Waarom zou ik iedereen afzonderlijk een pm sturen, als er een topic is waar ik tijden kan 'neersmijten'? Bedankt voor je vriendelijke reactie overigens.
het was niet tegen jouw gericht maar tegen drolletje, als lid van een team zijnde lijkt het me handiger als je eerst met elkaar mogelijke momenten uitstippelt en daarna pas met de tegenstanders gaan praten, maakt alles veel duidelijker.
ben ik met je eens.. ---------------------------- ik kan zondag avond ook niet. ik kan wel zaterdag avond, vrijdag avond, zaterdag smiddags, zondag smiddags.. op een normale (werk , school ) dag ik denk niet dat dan veel mensen tijd hebben..
ja daarom, moetten we allemaal goed regelen dat is juist K** van een tournooi, iedereen zit aan tijden vast wanneer hij niet kan
nee dan kan ik niet heb nog gewoon school.. uhm,, niet volgende week maar daar de week erop kan ik alles naar 12 uur smiddags..
guess who's back zo te zien nog steeds geen wedstrijd gespeeld (heb trouwens nog niet op live gekeken, dus msg daar ook nog niet gelezen!) Mocht er na dit weekend nog niks zijn gespeeld, dan ga ik de datums prikken! Ik zal eerst nu eens met mijn team gaan overleggen, wanneer wij kunnen spelen, en dan jullie pm'en
Neej, dit heeft zin! Als we zelf nog niet eens een datum kunnen aangeven wanneer we kunnen, wie ben jij dan om dat wel te kunnen. Bij een random datum kunnen zoiezo mensen niet.
het probleem is, dat wanneer dit niet wordt gedaan: er geen/ veel te weinig wedstrijden worden gespeeld. Door een datum te prikken (op een redelijk tijdstip, dus niet op maandag 13:00 bijvoorbeeld) is er een afspraak, en als er dan op dat tijdstip iemand niet kan, dan regel je een invaller (herrinering: 1 invaller toegestaan). Op deze manier wordt er namelijk gespeeld, en niet alleen maar gepraat, zonder iets af te spreken. Overigens is het best om dan van de datum af te wijken, maar dan naar voren, niet naar achter! Kortom: ik stel dan een datum vast, omdat er anders niks gebeurd. en als je wilt dat dit niet gebeurd, je hebt het (gedeeltelijk) zelf in de hand, door gewoon zelf met je team, nu een afspraak te maken, om je wedstrijden te spelen
GAAN ER OK NOG WEDSTRIJDEN GESPEELD WORDEN EN TIJDEN AFGESPROKEN IEDEREEN ZEGT JA IK MEOT NOG FF OVERLEGGEN IK HOOR NIKS MEER VAN DIEGENE :b:
Sorry maar ze komen niet meer online dus het overleggen schiet niet op. Ook heb ik het druk op dit moment met school. Mag je trouwens nieuwe members regelen?
je mag zowiezo een invaller regelen, die je inprincipe elke wedstrijd mee mag laten spelen, dus een nieuw member is geen probleem . Persoonlijk heb ik er ook geen problemen mee, als je andere regelt... En als het nu niet heel erg opschiet prik ik de data, want er wordt gewoon niets afgesproken...
Ik wou me er helemaal niet mee bemoeien, maar doe het dan een keer rond 12 uur 's nachts in het weekend of iig laat in de avond. als je dan wat te doen hebt dan weet ik het ook niet meer.
ja eey wtf, zo komt er nix van .. het moet geen 2 weken meer duren of ik ga al op vakantie, ik dacht jaa het is al lang voorbij maarja SOMMIGE MENSEN HIER MOETEN PERSEE GAAN STAPPEN ,,,. laat da avondje dan 1x zitten.. sorry, maar ik word er gek van.. niemand kan.. ps: king steven, ik heb gezecht via een voice message op xbox live wanneer ik wel enzo kan..