1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Herrie bij spelen Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door sirjax, 29 mrt 2006.

1. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    dat ding van mij maakt ook een pokke herrie, heb gwoom premium

2. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na een tijdje Oblivion spelen gaat de DVD Drive veel zachter draaien, het geluid is vergelijkbaar met het in het Dashboard van de 360 zitten. Laadtijden etc. zijn dan nog allemaal hetzelfde, hebben jullie dit ook? (Ik vind het iig wel handig :9)

3. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    het word bij mij alleen maar erger

4. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het hele spel streamt bijna vanaf DVD he, dus het nogal logisch dat hij erg DVD afhankelijk is en dat de drive dus veel herrie maakt. Dit soort spellen komt de levensduur van je XBox volgens mij ook totaal niet ten goede, maar dit ter zijde :)

5. zijky

zijky Sniper

Leuk Bevonden:
    0
    dit slaat nergens op.... het gaat niet alleen over oblivion ...

6. sirjax

sirjax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is bij mij ook, na een tijdje spelen , en zelfs gisteren toen ik een spel laadde, ging hij een stuk rustiger draaien_O_ . Ik denk dat hij dan al een groot deel gecached heefd op de hdd, want als ik met de fast travelmap reis, naar de andere kant van de wereld, gaat hij weer sneller draaien (hij moet dus weer laden)

Ik denk dat het spel als je een hdd hebt er gewoon gebruik van maakt (wat ze bij bethesda ook zeggen). En dat het spel na een tijdje rondlopen in dezelfde omgeving gewoon een deel van de hdd leest.

maar ja waar zeiken we nu eigelijk over|:- We hebben het wel over een dijk van een game, die nergens lager scoord dan een 9!!!!!_O_ _O_ _O_ _O_

Het is gewoon algemeen bekend dat het spel veel laad...so what!
    En dat het stotterd met het reizen over de buitenwereld tja.....
    het is mischien storend, maar ja gezien dat het spel voor de rest goed draait, en ze de bovenstaande "problemen" overal erkennen( de gamesites).
    en toch keer op keer het spel met een topscore prijzen, ach ja laten we het maar op een "luxeprobleem"houden*) *) _0/

7. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent een beetje laat...maargoed, hij had net Oblivion gekocht, en toen begonnen de problemen, dus het gaat grotendeels over technische problemen met Oblivion, die hij de thread 'technische problemen' kon stellen.;)

8. sirjax

sirjax Active Member

Leuk Bevonden:
    0

tja, ik heb een 360 van 12-1-06 met een samsung drive, die het overigens goed doet. en de "herrie" maakt hij ook bij advanced warfighter, en bij PDz (wel iets minder als bij oblivion) maar het is een algemeen "probleem" en als er een 24X drive inzit kan ik best begrijpen dat je de rive hoort draaien, luister maar eens naar je dvd brander als je een cd´tje aan het branden bent op 24 speed..........

maar onthoud wel dat het de laadtijden wel aanzienlijk inkort tegeover de 4X speed in de xbox .

Ik ga er maar van uit dat ze bij het ontwikkelen van de 360 (wat niet echt weinig gekost heefd) niet over een nacht ijs zijn gegaan.............

Laatst bewerkt: 6 apr 2006

Deel Deze Pagina