1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Heropen Casemodding!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Centurion, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Lol wat een gezeik om niets.

    Mensen die graag hun gecasemodde xbox willen showen:
    Ga naar een ander forum of een andere site en doe het daar. 90% van de casemodders mod hun xbox van binnen namelijk ook. Dus kun je er zeker op rekenen dat op een begeven moment iemand over het modden gaat beginnen. (dus illegaal de xbox van binnen verranderen)

    Graveheart:
    Ik ben het met jou wel eens. Je moet grenzen stellen anders raakt het eind zoek en zul je in alle threads moeten tollereren dat er over omgebouwde xboxen gepraat mag worden. Ik zou die thread dan ook helemaal niet meer openen.

    Maar jij moet wel eens beter leren te luisteren naar de members hier op het forum, inplaats van meteen bijdehante en soms ietwat kinderachtige opmerkingen te maken. Zo ook in deze thread.

    Om maar een voorbeeld te geven:
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, leuk enzo, maar nu gaat volgens mij het hele hardware forum achteruit. Casemodders komen niet meer, en in die thread zat toch wel het meeste verstand van xbox hardware.

    Maja, het zal wel weer, mij zieje weer terug als de thread weer open is.
     
  3. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    achja het was niet iedereen die veel over de hardware afwist in die thread.
     
  4. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Maar veel wel.
     
  5. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik blijf erbij dat het beleid hier ronduit belachelijk begint te worden, ik vind dit nog steeds een fijn forum maar de regels worden te strak aangetrokken. Ietwat "versoepeling" in het regime zou het forum goed doen. Natuurlijk moeten er grenzen gesteld worden en als er een topic wordt geopend met de naam "Koop hier je Xecuter 3!!!111" dan is het natuurlijk logisch dat die thread dicht wordt gegooid. Maar als het af en toe wordt genoemd in een thread waar het over heel iets anders gaat dan vind ik dat onredelijk.
     
  6. Ruud

    Ruud Guest

    Wow, het is bijna grappig om te lezen hoe bepaalde members hier het aanpakken! Wat een niveau, tenenkrommend.
    Doet me denken aan the good old days, toen StealthViper ook al niet wist wanneer hij beter zich ff stil kon houden.

    GH heeft erg duidelijk z'n beslissing genomen en verwoord, mijn nederige inbreng is dan ook: ga d'r niet tegenin, dat werkt averechts.
    En man, ik studeeer niet eens spiegiology.
     
  7. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    lees het beleid eens het mag gewoon totaal niet, ze hebben al heel lang gedoogbeleid gehad in dat topic.
     
  8. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Als members dat zelf nu ook eens zouden doen...
     
  9. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar straffen gaan toch niet op een thread maar op een persoon..
     
  10. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef ik ook meteen toe. Maar je kan ook duidelijk zien dat het niet daardoor is gekomen. Deze jongen was nieuw en weet dus niet hoeveel waarschuwingen er zijn gekomen en is daardoor dus ook niet beïnvloed.

    Ik vind het ook 'rottig' (ik kan er geen netter woord voor vinden) dat casemodden meteen met chips wordt geassocieerd, maar is er echt geen oplossing voor te vinden, zodat nieuwelingen meteen weten dat ze over de streep gaan, wanneer ze erover praten?

    'Duidelijkheid' is denk ik waar het fout gaat. Op heel veel site's kun je naast het casemodden openlijk praten over modchips. XBW heeft ervoor gekozen om dat niet te doen en ik vind in dat geval: Regels zijn regels! (ook ben ik totaal geen fan van mod-chips, maar dat even terzijde). Dus veel mensen die hier voor het eerst komen, zullen precies hetzelfde posten, wat ze op ander fora ook posten; modchips. Hier kunnen wij als casemod-thread-bezoeker (wat een woord 8) ) helemaal niks tegen doen.

    Is er dan helemaal geen oplossing voor dit probleem? Ik ben namelijk bang voor herhaling (ik schat +/- 3 weken nadat de thread weer is geopend)
     
  11. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik vindt het hier op het hardware forum ook achteruithollen.Persoonlijk moet denk ik dan alleen maar jammer dat er klootzakken zijn die het verkloten voor de rest.Ik zal nu wel tegen beleid of iets van die aard in gaan maar: Waarom open we dan niet een nieuw threat waar je alleen post laat zien van je xbox.En dan alleen fotos,geen woorden maar daden zeg ik dan maar ;)
     
  12. Xenon NL

    Xenon NL | XENON NL |

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens...jongens...jongens...gedraag je toch eens hier op XBW...die Graveheart moet toch gek van jullie worden...Neem nou maaar eens een voorbeeld aan mij(A)...heb me altijd goed gedragen hier op XBW...8)
     
  13. Ruud

    Ruud Guest

    Als je zelf toezicht zou moet houden om een grote groep grensverleggende pubers zou je weten dat je 't op een bepaald moment zat bent om ze één voor één op de regels te wijzigen.
    Bij de een ligt de grens wat verder dan bij de ander en ik moet toegeven: als ik dit topic lees mogen jullie zelfs blij zijn dat GH en DW de rechten hebben en niet ik...
     
  14. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    @Falcon: Het ging om de hulp in die thread..

    /edit: @Ruud: Ik zou ze gewoon een permanente ban voor het Hardware forum geven...
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2005
  15. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    en als we nou een lief proberen te zijn tegen graveheart ;)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2005
  16. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga tenminste niet meteen lopen schelden (zoals sommige andere members hier), maar probeer er op een wat meer volwassen manier over te hebben. Ik kan trouwens wel merken dat het niet jou vaste thread was.

    En jij hebt makkelijk praten, met jou contacten hier krijg jij iedere closed thread weer open.

    ...leuk als mensen willen weten hoe iets wordt gedaan... mogen de vaste casemodders dan een grotere inbox aanvragen?
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2005
  17. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    weet jij dan een beter preventive manier om dit te voorkomen (afgezien van BAN)
     
  18. Ruud

    Ruud Guest

    Point taken, ik zou het in jouw geval ook fucked up vinden. Maar ik kan je 'verzekeren' dat je op deze manier absoluut niet je gelijk gaat krijgen bij de mensen waar je 't wilt. Sterker nog, je valt de verkeerde mensen er mee lastig.
    O? Ook al was het zo; ik zou mijn 'contacten' daar niet eens voor WILLEN misbruiken. Ik leg me namelijk neer bij beslissingen van mensen waar ik respect voor heb, als een topic van mij een slotje krijgt was dat terecht. Als je zo denkt maak je 't vooral jezelf een stuk makkelijker.
     
  19. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Topic dicht? Prima.
    Reden voor sluiting? Discussiewaardig.
    Beginnende reacties van Graveheart? Onproffesioneel.
     
  20. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je, Ruud? Ik geef je gelijk. Ik heb mijn punten nou wel duidelijk gemaakt en ik heb mijn zegje gedaan. Ik volg je advies gewoon op en laat het allemaal rusten.

    Ik hoop gewoon dat de thread weer snel geopend wordt en dat er duidelijk kan worden aangegeven, dat die thread niet bedoelt is voor mod-chips (blijkbaar is de beginpost nog niet voldoende)
    snel idee: in de titel neerzetten!

    Mochten er nog andere members willen reageren: best, maar ga ALSJEBLIEFT niet lopen schelden of wat dan ook, dat helpt al helemaal niet.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina