Het amerikaanse leger

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Wolfje, 21 aug 2003.

1. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Eej eej sorry als het hier verkeerd staat. Maar ik wil eigenlijk bij het amerikaanse leger. Maar weet iemand me meer info sites enzo? Want het lijkt me echt leuk het leger, maar dan niet hiero in NL.

Daarom bedankt alvast!

Wel de landmacht he :)

PS: Sorry als het hier verkeerd staat : /

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    leger

amerikaanse leger heeft wel xbox voor de soldaatjes. _O_
    (voor de rest geen info)

3. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Nah daar doe ik het niet voor. Ik wil vet iets kunnen doen. Mensen helpen enzo. (like Medic in het slagveld enzo)

4. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ja, dat wil(de) ik ook, Army Ranger worden. Kenissen van mij zitten namelijk in de Amerikaanse landmacht en US Navy.

Helaas lijkt het onmogelijk, ten minste.. Volgens mij kan het niet. :'-(

5. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar gewoon als iets in het leger zodat je mee mag strijden enzo?

Of mag je helemaal niet in dat leger? : /

6. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het mij vraagt moet je eerst citizen of the US worden, dat wordt dus emigreren.

7. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    LOL ja ok dat snap ik :) Maar dan voor hoelang moet ik daar wonen om ooit in da leger te kunnen? :)

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik hoop dat je nog een tiener bent. Dan kan je uiteindelijk na alle procedures als 50'er het leger in. Om vervolgens als veteraan direct weer af te zwaaien...

Goed plan om bij het leger te gaan, dat heeft de wereld echt nodig: meer soldaten voor het VS leger...

Laatst bewerkt: 21 aug 2003
  9. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Je mag helemaal niet in dat leger (dacht ik), en emigreren naar Amerika is niet zo gemakkelijk. :{

Weet niet zeker, ik moet het allemaal maar weer eens gaan opzoeken.

En Rangers strijden ook mee hoor vriend, dat is gewoon de training.

10. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mwa, ff gegooglet,
    ...
    ...

11. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Xiroke

Ja ik weet da wel. Maar is Ranger zeg maar, "trainer" fzo die richting?

En zal dat zolang duren dan? Ik dacht iets van 5 jaar in Amerika wonen.

12. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    waarom is emigreren naar Amerika niet zo gemakkelijk? Je moet gewoon goed Engels kunnen spreken een een job kunnen vinden daar, en trouwens ook nog hoeveelheid geld met je meenemen, dat is genoeg. En ik weet het, vrienden van ons zijn ook ge-emigreerd.

Je mag vast in het Am. leger als je daar woont en 18 jaar en ouder bent.

13. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Army Ranger is gewoon een (soort) soldaat, geen trainer. Je doet dus zeker weten ècht mee.

Hmmz, moeilijk uit te leggen.

14. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon heel moeilijk. Waarom? Nou heel simpel, de amerikanen zijn heel erg bang voor spionen. Als jij dan als buitenlander in hun leger wilt komt dat vrij raar over, omdat je niet je eigen land wil verdedigen maar een anders land (komt niet alleen naar hun raar over... Verader!!! 8);) ).

15. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en niet voor een bepaalde tijd woont?

:)

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Mijn broer woont daar, had een pak geld, spreekt vloeiend engels en heeft twee jaar moeten wachten totdat hij een verblijfsvisum kreeg (ondanks het feit dat hij ging trouwen met een amerikaanse!!). en in die tussentijd kon hij GEEN baan hebben omdat hij geen verblijfsvergunning had. Dus als je ervan houdt om op je reet te zitten voor een paar jaar lang dan tref je het.

17. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Vrienden van jullie kregen zomaar green cards? Wat hebben ze ze dan wel niet wijsgemaakt? :{

Link, info over Ranger training etc. link

18. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Je emigreert echt niet zo 1.2.3 naar de VS. Je moet daarvoor een test maken...waarin allemaal vragen staan OVER de geschiedenis en andere dingen van amerika, als je die goed maakt, mag je daar gaan wonen, mits je goede plannen hebt daar. Er mogen ook maar een aantal mensen uit nederland per jaar daar naar binnen komen!

19. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk moet je ook tests ondergaan, maar zeg nou niet dat die moeilijk zijn......
    btw is emigreren naar New Zealand wel verrot moeilijk: je hebt namelijk het bedrag van 1.000.000 GULDEN nodig om daar naartoe te gaan. Dus, helemaal méér dan één miljoen guldens op je gewone rekening, exclusief als je je huis verkoopt.

20. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Eeeeh, het is nou niet bepaald het idee van een testje goed maken hoor. Je achtergrond wordt helemaal nagetrokken totaan de derde generatie, dus totaan je overgrootvader en -moeder. En vervolgens aangeven waarom je zo nodig in de States wil wonen. En je financiele status aangeven. En je relaties aangeven. En... en.... en.....

Deel Deze Pagina