1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Heropen Casemodding!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Centurion, 19 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    /Mod Deze discussie gaan we hier niet voeren.

    - Post verwijderd door Darkwing
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2005
  2. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow offtrack, pas op wat je zegt, niet te veel over dit soort dingen praten :9 straks krijg je nog een OW voor stoken ;)


    Ja een soort na-oorlogse casemod boom! hahahahahahah Nou als het weken duurt is het toch vervelend, stel dat je nog wel een paar vragen te stellen hebt dan heb je nu ongelofelijke pech!

    Ennuh Graveheart, al die tegenreacties.....aan wie ligt het dan, aan jou of aan ons? En wat hierboven stat is een goede oplossing, doe net zoals in the green mile, mensen die langer dan 150 dagen lid zijn toelaten en de rest niet. Simpel en dit gezeik is dan ook gelijk opgelost! ;)

    o ja, Graveheart, jij bent toch geen moderator van het hardware gedoe? Mag je het dan wel gewoon sluiten?
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2005
  3. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is denk ik niet slim om over het **bouwen van je xbox hierin te praten..:{
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Men komt ineens aanlopen de oplossing nadat het topic gesloten is.
    Ik heb al diverse malen aangegeven dat we veel te mild geweest zijn voor de casemodders, waarschuwing na waarschuwing.
    De post van Herman te H was slechts de druppel die de emmer deed overlopen.

    Nu behandelen we jullie net als de rest van XBW, en dat bevalt jullie kennelijk niet.
    Er is altijd al een non-chip beleid op XBW geweest, en dat gaan we nu dan ook zeker niet veranderen.

    En dat je laatste idee...
    Speciale toepassingen op het forum gaan maken, wegens 1 topicje? Nee, sorry. Dat zie ik niet gebeuren.
     
  5. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom doe je nou weer: idee ga nou niet lullig lopen doen, over mijn ideeen, ik wil ook alleen maar helpen als dat kan. Dan vind ik het niet toepasselijk om mijn ideeen hier en beetje belachelijk gaan zitten te maken!

    maar goed, dan ben ik nu met je uitgesproken...jammer dat het allemaal zo moest lopen dan! Aan de ene kant heb je gelijk over het chip gedrag, maar in deze hevigheid is weer te hevig... moet je kijken wat het teweeg brengt! Maar goed, jullie komen er wel uit! Het ga jullie goed ;)


    edit: hahahahaha mijn sig verwijderd :9 hoezo mag heropen casemodding niet :9
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2005
  6. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0

    Hij had wel iets subtieler gekund denk ik_O_ :+
     
  7. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is een Administrator. Hij kan dus overal moderaten (ofzo).
     
  8. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom staat er dan XBW MODERATOR ? :{
     
  9. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    ow okee, ja ik ben ergens anders moderator, maar daar kan ik zelf geen andere topics sluiten vandaar. Maar bedankt
     
  10. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    +bannen,Ow-en,permanent bannen.Admins regeren over leden en heel forum.Mods passen sigs en berichten aan,+ sluiten draadjes als dat onder hun toezicht nodig is.

    Loopt wel in elkaar over inderdaad ;)

    Conclusie; Een admin is een opper-mod :+
     
  11. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Nee, wat ik wil zeggen is dat bij de eerstvolgende post waarin modchips ter sprake zouden komen de thread op slot zou gaan. Of dat nou Herman was of iemand anders die zoiets zou posten doet er niet toe. Toevallig was het Herman, en toevallig werden er door oplettende members pm's gestuurd naar hem, maar dat mocht niet meer baten. Het toppunt was al lang bereikt.

    Kom nou niet aanzetten dat er geen reden voor is....

    Goh, laat me raden: jij vindt de leraren op school ook dictators? Waarom denk je dat ze die regels hebben ingevoerd? Omdat minder strenge maatregelen niet werken. De mate van 'straf' en strengheid is aangepast aan de doelgroep, en je mag wel stellen dat de gemiddelde bezoeker hier aan dezelfde doelgroep voldoet. Dat is misschien generaliserend, maar dat is nu eenmaal nodig op een forum van dit formaat. We moeten hier wel een lik-op-stuk beleid voeren om de orde te handhaven.
     
  12. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    uit het beleid: alle discussies !!!!!over modchips, warez en illegale praktijken zijn absoluut NIET toegestaan. Topics over het ombouwen van je xbox, downloaden en branden van games (warez) en alles wat anderszins tegen de wet is zijn uit den boze en zullen per direct worden gesloten of verwijderd.

    het per ongeluk!!!! zeggen mag dus wel volgens de regels zoals ik het zie :confused:
     
  13. Darloudsha

    Darloudsha Bring that shit on!!

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Dit is dus niet de bedoeling.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 apr 2005
  14. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Was het per ongeluk? nee hij vertelde het met trots.
     
  15. Darloudsha

    Darloudsha Bring that shit on!!

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ook wel logisch eigenlijk.
    De "goede" naam van xbw moet niet naar beneden gehaald worden. :p j/k

    Maar laat het zitten en kijk over 3 weekjes weer een keer ;)
     
  16. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    3 weken!! Tegen die tijd is mn XBOX misschien wel dood. Ik wacht het wel af...
     
  17. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    @dw: het was een voorbeeld, ik hoopte dat je de link zou zien, maar obv. not.

    ontopic: ik blijf erbij dat het nogal overdreven is. ik geef toe dat het misschien te ver ging, dan er te veel over ombouwen werd gepraat. Maar er zijn ook andere oplossingen dan slotjes, en het zou misschien nuttig zijn die toe te passen nu het zon grote groep leden betreft.
     
  18. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee geen drie weken maar minder
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Oh?
    Ik gaf aan dat enkele weken een mogelijkheid was.
    Ik heb nergens gezegd dat ie inderdaad zolang dicht blijft.
     
  20. Darloudsha

    Darloudsha Bring that shit on!!

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het hier wel genoeg, ik zoek mijn heil wel ergens anders....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina