[Helpthread]Rainbow Six Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 27 nov 2006.

  1. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Okay thanks.....Zal beter kijken voortaan O-)
     
  2. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0

    het is inderdaad een bug in de game , dankzij die bug ben ik nu met de derde keer bezig om hem uit te spelen :x

    het beste kan je laden vanuit de scene selection , dan weet je zeker dat je altijd op realistic speelt....
     
  3. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Onderdeel : (single player)

    Welke Map: (OBJECTIVE UPDATED: Rescue News Reporter, Level 3 na 2de of 3de savepoint geloof ik)

    Welk Probleem :
    (We landen om het dak, gaan met het touw naar beneden en door het raam een ruimte in. Groot gevecht maar dat is te doen. Daarna een groot gevecht waar je beneden 3 deuren benenden heb waarvan 1 links en 1 rechts. Naar boven kan je ook, daar heb je rechts een deur en 2 aan de voorkant.......)
    Alles wat ik doe hier het lukt me maar niet om ze te verslaan. Het zijn heel veel tegenstanders. Hoe hebben jullie dit gedaan.

    Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo en anders lees ik het wel.

    Alvast bedankt.
    Dave
     
  4. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    volgende mij is dit in vertigo tower........klopt dat?
     
  5. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al een probleem bij het 1e level, als je bij die eerste outfitting komt, als ik dan ff ander wapen heb gepakt enzo en wegloop, zegt zoon marker dat ik weer naar die kist moet lopen, en als ik dan gewoon verder loop kan ik nergens naar toe:confused: wat moet ik dan doen??
     
  6. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    die snap ik even niet , het is al eventjes geleden dat ik het eerste level heb gedaan maar bij mijn weten kom je in het hele eerste level geen kist tegen....

    als ik het fout heb probeer dan wat preciezer te zijn...
     
  7. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet echt een probleem, maar ik vroeg me iets af. Op zo'n achievement site zag ik dat je voor een paar achievements bepaalde acties moest uitvoeren, die ik helemaal niet wist hoe dat kon:

    Ik heb ik A&D nog nooit gijzelaars gezien, dus hoe kan je die redden?

    Ik heb in A&D nog nooit een bom gezien (behalve dan granaten :9), dus waar zit die?

    Weet iemand hoe die achievements werken? Ik neem aan dat het gewoon in MP is, maar heb geen idee hoe ze zouden moeten dan...
     
  8. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    In Dantes, het level van de bom weet ik niet uit m'n hoofd.
     
  9. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0

    zet een Attack and Defend op......

    Bom onschadelijke maken doe je in Dante's (staat in de allerlaatse hal)

    Hostage's redden doe je in Border Town ( hostage's staan in de kerk , ophalen en terug brengen naar het gele vlak waar je begonnen bent)

    Achievement Unlocked :b:
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  10. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha moet je dat in bepaalde maps doen. Ik doe zelf altijd alleen maar Calypso, dus ik vond het al raar want daar heb ik nog nooit een bom of gijzelaars gezien :9.

    Maar volgens mij zijn die achievements best lastig te halen aangezien je daar echt nooit doorheen komt als de server vol zit (of je moet afspreken dat niemand je gewoon ff aanvalt ofzo totdat je die achievement hebt :+). Net als de achievement van "retrieve the briefcase in under 2 minutes", da's volgens mij ook best een lastige.
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Host gewoon een server voor 1vs1 en invite een vriend van je!
     
  12. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    OhhH! Boefje! \o/ 8)
     
  13. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol ja is misschien een idee :9. Anders iemand van hier die hiermee wil helpen O-)
     

Deel Deze Pagina