echt zo'n zware videokaart aan kan, maarja we kopen pas over een paar maanden een nieuwe pc en houden deze, is wel leuk als je beetje leuke game via lan kan spelen en misschien andere spellen ook nog op de pc(wat oudere dan), maar gaat mij er vooral om dat mijn pc wat meer aankan.

owja en BADKILLER, maak mij niks uit dat je dat soort vragen stelt in mijn thread, als je het maar net als jouw netjes zegt, had er wel meej te maken. maar nu weer on topic

Laatst bewerkt: 8 okt 2003
  2. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje aan jullie weer ik kan misschien de videokaart van darkdesign kopen betreft een geforce 2 mx ddr ram.
    vraag is hoeveel is deze ongeveer waard en is deze goed(ik dacht van wel) en draait ie op een pentium 3 500 mhz 320 mb ram?

3. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    voor hoeveel mag je nem van hem overnemen???

4. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou gewoon een nieuwe Gforce 4 MX 64mb DDR kopen, is een prima kaartje en kost niet veel, heb ik er nu ook in zitten en ik moet zeggen draait prima niet super aar ja heb ook geen high tech pc... daar heb ik een laptop voor :D

5. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    hij verkoopt hem al niet meer waarschijnlijk, hij had hem van mycom, was nieuw maar werd door de pc niet geacepteerd.

6. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou voor een Geforce 4 MX gaan, wel een redelijk kaartje.
    Nieuw zo'n 50 euro, en volgens mij toch iets beter dan de 2.
    Maar de tv-out schijnt soms alleen zwart beeld te geven (dat was bij mijn broertjes kaart iig zo).

Greetingzzz,
    Rox

P.S. heb nog zo'n kaartje liggen thuis :+ :D

7. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    nutteloos natuurlijk om een nieuw topic te starten, dus ik vraag het hier maar even..

wij gaan binnenkort een ultramoderne, superdeflexe, megasnelle, extreempostmoderne kantoorpc kopen.. oftewel: grafische kaart ontbreekt nagenoeg..

Nou heb ik met m'n ouders afgesproken dat ik er voor sinterklaas een grafische kaart bij mag uitzoeken.. helemaal te gek, maar hij mocht niet TE duur zijn (dus geen 500/600 euro)..
    Is zo'n 3d prophet 9200 wat? hij koste maar 140 euri. 128mb ddr, net zoveel als de 9800 die ernaast staat.. maar wat zijn de verschillen in prestaties nou precies? en kan ik er nog een tijdje mee doorspelen of loopt volgend jaar geen enkele game ermeer op?

Of kan ik misschien beter voor iets meer geld proberen een 9600 eruit proberen te slaan of is dat qua prijs/kwaliteit verhouding ook niet zo heel interessant?

en what's the deal met Radeon en Hercules 3d Prophet? allebei van ATI, en allebei met dezelfde nummers (9200, 9600, 9700, 9800 etc).. welke is er beter? is er Überhaupt verschil?

Deel Deze Pagina