Willen jullie svp Amigo NL toevoegen als jullie bij team 5 zijn ingedeeld? Dank u wel! Ik zelf voeg de eerste uit de teams van de tegenstanders toe.
wat zijn al die kruisjes enzo ik snap dat rooster niet egt Oke om te beginnen .. welk team uit poule B zou tegen ons (the dutches) willen spelen. Stuur me maar een pm welke datum jullie eventueel zouden kunnen spelen als jullie de datum weten zullen ik en de rest van de dutches kijken of we kunnen en houden we bericht via pm voor als er iemand uitvalt enzo of als er iets tussen komt. als de datum vast staat zullen ik en mijn teamgenoten 4 maps kiezen , als jullie dat ook kunnen doen, later moet 1 team er een map af halen i.v.m dat host gedoe kiest map. tegen die tijd dat het allemaal bekend is voeg ik jullie leider toe en dan invite hij de rest (private slots is wel wat makkelijker want als je iemandt kickt kan je niet gelijk inviten) Ik hoop op een leuk toernooitje met leuke matches , en sportieve medespelers(van het toernooi)
kruisjes zijn, dat je die niet speelt, dus bijvoorbeeld niet tegen jezelf, en zodat je maar 1 keer tegen elke tegenstander speelt :b: en inderdaad, dat we gewoon leuk en sportief spelen. Gamen is en blijft tenslotte voor de lol!
bji ieder1 staat idd meestal maar 1 vakje open enzo... en nog iets.. wat gebeurt er met glitchers? hele team diskwalificeren?
Je moet zowel horizontaal, als verticaal kijken dan staat er bij iedereen uit poul A: 3 vakjes open-> 3 wedstrijden en alle teams uit poul B: 4 vakjes open -> 4 wedstrijden en over de glitchers: Als er duidelijk bewijs is, dat het team gebruik maakt van een glitch (bijvoorbeeld een filmpje) dan wordt inderdaad het hele team uitgesloten, mocht er een team uit poul A glitchen, dan mag nummer 5 uit poul B, meespelen in de kwartfinale, voor plaats 4 uit poul A Maar er moet dus wel duidelijk bewijs zijn, anders kan iedereen het zomaar beweren, en wordt het een grote ruzie...
*update: punten Het aantal punten dat je haalt, is bij een verloren match 0, bij een gewonnne match is het, de score waarmee je wint (voor - tegen). Dus het aantal maps dat het winnende team wint - aantal maps dat verliezende team wint. dus: Win je met 4-0: dan krijgt de winnaar 4-0=4 punten, en de verliezer 0 (verliezer krijgt altijd 0)punten Win je met 4-1: dan krijgt de winnaar 4-1=3 punten, en de verliezer 0 Win je met 4-2: dan krijgt de winnaar 4-2=2 punten, en de verliezer 0 Win je met 4-3: dan krijgt de winnaar 4-3=1 punt, en de verliezer 0 staat ook wederom ge-update in de startpost
Ik heb inmiddela AVHAHA ge ''pmt'' wanner zij zouden kunnen spelen enzo , nou nog ff w8en op de reply en dan spelen maar
hoezo ? [waarom post je dit hier ? ] ontopic: wanneer begint de toernooi , ik wil wel westrijden spelen en niet op het eind van het jaar
Tjah, als jij verzuimt te reageren op mijn vraag wanneer een wedstrijd gespeeld kan worden. Dan kan ik er ook niets aan doen. Dus wanneer kan je? Persoon 2, Squeaks tcbof, had ik toegevoegd als vriend en dezelfde vraag gesteld. Deze persoon in kwestie heeft mij niet geaccepteerd en heeft tevens ook geen reactie terug gestuurd. Persoon 3, Kingfreak, heeft mijn friendsrequest nog niet geaccepteerd. Kortom: lekker toernooi!!
amigo.. ik kan niet voor anderen beslissen,, ik heb weinig contact ook met madd monkey nl gaa naar flix toe. NFL_Dolphins en king steven was toch op vakantie..
eej rustig jongens ben ik de enigste met een sociaal leven? naa vrijdag en zaterdag komen niet uit en donderdag ook niet, woensdag avond? anders zondag.
Ik neem aan dat in team overlegd in speeltijden? Ons team namelijk wel... King steven is overigens een ander persoon als king freak. Woensdagavond is te kort dag, wat mij betreft ook zondagavond. Indien jullie dat willen graag hier een akkoord geven. Dan kan ik proberen mijn team op te trommelen.
lijkt me handiger als je dit eerst via de PM met ons had kortgesloten voordat je hier tijden begint rond te smijten, want zondag kan ik niet dan zit ik de hele dag in leiden met het nl team, ben pas rond uurtje of 9 thuis en ben dan compleet afgemat dus gamen zit er dan niet in
naa dan kan het niet iedergeval ik niet. misschien donderdagavond maar vrijdag en zaterdag zeker niet. edit : enne... ik zit hier geen tijden neer te smijten :{ ik gaf een voorstel.