Het blessures en mankementen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Head Ninja, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259

Heb je blessures of gewoon een aantal mankementen, en heb je daar hulp bij nodig of zou je er gewoon wat meer over willen weten, dan kun je dat hier makkelijk vragen.

Soms is het wel handig wat extra informatie te hebben over een irritatie of misschien een grote blessure, kan altijd handig zijn. En aangezien ik in elk geval niet een soortgelijk topic kon vinden (of een die nog levend was), maak ik er zelf maar een aan.

Het kan hier dus gaan om blessures van elk soort sport, voetbal, turnen, schaatsen, autosport, alles, ook als je geen blessures hebt en gewoon benieuwd bent naar iets, of misschien heeft een van je favoriete sporters een blessure en zou je daar wat meer over willen weten, het kan allemaal. Hoe kan je het beste omgaan met bepaalde dingen of hoe kun je het beste bepaalde dingen voorkomen, altijd handig om te weten dacht ik zo. :b:

PS: een bierbuik is geen blessure, dus kom daar niet mee aanzetten. :)

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Bierb...oh..

Wie sport er nou nog anno 2009?

:+

3. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een jumpers knee van badmintonnen, gaat lang duren om te herstellen heb ik gehoord. :mad: Iemand tips om dat te verspoedigen? :+

4. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb zwakke knieën door me groei. maar dat is op 18 of 19e wel over.

en was vorig jaar een maand geblesseerd. Had mn voortanden eruit, kapotte neus en zulu lippen. Had een honkbal op mijn gezicht gekregen bleek later dat ik ook een hersenschudding had, dus eigenlijk mocht ik 3 maanden niet spelen.

maar ben volledig hersteld, zie er nu weer gewoon uit, alleen een klein littekentje onder mijn lip.

5. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Lol, heb ik ook gehad, 2 jaar geleden. Was tijdens de Little League. Ik stond op 2e honk, de catcher maakt een aangooi naar 2, gooit hem vol op de helm van de honkloper. En ging dus uit zijn baan en klapte vol op mijn voor tanden. Gelukkig ging ik knokkie en voelde ik er niks van. Er waren 3 stukjes van mijn onder tanden afgebroken, waarvan 1 zover dat ik over de zenuw kon gaan met mijn tong. En ik had geluk dat ik een draadje achter mijn voor tanden had, want anders waren die eruit geweest.

Ook dit jaar nog na de zomervakantie ineens super veel last van steken in mijn rechter schouder. De Fysio wist niet wat het was. Heel fijn dus... Denk dat het nu een heel eind over is.

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Er bestaat toch al zoiets als deze?

7. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    :b:

8. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb na elke voetbalwedstrijd weer een nieuwe blessure :'-(

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een tijdje last van me scheenbeen gehad, maar dat heb ik er uit gelopen op de loopband in de sportschool..

Verder heb ik een vrij zwakke rug, maar ook dat wordt minder sinds begin dit jaar, en m'n knieën lijken ook niet meer te zeuren.. Dus het gaat goed :D

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina