1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Help! Wat is en [b]exclusieve[/b] (dsl?) aansluiting?

Discussie in 'Games' gestart door Cole Trickle, 21 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Hallo,

    Nu live alweer een beetje belegen begint te worden en daarnaast ook steeds meer games voor live beschikbaar worden, wil ik ook live.

    Niet nu, maar zo tegen eind augustus.

    Breedband moet ook weer nieuw komen aangezien mijn verhuizing jl juni een te zware opgave was UPC.

    Door deze ervaring wil ik geen kabel aansluiting meer, maar ADSL. Ik wil liever een optimale configuratie, dus mijn vraag is, welke aanbieder zou ik moeten nemen, met welke abbo?


    NB graag gemotiveerde antwoorden. Ik ben niet uit op een koopje dus graag de specials laten horen!!!
     
  2. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    kijk eens op www.speedsuite.nl daar staan vergelijkingen van verschillende providers en abbo's.
     
  3. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Demon biedt veel snelheid voor weinig geld, maar is nog niet overal beschikbaar. Voor meer informatie, kijk op www.demon.nl
     
  4. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Dankjewel zeker bruikbaar, maar wat zijn nou precies de voordelen van een bepaalde provider, of wat heb je aan megga up- en download?

    graag een beetje info :9
     
  5. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    veel upload is vooral handig om games te hosten met zo veel mogelijk spelers. En download is om data binnen te halen en hoe hoger hoe sneller dat gaat.
     
  6. [BBE]rel

    [BBE]rel ©

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    In principe is 1024/512 de ideale game verbinding, heb het zelf ook gehad, hoe meer hoe beter natuurlijk maar dan wordt het ook een stuk duurder, ik geloof dat demon dit al aanbiedt voor rond de 50/60 euro per maand, als je meer geld hebt om uit te geven dan zou ik voor speedlinq max gaan kost wel 89 euro maar dan heb je ook wel wat:p.
     
  7. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik krijg nu een verbinding van ADSL extra van Tiscali, anders betaal je er 89 euro voor bij andere provider en nu 79 dus daarom heb ik Tiscali genomen. Kan ik misschien ook nog liven en downloaden tegelijk :D
     
  8. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Hoeveel van je dataverkeerlimiet verlies je eigenlijk met Live?
     
  9. [BBE]rel

    [BBE]rel ©

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je adsl plus bedoelt kost idd 79 euro en dan krijg je 1.5 mbit down en 265 kbit up! Alleen zo goedkoop is dit niet ik zelf heb nu bijvoorbeeld adsl van cistron kost ook 79 euro en ik heb 2 mbit down en 512 kbit up! Als ik opnieuw kon kiezen en het was beschikbaar hier waar ik woon dan ging ik toch voor speedlinq!
     
  10. Markos

    Markos XBW member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, mogen we weten waar je woont, mischine is dat ook handiger om advies te geven iv.m. beschikbaarheid
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina