ja precies helemaal mee eens. we kunnen wel met z'n alle gaan lopen zeiken maar daar los je ook niks mee op.
ik zal nou ophouden met negetief doen maar toch dit is niet acceptabel de mensen die em als eerst opsturen krijgen het als laatst dat is toch niet normaal meer. naja greetz
vandaag gebeld, ik stond wel in de computer, kreeg ook 1 of ander ordernumber. Volgens mij geen trackingnummer van Fedex. Ik moet de rwp deze week ontvangen, anders moet ik direct terug bellen. (maar volgens mij hebben meer mensen dit gehoord) ik heb mijn formulier+bon, 26 april opgestuurd
Ja das nou waar, het zou zo moeten zijn, hoe eerder ingestuurd hoe eerder in huis, maar blijkbaar hebbe ze alles eerst op een grote hoop gegooit door elkaar gehaald en zijn ze toen pas begonnen met sorteren
Ze zijn gewoon aan het kloten. Ik ben allang gestopt met wachten op dat klotepakketje. Als hij komt zie ik het vanzelf wel, mocht hij niet komen, dan zullen ze het merken (consumentenbond). Dus in die zin komt het inderdaad wel goed, voor mij dan.
Ze reageren ook al niet meer op emails. Ik heb nog niks gehad (37 dgn), dus ik stuur nog wel even een nieuw briefje de deur uit voordat ik op vakantie ga. Nu dus zonder postzegel (freepost). Dan zie ik wel wat er verder gebeurt.
Als iedereen nou es kapt zo ongeduldig te zijn kunnen ze zich bezig houden met de afhandeling, moet je zien nederland op ze smalst je krijgt iets gratis en mensen staan na 2 dagen op hun achterste poten als ze nog niets hebben. Gadverdamme ik kots op dat soort mensen.
Zeur je toch lekker door, als iedereen dat nou even doet dan hebben we misschien voor de winter je reward pack binnen :Z
Als iedereen nou gewoon afwacht in plaats van te gaan bellen en mailen, als die mensen continue mailtjes en telefoontjes moeten beantwoorden, hebben ze toch ook geen tijd om wat structureels aan het probleem te doen!! geef ze gewoon een beetje ruimte om te ademen, ze zullen na al die mails en telefoontjes heus wel in de gaten hebben dat de mensen niet tevreden zijn!!
Durft er nog iemadn de helpdeskt te bellen iemand die 2 weken terug ook heeft gebeld en dat ze toen zeiden dat het nog 2 weken zou duren. Volgens mij stellen ze gewoon de mensen die bellen ff 2 weken uit en de mensen die niet bellen. Doen ze meteen. hehe greetz
Wil iemand ff het ( nederlandse) nummer geven van de helpdesk?? en moet je dan alleen je serial nummer zeggen?